![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]()
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik herhaal het beste nieuws van vandaag: géén Jeroen Grueter bij de NOS!
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Haters
Grueter
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Maar nog wel Snoeks?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Snoeks
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Neuh maar hij heeft in de heenronde geen duel toegewezen.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tegen wie moet Ajax?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Kan geen moment zn smoel houden en vertelt alleen maar irrelevante info om stilte op te vullen. En hij is ook overdreven enthousiast.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Is dit een grap of is dit serieus bedoeld? Ajax speelt Europa League...
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dat was inderdaad serieus bedoeld.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Alleen op sport 1 te zien vanavond?
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Soms vind ik hem de juiste snaar raken. Dat C. Ronaldo werd uitgefloten in de Arena getuigde van een zeer bekrompen geest. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Verdomme ik had me verheugd op een leuke wedstrijd vanavond. Stond er niet bij stil dat de NOS nog maar 1 wedstrijd mag uitzenden.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dat had hij ooit. Maar al lang niet meer.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Sinds waneer zendt de NOS dit niet meer live uit?
Maakt niet uit, kijk wel Sport 1. __________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Heeft niets met de NOS te maken. Deze competitieronde is opgesplitst in twee weken. De NOS mag twee duels per competitieronde uitzenden. Ze kiezen ervoor omdat nu 2x op de woensdag te doen.
== Nog een grappige CLstat. Harry Redknapp (Spurs) is the first English manager since Bobby Robson in 1993/94 to lead a team in the #CL knock-out stages #thfc #spurs Laatst gewijzigd door Boris; 15-02-11 om 19:47 |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
), en volgens hem pas hierna voor kozen. Jij weet dit vast uit te pluizen.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
begint al 'lekker' in Milaan
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Is er geen mogelijkheid om die extra wedstrijd aan te schaffen. Dit is wel matig..
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
Voor het begrip een speelronde is dus waarin alle clubs 1x spelen. Groepsfase heeft zes speelrondes en de R16, QF, SF ieder twee. Dit is het tweede seizoen waarin de R16 is opgesplist is. Vorig jaar was voor het eerst dat de NOS het zo gesplitst had. Dit komt doordat de UEFA deze ronde vanwege commerciële redenen heeft gesplitst. De NOS heeft al sinds altijd 2 duels live per speelronde live gehad maar ja omdat die speelronde nu is gesplitst in twee delen heeft de NOS dat ook gedaan. De QF zal wel weer gewoon op dinsdag en woensdag een duel live zijn bij de NOS zijn. |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
![]() ThanQ.
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Flamini
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Wat is het toch ongelooflijk zonde dat Raul naar Schalke is gegaan...
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Raúl heeft door zijn doelpunt voor
Schalke 04 in het Champions League-duel met Valencia Gerd Müller onttroond als topscorer in Europese bekerwedstrijden. Van zijn 70 treffers (69 in CL-verband) maakte hij er 67 voor Real Madrid. De legendarische Duitse spits Müller maakte al zijn doelpunten in de jaren 60 en 70 van de vorige eeuw voor Bayern München. Meeste Eur.goals: EC1 EC2 EC3 SC TOT 1. Raúl 69 0 0 1 70 2. Gerd Müller 35 20 11 3 69 3. Andrei Sjevtsjenko 59 0 4 1 64 4. Filippo Inzaghi 50 2 10 1 63 5. RUUD V.NISTELROOIJ 60 0 2 0 62 ![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Check 2BE heeft wel 4 duels live deze speelronde. 2BE heeft de 1st pick de rest is voor Prime. (Zegmaar het Belgische sport1)
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Raul Gonzalez Blanco
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 | |
|
We hebben hier wel een aantal stats-liefhebbers als ik het goed heb. Ik zag gisteren de volgende app voor iPhone/Pod, de gratis versie heeft alleen info over de CL groepsfase, als je die eenmaal hebt kun je voor 4 EUR upgraden naar KO en live stats.
![]() ![]() ![]() Ze hebben echt heel veel stats.
http://www.totalfootballapps.com/ __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
kun je dat niet ook op de Guardian site zien?
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Chalkboards inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Volgens de TVGids (misschien ook wel meer, maar daar keek ik toevallig), is er vanavond bij Ars-Bar wel Jeroen Grueter.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ranieri
De man die er altijd uitziet alsof hij moet huilen.![]() ![]() ![]()
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Spurs en Shakhtar beide knap een uitwedstrijd gewonnen. Beide relatieve nieuwkomers in de CL.
Toch niet zo vastgeroest als gedacht? |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
megaklote dat die corrupte olieboevenbende van Roma wist te winnen
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Finaletickets minimaal 150 pond, plus administratiekosten van 26 pond
Ze nemen de supporters echt in de zeik.Wembley final tickets set to go on sale on UEFA.COM |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Gattuso 4 wedstrijden gekregen. Drogba kreeg dat ook na Barcelona 2 jaar geleden bij dat beruchte moment, sterker nog, hij kreeg in eerste instantie 6 wedstrijden.
Dus volgens de UEFA kan je het schelden achterwege laten, en meteen maar een kopstoot uitdelen. Maakt verder niks uit. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hoe zat dat nou met die gok-organisaties als shirtsponsor? Mag het alleen in bepaalde landen niet? Ik dacht namelijk eerst dat het over het algemeen niet mocht, maar gisteren en eergisteren liep de helft van de teams weer met een betsite als shirtsponsor.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
26 pond aan administratiekosten.. Daar kan ik een jaar lang een Thaise 15 jarige secretaresse voor inhuren man,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Champions League 2010/2011 #4
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|