![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() ![]() ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#2 | |
). Portugal heeft de titel irritantste elftal met succes overgenomen.
|
||
|
|
|
|
|
#3 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Die onderste foto is wel een goede photoshop.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wat is er precies vervelend aan Griekenland dan? Ik bedoel qua vuil spel..
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Dat zag je wel bij Barcelona - Internatzionale. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sneijder en Affelay kunnen ook bloedirritant zijn. En zo hebben we er nog wel meer.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nee, omdat het voetbal in de Serie A een positievere wending heeft gekregen, en deze stijgende lijn nu een aantal jaar door aan het zetten is, dus ook bij het nationale elftal (ze wonnen notabene het WK met aardig voetbal, zonder poespas). Wat het voetbal in het algemeen betreft, dus met name de competitie: ze moeten ook wel, want ze hebben een hoop in te halen t.o.v. Duitsland, Engeland en Spanje. Gelukkig hebben ze nog steeds heel veel kwaliteit op het veld staan, passie, historie. De subtoppers geven het goede voorbeeld.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Oh ja, absoluut. Sowieso is dat een grote K zooi.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik vind het Italiaanse voetbal nog steeds saai om naar te kijken. Ze moeten eerst maar eens iets aan die stadions doen want dat maakt het ook niet echt aangenaam.
Griekse competitie wil ik het al helemaal niet over hebben
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Mwah, kaartennaaien, doorrollen, schwalbes, achterbaks gedrag zie je toch over het algemeen wat meer bij landen als Spanje en Portugal/ Zuid-Amerikaanse landen.
Alleen Robben en Van Bommel hebben dat ook wel in zich bij Oranje. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
.
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Eens. In Italie is het wel een stuk harder, maar daar janken ze weer minder.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bij Spanje valt dat echt reuze mee, de kritiek (vooral vanuit Nederlandse kant) is zo'n beetje na de finale begonnen.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik was net van plan om een nette post op te stellen, met gelijke strekking, maar dat is nu niet meer nodig. Ik kan me niet voorstellen dat Palmboom de Italiaanse competitie daadwerkelijk ziet, en ook niet of hij deze juist weet te beoordelen.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Mwa, spelers als Sergio Ramos en Busquests zorgen wel voor die reputatie.
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Persoonlijk walg ik echt van dat achterbakse gedrag zoals ik eerder aangaf in mijn post, zonder daarbij nu weer direct richting Spanje te wijzen. Dan heb ik misschien wel liever zo'n compleet debiele actie van De Jong, dat is in ieder geval wat meer 'recht voor zijn raap'. Als je begrijpt wat ik bedoel
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dat.. En de Griekse competitie al helemaal niet aangezien die qua wedstrijden alleen per stream te volgen zijn en de uitslagen ook nooit op grote sites voorbij komen.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik zie samenvattingen en zelfs daar wordt ik niet echt blij van.
|
|
|
|
|
|
#25 | |
Dat ze nu minder vuil speelden heeft niks te maken met succesvol zijn, want zoals ik al zei, in 2006 speelde het ook niet vuil en won het een WK! Afgelopen toernooien was het voornamelijk los zand en vertrouwen op spelers die op hun retour zijn. Met Prandelli is er weer een nieuwe koers ingezet, hij moet bouwen aan een nieuwe lichting. Komt zeker goed, talent is er, en er komen steeds meer interessante spelers bij, die traditiegetrouw op latere leeftijd doorbreken. |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
. Maar goed, op basis van samenvattingen kan je geen competitie beoordelen. Waar is je waardeoordeel over de Griekse competitie eigenlijk op gebaseerd? __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik word van de Eredivisie ook niet blij. En een PL samenvatting kan er geweldig uit zien, maar veel live-wedstrijden zijn echt vreselijk. En dat ook nog vaak bij de topclubs. Oké, om naar Inter te kijken is geen pretje, die spelen vaak op halve kracht, en na de 1-0 gaat de boel op slot. Maar er zijn zoveel open wedstrijden tegenwoordig in Italië, met alles erop en eraan. Kleinere clubs die heel brutaal spelen, veel scoren. Geloof me, je moet het wat vaker kijken, of stoppen met oordelen. Op WZV zijn ook een aantal users die sinds kort de Serie A volgen, en nu pas weten wat er speelt.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Precies, of een Van Bommel. Wat haatte ik die kerel intens zeg toen hij nog in Nederland speelde.
