![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
Laatst gewijzigd door Bliksem; 02-12-10 om 18:24 |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Allemaal niks. Maar doe Australië dan maar, omdat zij als enige land het WK nog niet georganiseerd hebben...
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Qatar, dan hebben we het minste last van tijdsverschil.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ja, laten we de WK aan een stad geven. Het geringe tijdsverschil is een voordeel, maar die paar uur wegen toch niet op tegen 10 stadions verdeeld over een stadje in een zandbak. Dat zou toch het definitieve failliet van Fussballkultur zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
In Australie heb je niet eens goede voetbalstadions volgens mij. Hebben we een Wereldkampioenschap voetbal, wordt er alleen in cricket, rugby en aussie rules stadions gespeeld
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
Het verschil tussen een rugby-stadion en voetbal-stadion maakt toch niet uit? Ik heb in Australie wel voetbalwedstrijden bezocht en vond de stadions prima. AFL/Cricket-stadions kunnen echt niet inderdaad... |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
![]() Wat je ook mee moet nemen is dat Qatar als gast-stad ook aan het WK mee zal gaan doen...
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik vind het allemaal kut.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Maakt me niks uit eigenlijk wie dit wint. Vraag me alleen af wat Quatar met die stadions gaat doen.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#15 | ||
Laatst gewijzigd door Jelle; 01-12-10 om 20:30 |
|||
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
HA! Wat een idioterie!
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
VS Of Australië krijgen mijn stem. Als het in één van die landen is wil ik er wel heen te zijner tijd. Duurt toch nog 11 en half jaar
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
En ze zorgen dat de temperatuur in de stadions niet al te hoog is daar in Qatar.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Fucking Qatar.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Qatar wat een farce
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Money money money.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
De zakken van de FIFA-mannetjes zijn weer flink gevuld.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Voordeel is wel dat alle stadions op loopafstand van elkaar staan, dat is natuurlijk nog milieuvriendelijker dan het NL-Belgie-bid.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Gaat enkel om het geld. Toch ben ik wel benieuwd.. Had liever USA though
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Nadeel is dat je geen lekkere chicks in de stadions hebt zitten
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
niet te zuinig.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Helaas
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Wat een grap.
Dat kutland heeft niet eens 11 fatsoenlijke voetballers uit eigen kweek |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
![]() Godverdomme man, wat een grafkeuze. Dit wordt nog sfeerlozer dan Zuid-Afrika. __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Godverdomme, ze hebben daar ook vuvuzela's
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
De temperaturen zijn in de stadions misschien wel goed geregeld, maar hoe zit het met de trainingsvelden? Worden die ook allemaal in een koelkast aangelegd?
Een ander probleem lijkt me de bezetting van de stadions. Er wonen daar zo'n 1,6 miljoen mensen. Voor het grootste gedeelte worden de stadions op een WK toch door locals gevuld? Zijn er daar wel genoeg van hier?
__________________ [The Club That Wouldn't Die, 2 & 3] [Sunshine on Leith] [George Best] [Joe Baker vs. Barça] |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
lol @Cruoninga
![]() Payback time voor Sepp: ESPN.com Soccernet Global: News - Havelange to Blatter - the dynasty based on corruption |
|
|
|
|
|
#44 | |
![]() Er zal wel publiek gekocht gaan worden, misschien een bedrijfje starten tegen die tijd ![]() Eerlijk gezegd vind ik die stadions wel helemaal geweldig en kan ik eindelijk eens aan kaarten komen, aangezien daar nog geen miljoen mensen wonen
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Qatar, wat een fucking bullshit. Hoe hoog staan die op de ranglijst?
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hup Holland!
|
113e
![]() Oh en de Average High Temperature in Juli is er 46 graden
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ronald de Boer was gewoon een van de ambassadeurs van Qatar...
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Voetbal is vertieft.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ronald de Boer heeft het erover dat het WK wel eens in januari gehouden kan worden, want dan is de temperatuur wel aangenaam
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ronald de Boer is toch al niet geloofwaardig meer.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WK 2022: Qatar - Het eerste alcoholvrije WK in de olie-zandbak.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|