![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
"schuldig" is misschien een beetje een misplaatste term, maar het is wel de ongelukkige realiteit die steeds meer een einde dreigt te maken aan alle spreiding van kwaliteit. Schotland heeft een prachtige competitie met een geweldige historie, maar de financiële ongelijkheid ten opzichte van Engeland is een zwaardere last voor die competitie dan de heerschappij van de Old Firm. Als ze aan de andere kant van het Kanaal de onafhankelijkheid van de verschillende bonden willen terugbrengen (als dat echt de uitkomst is van zo'n team GB) dan vind ik dat prima, als er maar tegenover staat dat er niet eenzijdig van wordt geprofiteerd.
Eén Britse bond met vier verschillende regionale competities en dan zorgen voor een gelijke financiële spreiding en kom maar op met dat team GB __________________ [The Club That Wouldn't Die, 2 & 3] [Sunshine on Leith] [George Best] [Joe Baker vs. Barça] |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Ik pleit voor Gibson, doet momenteel alleen maar goeie dingen (voor Man. Utd.).
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#53 | |
Geen Joe Hart dus, al weet ik niet of dat officiele regels zijn, of opgesteld door de FA zelf. __________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
Jack Wilshere dan? Zou die wel fit kunnen zijn voor de OS?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#56 | |
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
Voetbalzone - Olympische droom Beckham komt dichterbij na nieuwe selectie Pearce
ik wordt gekopieerd
|
|
|
|
|
|
#58 | |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Een Brits voetbalteam op de Olympische spelen 2012 in Groot Britannië?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|