![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
frankrijk 1998, dan zouden wij in principe ook wel eer eens aan de beurt kunnen zijn
hoewel engeland 1996 was, dus die zullen t eerder worden denk ik __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Goed plan
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik heb een beetje teveel gezopen Den, can't help it...
But with all do respect, vind eigenlijk dat NL zich helemaal niet meer verkiesbaar moet stellen.... |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Volgens mij is die Been gewoon bid-verslaafd. Hij zou de Reichsparteitag nog naar Nederland willen proberen te halen.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik denk dat het EK in het vervolg in VAE of Quatar wordt gehouden, zolang er maar geld is
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
24 deelnemers
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
24 deelnemers
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik zeg doen! Niveau van het EK gaat wel omlaag door de 24 deelnemers, zo kan bijna ieder Europees land meedoen.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
|
![]() Op zich zeg ik ja, al vind ik 24 landen maar niks. __________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
EK lijkt me weer tof hier. 10 x liever dan het WK
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik ben voor maar kunnen we België dan dumpen
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
misschien een transatlantische bid met schotland, portugal en belgie. Atlantic EK
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hoe is dat transatlantisch?
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ek in Engeland, Schotland, Wales zou ook mooi zijn
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Schotland is de 52e staat van de USA
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Een EK is een WK zonder Brazilië en Argentinië. Verder lever je niet veel in.
Doen dus! |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
|
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
EK 2020: Moet Nederland zich kandidaat stellen?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|