|
|
#1 | |
![]() Speelsteden: * Moskou (3 stadions) * Sint Petersburg * Kaliningrad * Podolsk * Kazan * Nizhny Novgorod * Yaroslavl * Samara * Volgograd * Saransk * Krasnodar * Rostov * Sochi * Yekaterinburg http://www.russia2018-2022.com/en.aspx Laatst gewijzigd door Bliksem; 02-12-10 om 18:26 |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
In hoeveel verschillende tijdzones gaat er gespeeld worden? En wat is de langste afstand tussen de speelsteden?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Morgen is toch de bekendmaking?
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik gok 3 ofzo, en de langste afstand zal wel Sint Petersburg - Yekaterinburg zijn. (2000 km denk ik)
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ze hebben iets van 11 tijdzones dacht ik. De langste afstand is ongeveer 3000 km
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hoe willen ze dat doen met die tijdsverschillen? Dan zijn er dus wedstrijden van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat ofzo?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Isinbayeva mag wat zeggen maar ze staat stijf van de zenuwen volgens mij.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Als deze het niet krjigen is het voor mij geslaagd.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Volgograd is al 16 uur rijden met de bus vanaf Moskou.
Damn wat een afstanden. Wel vaag van Podolsk. Volgens mij hebben ze daar alleen een 2e divisieclub.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Rusland heeft 'm dus.
__________________ Fac ut gaudeam |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
gefeliciteerd
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Money makes the world go round.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Zo voorspelbaar dit.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hup Holland!
|
Het ultieme bewijs. De FIFA is corrupt.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Het WK binnen gekocht!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hoi
|
:[
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dit gaat toch nergens over
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ach in 2014 hebben we de OS al, dan nu ook maar het WK. Het geld heeft weer gewonnen
heerlijk
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Iedereen hoopt dat Fifa eens een keer niet voor het geld kiest, maar je weet dat ze het toch zullen doen.
En je gevoel heeft altijd gelijk, FIFA kiest voor het geld. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Kutzooi.
Ik wilde nog zo graag mijn lul in vrouwen van over de hele wereld dippen in 2018. Ik keek daar zo naar uit. Corrupte teringlijers.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Fifa
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hahah er gebeurt niks in Rusland, joh
.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Godverdetyfustering kutfifa
Niemand wil het in Rusland behalve Fifa omdat geld.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Een land waarvan de president niet eens komt opdagen omdat hij er geen vertrouwen in heeft...
Totaal niet serieus te nemen ook. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Goh, had ik nou echt niet verwacht
__________________ Disclaimer: Alle gepubliceerde tekst bevat bewuste spelfouten. U hoeft niet te reageren. Voelt U deze aandrang wel, ga dan eerst na of U 1. de grap wel heeft begrepen, 2. de context wel kent of 3. een obsessievelijke neiging tot terechtwijzen heeft, eer U reageert. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dit is wel matig zeg.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Wow, wat gek dat Rusland het krijgt, er staat alleen al op het podium voor 25 miljard aan vermogen ofzo
__________________ Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Futbol Club Barcelona |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hoe verrassend.
.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Slechtste locatie van de 4 mogelijkheden
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Och 1 positief puntje: Nu kan West Europa (en dan met name Frankrijk en Duitsland) eindelijk eens een keer wel winnen in Rusland
__________________ Fac ut gaudeam |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
![]() ![]() ![]()
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Rusland deed niet eens moeite, omdat ze het toch wel zouden krijgen.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Nou klote zooi
is het weer in Europa kun je er nog niet naar toe pokke einde weg.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hup Holland!
|
Weer een finale verloren
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Is er veel temperatuursverschil tussen de verschillende plaatsen?
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Geld geld geld
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ben bang dat het een zielloos toernooi zal worden net als WK 2010 Zuid Afrika. Veel Rusland-propaganda en weinig voetbalgevoel.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hup Holland!
|
Qatar zal ook wel kloppen dan... ook geld..
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
HEt scijnt dus Qatar te zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Nou, dit was dus van tevoren al bekend allemaal. Hoeren bij de Fifa. Dat ze allemaal de tering mogen krijgen!
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
!!!!!!! corrupte bende
|
|
|