![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Zoals iedereen meegekregen heeft is het Turkse voetbal verwikkeld in een enorm groot omkoopschandaal.
Spil in het hele verhaal is Fenerbahce, die zich als kampioen direct hebben geplaatst voor CL. Ook clubs als Besiktas (bekerwinnaar) worden genoemd. Aangezien het onderzoek nog maanden kan duren, vraag ik mij af of iemand hier weet hoe de UEFA in dat geval gaat handelen. Stel de toernooien zijn al begonnen en beide clubs worden prijzen afgepakt, wat gebeurt er dan met de clubs in de eindtoernooien? En wat als een club die de voorronde doorkomt nog voor het eindtoernooi begint bestraft wordt, wat dan? Vooralsnog vind ik het goed dat de UEFA zich afzijdig houdt, maar weet iemand wat de gevolgen zijn als ze wel bestraft worden midden in het seizoen? Een poule met 3 teams in de CL en EL? Een club die, a la Denemarken 1992 doorschuift (als het toernooi nog niet begonnen is...) En wat gebeurt er met de behaalde punten voor de landen ranglijst als Fenerbahce tijdens de CL er uit gehaald wordt? Of Besiktas uit de EL? Laatst gewijzigd door Dagglala; 15-07-11 om 13:05 __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Schorsingen voor UEFA-toernooien zullen dan vast per volgend seizoen zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dat is toch compleet onlogisch? Dus als blijkt dat Fenerbahce door steekpenningen het kampioenschap heeft behaald, worden ze beloond met de miljoenen uit de CL?
Laatst gewijzigd door Dagglala; 15-07-11 om 13:05 __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nouja, die miljoenen worden volgende zomer pas uitgekeerd. Vrij eenvoudig om die dan niet uit te keren lijkt me.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Daar zullen de ploegen die door Fenerbahce worden uitgeschakeld alleen niet zoveel aan hebben
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Je kan beter tegen een ploeg spelen die door omkoping kampioen is geworden dan tegen een ploeg die met goed voetbal terecht kampioen is geworden.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Weet jij hoe het met behaalde punten zit? Worden die ook afgepakt? Dat van die miljoenen wist ik niet, dacht dat het meteen werd uitgekeerd. Maar ze zullen iig flink verdienen aan de verkoop van dure CL kaartjes. Is dit uberhaupt wel eens eerder gebeurd? __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik roep ook maar wat he. Het lijkt me in het kader van een normaal competitieverloop beter dat Fenerbahce pas per volgend seizoen geschorst wordt, en dat de winsten + punten van dit seizoen afgepakt worden. Of dat daadwerkelijk ook gaat gebeuren, geen idee.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ah okay, ik dacht dat je het wist.
.Op de UEFA site is niets te vinden en ik kan mij ook geen soortgelijke situaties in het verleden herinneren. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hoe is het destijds met Marseille en Bordeaux 'afgehandeld'?
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Je kan moeilijk een club uitsluiten van CL als ze nog niet zijn veroordeeld
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dat begrijp ik ook, dat is zo'n beetje het hele punt van dit topic.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 | |
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Kickje.
Volgens DMJN mag Fenerbache niet meedoen aan de CL van de Turkse bond.. Ben heel erg benieuwd wat er met de plek van Fenerbache gaat gebeuren. Zomaar een club neerzetten zonder voorrondes kan niet... Ik heb geen idee wat er nu gaat gebeuren, wellicht de hoogst geklasseerde club die er nu in de laatste play-off ronde uitvliegt? __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Denk dat nummer 5 van Turkije mee zal doen in plaats van Fenerbache of zoiets
|
|
|