![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Omdat ik het vorige topic niet kon vinden.
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Wel vind ik het onzin om steeds bij elkaar te komen voor 2 wedstrijdjes. Iets ertussenin zou ik het beste vinden. Dat de competitie bijvoorbeeld eens in het half jaar een aantal weken stilgelegd wordt (overal) om de kwalificatieduels te spelen.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kan ook. Ik denk dat het (een) grote (groot) voordeel is van één keer samenkomen is ook dat je even de tijd hebt om als team ingespeeld te raken. Een compromis is natuurlijk ook mogelijk, dat heeft als voordeel dat je minder afhankelijk bent van blessures. Maarja, dat heb je nu bij eindrondes ook al...
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hoi
|
Wel goed idee ja.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Zie er ook weinig kwaad in.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
en wat als er bij Nederland spelers als Robben , Van Persie , Sneijder niet mee kunnen doen die periode ?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Het lijkt mij persoonlijk niks. Ik vind het wel iets hebben dat het kwalificeren voor een groot toernooi als het EK of WK een proces is dat jaren duurt.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ja, maar het gaat ten koste van andere dingen door een drukker schema en het reizen. Vaak ook maar wat onbenullige wedstrijdjes enzo.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Stel je loot 4 oostblok landen. Ben je na 6 weken gesloopt door het reizen.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Of in Azie
Vanuit Jordanië in 6 weken naar Australië, China, Japan, Kazachstan, Laos & Indonesië reizen is ook niet aan te raden
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nu je het zegt ja.
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 | |
. Elke speelronde gaan er dan minstens 6 wedstrijden niet door omdat er een team niet op tijd vanuit Mozambique in Mauretanië is aangekomen.
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hier was toch al een topic over?
Ik herhaal mezelf even: in welke 8 maanden van het jaar wil je álle clubcompetities laten spelen? |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Je kan dan juist het speelschema zo aanpassen dat je twee uitwedstrijden achter elkaar speelt en dus in dezelfde regio kan blijven. Jordanië speelt dan achter elkaar uit tegen China en Japan, dan twee keer thuis en dan achterelkaar uit tegen Indonesië en Australië. Zo maak je uiteindelijk minder vlieguren. Laatst gewijzigd door Cruoninga; 17-01-11 om 12:58 |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
In Afrika zijn ze al zo verstandig geweest de kwalificaties voor het WK te baseren op de uitslagen op de Africacup.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Van Gaal is het met me eens.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|