![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Plek waar de finale gespeeld wordt Halve finales: SC Braga - SL Benfica FC Porto - Villarreal CF Toch jammer dat Porto - Villarreal niet de finale is
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wat een overtreding van die gast van Braga zeg.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Waarom heeft Ierland zo'n mooi, groot stadion? Rugby?
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Laat Villarreal maar winnen, die Portugezen gun ik het niet
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
De finale wordt feitelijk twee keer gespeeld, in Porto en in Vila-Real. De andere halve finale bepaalt puur wie er aanwezig mag zijn bij de prijsuitreiking.
(net als bij de CL dus eigenlijk) __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
hier hoeven we niet meer naar te kijken
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Vila-Real? Sarcasme?
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Dat over de CL is gelul zoals je weet. __________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
We blijven gewoon kijken gun het Villarreal wel.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nog aparte topics of doen we het hier
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Die portugese daaaaaaaaarby is niet interessant...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dat niet maar Porto - Villarreal is finale waardig
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik heb een hekel aan Portugese clubs en ik boycot dit seizoen Spaans voetbal, dus ik haak af voor dit seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Zeker. Ook twee ploegen met een uitstekende aanval en een iets mindere defensie, dus het zou zomaar eens doelpuntrijk kunnen worden.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hup Villarreal.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Gezellig tussen Genee en Derksen.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Godver waar gaat dit over
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik denk dat Genee gelijk heeft.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Haha wat gebeurt hier?
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Die Boskamp zit er bij
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Gaan we de wedstrijd nog voorbeschouwen mannen in plaats van 10 minuten lang elkaar LETTERLIJK de haren in vliegen?
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Mijn god wat maken ze weer tv bij rtl7
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hulk tegen Rossi, ik kan niet zo goed kiezen. Vind ze allebei wel wat hebben
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
En ook nu weer te volgen op Sporza.
|
|
|
|
|
|
#30 | |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Overigens ben ik sowieso voor Villarreal, in Portugal ben ik namelijk voor Benfica. Maar ik vind dit team van Porto echt wel wat hebben. Hulk ben ik absoluut een fan van, evenals van Falcao. Bovendien vind ik João Moutinho en Guarín toppers.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Dat mag iyo zijn
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nouja dat is beter te vergelijken toch? Rossi en Falcao zijn de echte spitsen, daar waar Hulk en Santi voor de mooie acties zorgen.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Jammer dat het de finale niet is. Força Dragões.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Waarom zegt Boskamp steeds jood ipv rood.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Fritsje Philips!
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hulk met een cornervlag in zn reet
|
|
|
|
|
|
#40 | |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Fernando
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
OMG NILMAR
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nilmar...
![]() Leg dan af waus. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Was het Borja die hem wegstuurde? Sublieme bal iig.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
hmm, Hulk stond geen offside.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
50.000 plaatsen ongeveer maar er zitten er maar 40.000 volgens Teletekst.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Mooi stadion van Porto is dat toch, vooral met die open korte zijdes.
Jammer dat dat in Nederland eigenlijk niet handig is vanwege het klimaat, anders mochten ze de evt. nieuwe Kuip van mij redelijk 1 op 1 nabouwen. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Man wat een kans weer.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Wat een kans weer. Alleen jammer dat Nilmar de bal teruglegt op een verdediger
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nou dit leek me een penal
|
|
|