![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Verder?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nou, nu nog een WK in de woestijn en het feest is compleet.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
En Nico, geef die server eens een schop!
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ben wel benieuwd naar de stemmingen, hoe de rondes zijn verlopen.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ok, 2022 Qatar. Corrupte bende! Let maar op, gaat puur voor het geld.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dat wordt smullen geblazen in de Engelse pers morgen
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
HUP Qatar
GELD GELD GELD.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Veel te voorspelbaar dit...
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Qatar en Rusland... Ze doen ook geen enkele moeite om de schijn van niet corrupt zijn omhoog te houden he..
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Engeland is niet blij.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
want we gaan
ballen ballen ballen ballen (3X) in de woestijn |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Alle bommen op Fifa HQ.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hoe reageerden verslaggevers bij de NOS/BBC op de bekendmaking? Hier werd alleen maar over corruptie gesproken
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Qatar
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
HAHAHAHAHAHAHA
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
CORRUPTE HOMOS
pardon |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
JAAAAAA HOOOOOOOOORRRRRRR
![]() FIFA
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
BAH, smerige corrupte bende. Gaat echt totaal nergens over die WK's
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
hahaha
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH AHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHH AHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA HAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH AHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAH AHAHAHHAHA
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hup Holland!
|
Alles voor het geld
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hamas, hamas, FIFA aan het gas.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Qatar
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
voetballand bij uitstek
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
qatar
![]() ![]() kan het corrupter ??/ __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wat een drama...
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
4 keer achter elkaar een kut wk
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Fucking Qatar
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
WTF
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Gelukkig kan Qatar in 2022 nog steeds niet voetballen.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Dit is wel heeeeel zielig.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Fifa
__________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ongelofelijk. Ronald de Boer, landverrader!
![]() Beetje jammer weer dit. __________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hup Holland!
|
Zullen we zelf maar een eigen bond oprichten? Dit slaat nergens op.
|
|
|
|
|
|
#40 |
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Die commentator noemt het nog een verrassing ook.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
het maakt ook allemaal geen zak uit. Als je het meeste geld geef win je
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
zon lelijke trol met die beker in der handen, gadverdamme
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Het mooiste, Qatar mag nu meedoen op het WK, thuisland met grootste nederlagen wordt dat denk ik!
_Teeeering, deze farce is echt geniaal, 2 gekochte WK's op een middag, het moet niet mooier worden. ![]() Waarom deze hele poppenkast? Ze kunnen het WK toch gewoon bij bieding verkopen ook? Doe dat dan voortaan... |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Oh gelukkig, volgens jaar het WK tafeltennis!
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
De FIFA doet ook niet echt haar best die zweem van corruptheid weg te halen he.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nu doet dus Qatar sowieso mee aan het WK
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hoeveel inwoners heeft Qatar?
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[LIVE NOS]WK-bids 2018 & 2022: Rusland, Qatar.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|