|
|
#1 |
|
Stekelenburg is geblesseerd. Vorm lijkt de eerste vervanger. Is dat logisch?
Wie komen er nog meer in aanmerking? __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jeroen Verhoeven.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Het zal niet gebeuren maar Rob van Dijk vind ik eigenlijk beter dan veel andere Nederlandse keepers.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erwin Mulder
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Krul?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ten Rouwelaar. Van Marwijk zat laatst tegen VVV op de tribune om hem te bekijken.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Coutinho zou ook wel mooi zijn
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ten Rouwelaar
Leuk
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
PSV Eindhoven!
|
Onze olypische goud winnaar Waterman jonge!
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wat een waardeloos topic wederom... Zoiets kan natuurlijk helemaal niet in het NL topic...
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Eloy natuurlijk
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Jasper Cillessen uit Groesbeek.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Tegen wie spelen we eigenlijk?
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
zijn er nog meer Jasper Cillessen dan?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Cor Varkevisser
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Vorm als eerste keus, en waarom noemt niemand Boschker als 2de keus?
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik zou Room of Cilessen meenemen, of Krul desnoods, die kunnen dan ervaring op doen in ieder geval. Zie voor de rest niet echt iemand die vaker opgeroepen zal worden in de toekomst eerlijk gezegd, wat op zich wel treurig is ;P
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
PSV Eindhoven!
|
Good old 'ja ik ben vroeger zelf ook keeper geweest' waterreus
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Desnoods iemand snel naturaliseren, dat vindt Bert toch een mooie oplossing?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Van Dijk, mooie afsluiter van z'n carriere en je wil toch ook een beetje een ervaren man achter Vorm hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
wat een blunder.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Tegen Twente zat van Marwijk weer op de tribune. Weer een foutje van Jelle dus ik heb zo het vermoeden dat Bertje niet zo onder de indruk is.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Coutinho inderdaad
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
1. Vorm
2: Van Dijk, Cillessen, Room of Coutinho. En Pizza dan er ook maar bij voor de teambuilding. __________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Grappig hoe iedereen Velthuizen compleet lijkt te zijn vergeten. Over domme clubkeuzes gesproken.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Ik ben benieuwd hoe Room zich gaat ontwikkelen. Lijkt mij een uitstekende optie voor de toekomst in ieder geval. Voor nu lijkt Boschker mij de beste optie, ook al zit hij op de bank bij Twente. |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ten Rouwelaar is echt zoooooo slecht he
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ten Rouwelaar zou echt belachelijk zijn.
Aan de andere kant, echt veel goede keepers zijn er momenteel niet, de voor Oranje kunnen uitkomen. Dat is wel eens anders (beter) geweest. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Doe maar Cillessen, leuk voor zo'n jonge speler om eens aan het 'grote' Oranje te ruiken
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ten Rouwelaar heeft af en toe een mooie stijlvolle redding, maar hij stijgt echt niet boven de middelmaat uit, en is ook geen keuze voor de toekomst. Zou ik nog liever van Dijk meenemen.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Vorm is inderdaad de meest logische vervanger, maar dat zegt eigenlijk al genoeg. Wie er als reservekeeper opgeroepen moet worden zou ik niet weten. Boschker en Velthuizen zijn uit beeld geraakt en de rest is bepaald niet Oranjewaardig.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Waarom per se drie keepers meenemen? Alsof er ineens twee geblesseerd raken.
Vorm is de logische vervanger, de rest is niet Oranje-waardig. Gelukkig hebben we met Stekelenburg nog zo'n 10 jaar een vaste keuze. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hadden we het niet juist over de tweede keeper achter Vorm?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Zelfs Vorm vind ik eigenlijk niet geschikt voor Oranje, misschien als derde keeper op een groot toernooi, maar meer echt niet.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Laat ook wel pijnlijk zien dat we veel te weinig Nederlandse keepers hebben. Volgens mij is het veel eenvoudiger om een keeper op te leiden, dan een speler op een andere positie. PSV speelt ook alweer jarenlang met een buitenlander bijvoorbeeld. Dat zou misschien als grote club nog wel kunnen, maar zie er geen reden in waarom clubs als Heerenveen, Roda JC, AZ, Twente etc allemaal buitenlandse keepers moeten hebben nu.
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
||
|
|
|
|
|
#45 | |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
Wat een onzin
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Helemaal geen onzin, of wil jij beweren dat Vandenbussche, Steppe en Stuhr Ellegaard verrijkingen voor de Eredivisie waren?
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Zou Krul nog een kans maken ? |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Volgens bovenstaande redenatie in ieder geval niet want die heeft sinds de terugkeer van Harper ook geen basisplaats meer in Newcastle.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
De keeper van Oranje
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|