![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
5-0
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
EN NUMMER VIJF
![]() GOOOOOOOOOOLLLLL DEL MADRIIIIIIIIIIIIIIIIIIID GOL GOL GOL DE JOSÉ CALLEJÓOOOOONNNNNNNNNN __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
En Sahin doet imo leuk mee maar kan nog niet echt een stempel erop drukken.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Zag trouwens niet dat ook Albiol er al in kwam na rust voor Ramos. Alle wissels al toegepast dus.
Adán
Lass - R Albiol - Varane - Coentrão Altintop - Granero - Sahin Higuaín - Benzema - Callejón __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
GOL GOL GOL GOLLLLLLLL DEL MADRIIIIIIIIID
GOOLLLLLLLLLLL DE BENZEMAAAAAAAAAAAAA __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Nog steeds onderweg naar een record: nog nooit slaagde een club erin de groepfase door te komen zonder tegentreffers. Een aantel deed het met één tegengoal.
Ook zijn er slechts een paar clubs in geslaagd 18 punten te halen. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
omg ik moet echt stoppen met jinxen
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Lekker Weebl
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Omhaal van Benzema nog op de lat
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Nog 6-2 ook. Wat onnodig zeg
![]() Spoiler
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Hoe zit het nou. Als we op doelsaldo gelijk komen? Gaat Lyon dan door?
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Callejón mag na maanden banken wat minuten maken en wijst bij de eerste beste keer dat ie scoort meteen naar het embleem.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
|
|
|
|
#164 |
|
Doelpunten voor komt dan in beeld.
__________________ Fac ut gaudeam |
|
|
|
|
|
|
#165 | |
![]() Is ook gewoon een kind van de opleiding die via een omweg nu bij het eerste zit. Laat hem blij en trots zijn.
||
|
|
|
|
|
#166 |
|
niet hier
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Maar gaat dit Lyon met veel goals winnen in Zagreb? Ik moet het nog maar zien.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
|
|
|
|
#169 |
|
Gewoon zorgen dat je er zelf niet al te veel tegen krijgt, dan moet Lyon wel héél gek gaan doen daar.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Dit klopt niet. Het gaat dan om de meest gescoorde goals tussen de twee teams tegen elkaar, uitgoals tellen zwaarder. Bij gelijk puntenaantal en doelsaldo gaat Lyon door op basis van de UEFA co-efficient,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Nee hoor, eerst nog de meest gescoorde goals in de 6 wedstrijden. Weebl had gister in het wedstrijdtopic het UEFA lijstje gepost.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Oke, my bad.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Apoel - Ajax zou prachtig zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Nou ja dan maak je nog kans op de kwartfinale. Als ze eerste worden in de poule.
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Ze worden niet voor niets eerste in de poule. Gevaarlijke tegenstander, onderschatting ligt op de loer, moeten we niet hebben.
|
|
|
|
|
|
#177 | |
.Je moet gewoon hopen op een mooie tegenstander waar je ook nog wel wat kansen tegen hebt. Zenit of APOEL zou ik juist niet willen. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#178 |
|
Nee idd, APOEL is niks. Kun je alleen maar een modderfiguur tegen slaan.
Ik wil wel eens naar Engeland. En dan gewoon 2 keer voor volk en vaderland, hopen op het beste. Meer zit er echt niet in. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Precies. Als je met hangen en wurgen van APOEL wint blijft dat niet jaren hangen. Als een of andere waardeloze invaller echter per ongeluk in de blessuretijd tegen Arsenal een corner in kopt, dan heb je het er nog jaren over.
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Plus als je door Arsenal uitgeschakeld wordt is dat ook minder pijnlijk dan tegen APOEL.
|
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Sowieso, APOEL.
Wij zijn Ajax, wij gaan toch niet hopen op dat veredelde cafe-elftal. Gewoon Arsenal uitschakelen, Barca pakken we wel in de kwartfinale.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Gozer ik kijk heus wel eens wat. Laten we eerlijk zijn: tegen Apoel heb je meer kans dan alle andere nummers 1. Daarna dan Barcelona is prima.
|
|
|
|
|
|
#183 | |
|
maar wel een mooi affiche
||
|
|
|
|
|
#184 |
|
Ik hoop Arsenal. Dan ga ik kijken of ik daar heen kan.
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
We kunnen toch niet tegen real loten?
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Gewoon een Schalkentje doen
![]() Lekker kloten in de eigen competitie maar wel gewoon de halve finale van de CL halen. |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Basel, Bayern, Napoli, Arsenal. 1 van die 4 wil ik.
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
|
|
|
|
#190 |
|
Munchen is een toffe stad en is voor mij makkelijk te bereizen per trein. En m'n oud-huisgenoot is er vaak te vinden omdat z'n moeder een winkel heeft in de Maximillianstrasse.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[CL Poule D]Real Madrid, Olympique Lyon, Ajax & Dinamo Zagreb
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |