![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Ik heb onderstaand bericht nog niet op Nederlandse sites gezien. Platini en Blatter pleiten dus voor een zomercompetitie van februari to oktober.
Goed of slecht plan? Ik ben voor, mits er in de zomer ook een voetballoze maand is. Hoe is dat eigenlijk nu in Scandinavië geregeld?
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik ben voor. Zo is het ooit bedoeld. Ze spelen niet voor niets in een korte broek.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tegen!
In de zomer heb ik wel andere dingen te doen __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik ben voor, mits ze een 4/5 weekse stop inbouwen tussen half juli en half augustus. ivm vakanties.
Al heeft het gezamenlijke koukleumen in nov-feb ook wel wat. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Voor, het probleem is inderdaad de zomervakantie en het daarbij gepaard gaande bourgondische leven. Conditioneel niet helemaal lekker. Maar verder zeg ik dit ook al jaren: het is toch van de zotte dat je 8 maand lang in de modder loopt te ploegen en als de eerste zonnestraaltjes doorbreken de competitie voorbij is.
Ik ben overigens ook wel bang dat gras zo geen tijd heeft om te herstellen na een seizoen, aangezien het niet wil groeien in de winter... |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
idd! Dan duurt de winter nóg langer
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Vooral dat inderdaad.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Tegen. Niets mooier dan een slechte pot voetbal op een grauwe regenachtige zondagmiddag.
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Al voorzie ik ondertussen --nu ik er over nadenk-- steeds meer nadelen/problemen. Wat nu met de nacompetitie? Als deze in november gehouden moet worden en het weer is niet best kan er maandenlang niet gevoetbald worden en kan de nacompetitie dus pas in de voorbereiding voor het nieuwe seizoen gehouden worden??
Hoe doen ze dat eigenlijk in Scandinavië? |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Als de WK's en EK's niet meer in zomer gehouden worden is voetbal officiëel niet leuk meer.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Zoals met zoveel plannetjes om de grote poenclubs tegemoet te komen zie ik dit ook niet zitten. Een WK of EK hoort in de zomer en niet als lauw voorafje in de winter worden gespeeld.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Platini en Blatter pleiten voor zomercompetitie
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |