![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Godverdomme.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ajax daarna tegen Spartak.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kut met peren
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Mwah best gunstige loting voor Ajax. Anderlecht is wel saai natuurlijk, maar toch goed te doen ivm wat andere tegenstanders.
__________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Spartak speelt niet goed in ieder geval en hun competitie is afgelopen.
En ik vind Ajax - Anderlecht wel tof, lekker op de Belg kijken en dan hoor je ze met respect over ons praten. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Er wordt hier wel érg gemakkelijk over Anderlecht gedacht. Had eerlijk gezegd liever Aris of Young Boys
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Als we maar winnen! Verliezen van de Belgen is wel vernederend,
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Die commentator op Eurosport vond het zulke goede tegenstanders ik vind Anderlecht 3x niks en Lille ook niet zo spetterend, Rubin Kazan is moeilijk maar als je gelijk kan spelen tegen Tottenham en godverdomme Inter Milan dan kan je ook van Rubin Kazan winnen
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Lille staat bovenaan (alhoewel dat niet alles zegt daar) en Rubin Kazan is 2x kampioen van Rusland geworden + dat is een pokke eind reizen en koud (als ik het geografische plaatje goed voor me heb).
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Zware lotingen toch wel.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik ben nu in de Europa League één keer voor Ajax. Mits Basel weet te winnen van Spartak
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Kwartfinale voor Ajax lijkt toch niet heel ver weg, maar dit is wel einde verhaal voor PSV en Twente. Erg zwaar geloot hoor...
Met Kiev mag ik als Besiktasli ook wel blij zijn, maar daarna City ![]() Mooie geschiedenis ook tegen Kiev met een van de mooiste wedstrijden die ik heb gezien van Besiktas met ook nog eens een treffer van ongekende schoonheid. _O _ Laatst gewijzigd door DMJN; 17-12-10 om 16:11 __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
CL(12:00)+EL(13:00) loting 17/12 #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|