|
|
#1 |
|
Kon het topic niet vinden dus was niet zeker.
Lord Triesman, the former Football Association and England 2018 chairman, has accused several Fifa executive committee members of "improper and unethical" behaviour. Lord Triesman accuses Fifa executives of 'unethical behaviour' | Football | The Guardian Het zal niemand verbazen dus hopelijk komt er bewijs dat heel die pleurisbende op mag rotten __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik vind die engelsen weer eens megatriest met hun hypocriete gejank. JE HEBT VERLOREN! Deal with it. Jullie hebben er zelf aan bijgedragen dat het profvoetbal zo'n corrupte bende is geworden.
Owja, de Triesman ken ik nog ergens van... Lord Triesman 'accused’ Spain of planning to bribe World Cup referees - Telegraph Lord Triesman's careless talk may cost Howard Webb Euro final chance | Football | The Guardian |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
||
|
|
|
|
|
#4 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dan moet je ook de hand in eigen boezem steken. Het is bijvoorbeeld onwaar dat Engeland hier helemaal niet aan mee heeft gedaan in het hengelen naar het WK. Dat hebben ze wel gedaan en ze hebben dat spel verloren. Moet je niet gaan janken. Volgens mij is die Triesman een beetje een ongeleid projectiel. Hoop grote woorden ook met weinig nieuws. Dat over Jack Warner was al bekend, zou me niet verbazen als dat voor meer geldt.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
er staat een pleonasme in de TT
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
OMGZOMFGG!!!1
dit kan niet, de fifa is helegaar integer enzulks! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
De FIFA gaat Blatter onderzoeken
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wij van WC-eend......
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik wou net zeggen, de FIFA die Blatter onderzoekt... wat een grap.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Mooi toch, die fossiel beschuldigt zijn enige opponent (Bin Hammam) en die doet omgekeerd hetzelfde.
x = , .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
FIFA-topman kondigt schokkend nieuws aan | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
SPAN-NEND!!!! Cliffhanger!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Jack Warner is nog wel de ergste man binnen de FIFA. Als hij weggaat/achter de tralies verdwijnt, is de wereld al oneindig beter.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mafia die de mafia gaat onderzoeken op een klacht van de mafia
.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Blatter vrijgesproken door de commissie, want hij kon er niet vanaf weten. Hamman en Warner wel geschorst.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Blatter vrijuit
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bl44tter
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Wat was "de tsunami" nou?
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
verrassend dat blatter is vrijgesproken
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Blatter blijft dus sowieso aan als voorzitter nu hij geen concurrent meer heeft. Inderdaad verrassend
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
FIFA laat zich weer is van zijn mooiste kant zien
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
geplaatst bij mijn bericht
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Voor hoe lang blijft die maffiabaas nou nog voorzitter dan?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Sowieso weer 5 jaar. Of hij moet het loodje leggen (*wishful thinking).
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nee, volgens mij komt dat morgen pas ofzo.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Het zijn gewoon allemaal Qatar-haters
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Dat Warner maar zoveel mogelijk mannetjes met zich mee naar beneden haalt!
|
|
|
|
|
|
#36 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dat wist natuurlijk niemand nog, dat dat WK verkocht was
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Inderdaad, gewoon met blauwe pen i.p.v. rood potlood.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik zou overigens graag zien dat de KNVB met de Belgische voetbalbond, maar ook de bonden van de andere landen die het WK in 2018 en 2022 zijn misgelopen, een schadeclaim indienen bij de FIFA ter grote van hun volledige som besteed aan de campagne om te proberen het WK binnen te halen, terwijl dit gewoon verkocht is, er aan alle kanten omkoping heeft plaats gevonden door een organisatie die zo ongeveer rotter is dan de maffia en net zo democratisch als Mugabe.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Blatter
![]() God zegene de dag dat die boef wordt ontmaskerd of omvalt. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
De sponsors, de bron van al het grote geld, gaan zich roeren: BBC Sport - Fifa corruption allegations worry sponsors
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Mooi, die hadden natuurlijk gehoopt op een WK in "eigen" land.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Engeland wil uitstel verkiezingen. Hopelijk gaat heel de beerput open en wordt het één grote chaos.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
De FA wil natuurlijk wraak voor het mislopen van het WK. Het zou mooi zijn dat de bonden van grote voetballanden geen stem uitbrengen mochten de verkiezingen gewoon doorgaan, maar ik vrees dat de (persoonlijke) belangen net iets belangrijker zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Het is toch (al jaren) totaal van de zotte, die hele FIFA? Blatter z'n vrij vertaalde reactie "er is niks aan de hand, we strijken de plooien zelf intern wel glad" deed me nog het meest denken aan die randdebiel in Bagdad die claimde dat er geen Amerikanen waren terwijl de bommen in de achtergrond ongeveer vielen. Zo veel sponsers betalen dik geld: Kom eens in opstand, je betaalt dat geld niet voor niks Vele landen dingenden mee naar organisatie van de WK's: Kom in opstand, dien een claim in voor alle campagne uitgaven omdat de organisatie wegens corruptie toch vergeven is. De nationale voetbalbonden, kom in actie tegen zo'n ondemocratisch debiele organisatie met dictator die zichzelf onschendbaar acht. Wat mij betreft komt er ook overal een actie in de stadions tegen de FIFA, dankzij die FIFA zitten we straks met een WK in fucking Quatar __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Adidas heeft de corruptie binnen de FIFA bijna eigenhandig geintroduceerd. Blatter is ook door Adidas als marionet geinstalleerd. Al zijn de verantwoordelijken daarvoor nu wel weg.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Het ergste waar ik voor vrees is dat we een afsplitsing gaan zien van de bonden. Zoals bijvoorbeeld bij Darts of Boxen waar het helemaal een zooitje is.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Een afsplitsing zou ik ook niet erg vinden, als er maar 1 goeie bond komt. Alles beter dan hoe het er nu aan toe gaat.
Enige wat wel bijzonder jammer is: Waarom is er niet een andere goede kandidaat naar voren geschoven (bv. door Engeland). __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Weer corruptie bij FIFA
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|