![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Desoxypipradrol. De "voorloper" van Ritalin.
Denk niet dat ze daar naar zoeken en daar blijf je echt lang op gaan. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Nou ja, de verhalen zijn er natuurlijk genoeg. Ajax in de jaren '70, Spanje in de jaren '80 en met de Fuentes-zaak, Juventus en Olympique Marseille in de jaren '90. Moeilijk te geloven dat iedereen er spontaan mee gestopt is, zo werkt het simpelweg niet hebben we in andere sporten al vaak genoeg mogen aanschouwen.
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
![]() Marseille was trouwens echt een sick team. Eric Cantona speelde voor Montpelleir en zei "als je in het Velodrome voetbalt, neem dan je eigen lunch mee". Niet zonder reden: Spartak kwam een keer op bezoek en deed het in de tweede helft letterlijk dun door de broek. |
||
|
|
|
|
|
#54 | |
![]() En ik denk dat je bij voetbal niet kan zeggen of er mensen aan de doping zitten zoals bij wielrennen af en toe echt duidelijk is. Je moet het van die oprollende netwerken hebben zoals om Fuentes en juist daar worden ze als enige voetballers genoemd... __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Doping om de concentratie beter vast te houden bestaat inderdaad. Lobanovski gaf dat aan zijn spelers. Verder vind ik de loopafstanden aardig verdacht. Dat kleine ventje van een Xavi loopt op zijn dertigste zo maar even 12,5 kilometer. Dat is echt ziek.
|
|
|
|
|
|
|
#57 | |
||
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Het is de top van de top, daar gebeuren uitzonderlijke dingen.
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Zoals ik al zei Koekebakker, je hebt verschillende soorten conditie.
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Weet ik. Wat dat betreft ben ik er meer van overtuigd dat ze naar de wereldtitel zijn gefloten en Barcelona de vorige twee cups moet inleveren (in 2006 stond Eto'o in de finale dik buitenspel maar van de regie mochten we dat niet zien; net zoals het geblunder van Busacca deze editie). Nou ja, met dat laatste overdrijf ik. Denk alleen dat eerst wat aan Brazilië kleefde, nu aan Spanje kleeft. Onverklaarbare mazzel.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Ergens gelezen dat een speler van Real Madrid eens een boekje open heeft gedaan over de dingen die zich daar in die jaren afspeelden. Kan me verder de details niet meer herinneren en als ik nu op 'Real Madrid doping' google krijg ik natuurlijk dat Barcelona-gedoe van de laatste weken.
|
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
||
|
|
|
|
|
#66 |
|
Dailymotion - Doping im Fussball - ein Sport Video
Voor de mensen die Duits kunnen verstaan |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
#69 |
|
En natuurlijk ook Argentinië in 1978 maar die deden wel meer toen. Lieten hun Braziliaanse vrienden bijv. 3500 kilometer reizen.
|
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
Ik ben toch wel benieuwd naar dat over Spanje in de jaren '80? Echt geen enkele clou? Welke speler het was? In welke taal? In welke periode?
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Imo zou het goed zijn als er eens een allesvernietigende rel in het voetbal uit breekt. Zo eentje dat ze helemaal opnieuw kunnen beginnen. Van dit voetbal deugt echt helemaal niks meer. Ik werd uitgelachen toen ik suggereerde dat Jeroen Grueter instructies zou kunnen hebben gekregen maar dat gebeurt gewoon; met journalistiek heeft het niks meer te maken. De media speelde haar rol in de Calciopoli affaire (met Moggi bevriende journalisten die Juventus verdedigden en compleet verknipte samenvattingen, interviews, dichtgedraaid stadiongeluid, dichtgedraaide microfoons... je kunt het zo gek niet bedenken) en ook een Bernard Tapie liet beelden wegknippen uit het archief. Kortom, ik zou graag een rel willen zien dat ook de media het schaamrood op de kaken zullen krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Interessant..
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Spanje <17 won van Belgie met 3-1. Om het EK te halen moeten ze Noord-Ierland en Engeland ook nog verslaan.
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Het stuk dat ik gelezen heb was in het Nederlands dacht ik. Het enige wat ik me verder nog kan herinneren is dat het om een minder bekende speler ging die slechts een aantal jaar bij Madrid is geweest en daar niet zoveel daadwerkelijk heeft gespeeld. Dat elftal met la Quinta del Buitre is van voor mijn tijd, dus vandaar is er verder ook niet veel blijven hangen van dat artikel.
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Gewoon een schijnbeweging
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
||
|
|
|
|
|
#78 |
|
Blijft trouwens een zeer slechte vergelijking, de kilometers van Xavi. Als je zijn spel begrijpt en volgt, snap je ook waar die kilometers vandaan komen. Als je 90 minuten lang geen seconde stil staat, komen er ook zonder grote inspanning flink wat meters bij...
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
Waar ik altijd zo moe van wordt is dat men doet alsof Barcelona het pressie- en combinatievoetbal heeft uitgevonden. Onzin natuurlijk. Een vorm van pressievoetbal beoefenden de Schotten reeds al in de jaren '50. Dat sindsdien maar zeer weinig teams het hebben toegepast, laat staan een heel seizoen lang, komt domweg doordat het niet 90 minuten lang is vol te houden. Vaak mocht/mag je al blij zijn als je het één helft vol houdt en de tweede helft kunt uitbollen. Het is heel verleidelijk om er te lang mee door te gaan. Ga je over die grens dan is het echt over en ben je de laatste 30 minuten toast, gaar en kapot. Dat dit nou echt nooit bij Spanje of Barcelona gebeurt mag wonderbaarlijk worden genoemd.
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Het huidige Barcelona is veel verder dan de Cruijff-religie, om jouw woorden even te gebruiken. En Xavi bestrijkt helemaal niet de breedte van het veld, maar speelt perfect in zijn zone. Bij balverlies kantelt hij eventueel om druk te zetten.
Oh, en ik doe niet alsof Barcelona het uitgevonden heeft hoor. Ik ben alleen blij dat ze zo goed voetbal spelen, omdat het in mijn ogen één van de beste manieren is om te domineren. En jij mikt nu op fysieke redenen, je kunt het ook omdraaien: er zijn weinig ploegen die zo spelen omdat ze de knowhow en de techniek niet hebben. |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
In wat voor opzicht is het verder dan de Cruijff filosofie?
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Hebben we het toch al over gehad?
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Week of 2 geleden denk ik. Het spijt me, maar ik heb nu weinig zin om een lange tekst te schrijven.
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Kleine kans dat het duel van morgen doorgang vindt.
![]()
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Hoe zou de verhouding zijn binnen het Spaanse elftal tegenwoordig. Lijkt me toch niet echt gezellig hopelijk kan Nederland profiteren.
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
Spain squad for Italy test __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#90 | |
||
|
|
|
|
|
#91 | |
|
||
|
|
|
|
|
#92 |
|
Muniain
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Voor de volledigheid de hele selectie:
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Spanje #3 Europees en Wereld titelhouder.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|