|
|
|
|
|
|
#32 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
.
||
|
|
|
|
|
#35 | |
![]() Ik had altijd wel sympathie voor hem, Ajax altijd steevast '020' noemen in interviews en bij elk kampioenschap het hardst "helemaal niets in Amsterdam" zingen.
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Neuh, dat soort gedrag kan ik totaal niet tegen en zou ik dus ook niet graag zien bij Feyenoorders.
Wat dat betreft heb ik altijd wel genoten van de enorm harde duels tussen hem en Bosvelt, met als ultieme klaarkommoment natuurlijk die rode kaart voor Bommel in de UEFA-cup kwartfinale. Maar we gaan offtopic. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Over die link van Spanje als dopingland. Doping gaat niet alleen om conditie hé, golfers en biljarters zijn ook betrapt op doping. Verder als je doping gebruikt voor je conditie kan je dat altijd gebruiken, je herstelt veel sneller en kan gewoon veel meer. Ook al ben je een technische speler. En sowieso, Xavi loopt elke wedstrijd toch een km of 11?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Je hebt verschillende soorten conditie natuurlijk, en dat wat Xavi doet is voornamelijk interval. Niet te vergelijken met een Kuijt bijvoorbeeld, die veel meer lange afstanden af legt, of een opkomende back. Doping is dan ook voornamelijk iets waar je in duursport het meeste profijt van hebt..
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ja meeste profijt van maar het is onzin dat je het niet in elke sport handig kan gebruiken. Bij Spanje zouden ze het net zo goed makkelijk kunnen gebruiken, net als in andere landen. Zeker voor herstel van blessures en bijkomen.
|
|
|
|
|
|
#41 | |
Er zijn genoeg legale middelen om iemand als Xavi in topconditie te krijgen. Als je hem verdacht vindt, is Kuijt al helemaal verdacht.
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Messi kreeg groeihormonen, zou dat dan ook geen vorm van doping zijn?
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik zeg niet dat Xavi verdacht is, ik geef gewoon even een voorbeeld van dat ze óók veel lopen.
En het risico is juist heel laag bij voetbal, tests komen amper voor, ze hebben gigantisch veel geld en invloed om alles in goede banen te leiden en als je gepakt wordt krijg je een schorsing van 6 maanden en hoor je er nooit iemand over. En je hebt ook doping voor je concentratie, dat je oppept en dergelijke. Dat kan je echt goed gebruiken bij voetbal, dat het alleen voor duursporten is is een sprookje. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
Maar het zal best dat die clubs een beetje expirimenteren met dingen die op het randje van het legale zitten, en dat er middelen zijn die je als voetballer helpen. Maar het is absoluut niet zo radicaal als in de wielersport, waar ze tot complete bloedtransfusies gaan. |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Als in het wielrennen al 95% van de renners die gebruiken er mee weg komen laat staan bij voetballers...
Om het ontopic te houden, er was een mooi artikel over dopinggebruik in Spanje. Zal ff zoeken avnavond als ik zin heb of ik het kan vinden
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Maar stel dat Spanje aan de doping zit, dan nog blinken ze niet zó veel uit op fysiek vlak, als ze dat al doen. Dus dan zou je kunnen veronderstellen dat erg veel voetballers aan de doping zitten, wat natuurlijk niet goed is, maar dan blijkt wederom dat het voetbaltechnische gedeelte de doorslag geeft. Ik vond bijvoorbeeld Rusland tegen Oranje in 2008 méér buitenaards qua fysiek en dynamiek dan Spanje in het hele toernooi.
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
||
|
|
|
|
|
#48 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Alle spanjaarden hadden last van ADHD volgens de arts
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Spanje #3 Europees en Wereld titelhouder.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|