|
|
#51 |
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Zeker wel. De FIFA gaat over de indeling van de afzonderlijke confederaties.
|
||
|
|
|
|
|
#53 |
![]() Ik ben fan. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
ALLES beter dan Blatter. Misschien wel zo eerlijk iemand eerst een kans te geven voor je ze afschiet.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Ik snap ook niet waar dat enthousiasme vandaan komt, nota bene voor iemand uit Qatar.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Ik denk dat men blij is dat er nu eindelijk een alternatief is.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Dat weet ik, ook dat ie voorzitter van AFC is. Maar ik heb nog nooit verhalen van corruptie gehoord rondom zijn persoon. Dit itt Blatter.
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Ja, misschien wel. Maar je moet ook wel oppassen dat je niet gewoon een tweede Blatter aanstelt.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Qatar dat het WK kreeg toegewezen misschien?
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Dat weet je achteraf pas. Blatter laten zitten is een garantie voor nog eens 4 jaar corruptie. En op het moment is hij de enige serieuze tegenkandidaat.
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Hoe zit zo'n verkiezing eigenlijk in elkaar? Is het gewoon weer handjeklap corrupte bende onder elkaar zoals alles bij de FIFA?
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Dat was vooral Blatter natuurlijk, de beste man zat aan de andere kant (binnenhalen van het WK, niet zijn eigen zakken vullen). Is ook geen toeval dat er opeens twee WK's tegelijk gekozen werden. Blatter wilde nog ff zijn zakken vullen.
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Afrika zal ie wel al binnen hebben nu Qatar al heeft toegezegd de WK stadions daar naar toe te verhuizen. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#66 |
|
Je moet met zoiets ook waken dat zo'n non-voetbal staten niet teveel macht naar zich toetrekken en dat men dingen drastisch gaat veranderen als een soort van protectionisme. Een CL-finale in Qatar of zo
.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Neem aan dat Platini daar ook nog wel iets over te zeggen heeft, niet?
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Nee, maar je begrijpt vast waar ik heen wil toch?
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Tuurlijk, maar onder Blatter kan dat ook zomaar gebeuren. Als je hem genoeg geld biedt, mag je z'n moeder nog een beurt geven.
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Uiteraard, maar ik zou er wel voor waken zodra iemand uit "die hoek" aan de macht komt. Het is namelijk niet zo dat ik de ontwikkelingen in de laatste jaren die direct of indirect vanuit de Emiraten en omstreken komen nou zo positief vind voor het voetbal in zijn algemeenheid.
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
De britse kwaliteitsmedia zeggen anders dat deze man verantwoordelijk is voor de succesvolle qatar-lobby.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Dat verhinderen de reglementen van de FIFA maar dat kan natuurlijk veranderd worden.... geen gek idee... a la een NBA wedstrijd in hartje Londen.
|
|
|
|
|
|
|
#73 | |
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Overigens neem ik Britse media niet serieus omtrent WK berichten. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#76 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
#78 | |
Maar goed, ik wil weten wat hij denkt te doen aan elektronische hulpmiddelen. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#79 | |
|
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
Wat vreten die FIFA bestuurders sowieso uit vraag ik mij af.
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
- Op gratis 3-daagse vakantie naar tientallen landen waarvan je weet dat ze toch niet genoeg kunnen bieden net doen of ze kans maken om je daar als koning te laten behandelen
- Bij de paleizen van Poetin en de Sultan van Qatar op de koffie gaan om te kijken wie er het meest biedt - Als blijkt dat ze allebei even corrupt zijn, ze beide maar een WK geven - Nog even langs op het FIFA-hoofdkantoor in Zurich om een statement naar buiten brengen dat er geen digitale hulpmiddelen gaan komen in het voetbal Loodzware functie hoor. |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
#83 | |
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
||
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
#86 | |
|
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
Zat er ook wel aan te komen. Op zijn twitter stond een bericht dat hij een gesprek had gehad met de president van de CONCACAF en dat had al gezegd dat ze allemaal als een blok zouden gaan stemmen en niet op hem
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Klopt. Zelfs de voetbalheld van Chili werd niet door z'n eigen land gesteund, laat staan dat zo'n buitenstaander door een bond genomineerd zal worden.
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Kunnen we ons met de UEFA niet afscheiden? Voetbal buiten Europa boeit me niet en het EK vind ik leuker dan het WK.
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Om kort en inhoudelijk op de TT: neen.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Actie tegen FIFA: Zinvol?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|