|
|
#1 |
|
Het is al afgelopen ..
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Genoten van de finale, verder kon het me niet echt bekoren. In 2015 moet Nederland er wel bij zijn met 24 landen.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Wat een prachtige huldiging en wat een prachtige sluitingsvuurwerk . Ben blij dat Japan heeft gewonnen . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Vond de wedstrijd van gister om 3e plek ook wel redelijk niveau hebben.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
in 2015 moet NL er gewoon bij zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Onder leiding van Anouk
natuurlijk
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Zeker .. is best leuk om te volgen en voetbal is voetbal en had het best spannend in de penaltyreeks ...
Voetbal is voetbal en hopelijk met Nederland in 2015. Thanks Boris voor je topic , al is het niet super veel bezocht , maar ach .. so be it .. Doeg allen en Zzzzzzzzzzzzzzzzz, slaap goed .. Klik ( weg ) . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ben benieuwd hoe de verdeling is voor WK2015. Maar goed dan nog moet NL het halen. Eerst is EK2013. In September start de kwalificatie voor het EK2013 in Zweden. Groepswinst = kwalificatie, nr 2 = playoffs.
De groep. England Netherlands Slovenia Serbia Croatia |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Had even gekeken en vond het prachtig om te zien. In een finale (!) wilden ze beiden aanvallen, beiden zeer sportief naar elkaar, geen tijdrekken, hielden het tempo er goed in en achteraf geen overdreven jankpartijen. Zo zou mannenvoetbal ook moeten zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik zal wel de enige zijn maar ik vond er geen reet aan.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Heb genoten.
Net even in het vorige topic gekeken. Worden ze uitgelachen vanwegen de penalties. De Braziliaanse mannen misten er gisteren 4 achter elkaar ![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Die worden dan ook nog harder uitgelachen.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Wil niet praten over fysiek , tactiek , techniek .. dat lijkt me allemaal wel duidelijk ... __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Vrouwenvoetbal WK 2011
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|