![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 | |
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#202 |
|
Shit ja pas in 2022 natuurlijk, dan zijn daken echt 2010
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#203 | |
mooie organisatie is het toch.
||
|
|
|
|
|
#204 | |
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#205 |
|
Ik ben wel benieuwd naar het effect van die propellers op de wedstrijd. 40 graden en 10Bf
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Blatter die corruptie onderzoekt, het is alsof Kim Jong-il een grootschalig onderzoek naar de staat van de mensenrechten in Noord-Korea verricht.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Dit.
__________________ Hoort u dat? Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam. |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Zou het mooi vinden als het wordt teruggedraaid en vervolgens met een nieuwe, open en transparante toewijzing opnieuw aan een land wordt gegeven.
En toen werd ik wakker....... |
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Gewoon Qatar laten doen, ze hebben het nou toch al
ik ben tot inkeer gekomen en ik ben groot fan.
|
|
|
|
|
|
#210 | |
||
|
|
|
|
|
#211 | |
|
||
|
|
|
|
|
#212 |
|
|
|
|
|
#213 |
|
Echt.. ga daar dan niet een WK houden.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Gewoon dat WK afpakken als ze het niet voorelkaar kunnen krijgen om het klimaat in het stadion onder controle kunnen krijgen en de veiligheid van de spelers niet kunnen garanderen binnen de bestaande regels (2x 45 minuten).
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Ik kijk dit WK gewoon niet.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Alsof ze daar over nagedacht hebben bij de uitverkiezing, het ging puur om de enveloppen die onder de hotelkamerdeuren doorgeschoven werden.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Dit wordt een fantastisch WK
|
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Anders doen we het toch gewoon in vier kwarten. Dan snappen de Amerikanen het misschien ook
|
|
|
|
|
|
|
#220 | |
|
En dan in negen innings he. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#221 | |
Klein kutballetje gebruiken en goan.
|
||
|
|
|
|
|
#222 | |
__________________ 2e rings user. |
||
|
|
|
|
|
#223 |
|
|
|
|
|
#224 |
|
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Ik kwam de link ook net tegen. Actie tegen het WK in Qatar!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Quatar heeft een Tour de France bid gedaan voor de openings-etappe 2014.
Maar het gaat niet over geld ![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Ik zie ze ervoor aan dat ze dat ook gaan airconditionen
En ik verwacht dat over 15 jaar de gehele Tour de France bereden zal worden in Qatar en de VAE. |
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
PSG is al in handen van zo'n rijke Sjeik uit Qatar, dus je start je TDF maar lekker vanuit het Parc des Princes.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#229 | |
|
Geld maakt alles mogelijk tegenwoordig.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
||
|
|
|
|
|
#230 | |
|
||
|
|
|
|
|
#231 | |
|
||
|
|
|
|
|
#232 |
Misplaatste decadentie (als het echt zo is. Ik vind het wel iets te veel om waar te zijn..)
|
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Dat is aardig wat geld. Voor dingen die nooit meer gebruikt gaan worden.
Moest dit WK niet in het teken staan van groene energie etc? |
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
|
|
|
|
#235 |
|
|
|
|
|
#236 |
|
|
|
|
|
#237 |
|
Hup Holland!
|
Wat een gepiep. Er valt welliswaar voor elk argument wat te zeggen maar het is nou eenmaal een wereldkampioenschap en als Qatar er geld voor uit trekt om het naar het Midden Oosten te brengen dan so be it.
Als je er tegen bent dat het WK langs alle regio's van de wereld gaat dan kan je er minder waarde aan hechten en focussen op het EK. Tot Zuid-Korea/Japan was het WK alleen nog maar georganiseerd in Europa en Noord- en Latijns-Amerika. Met Zuid-Korea, Zuid-Afrika, Rusland en Qatar wordt eindelijk de rest van de wereld aangedaan. Voor een sport die zo mondiaal is en nog altijd aan populairiteit blijft winnen is het allemaal zo gek nog niet hoor. Alleen maar omdat voetbal hier het grootst is geeft ons nog niet het recht om naast het EK en de grootste voetbalcompetities ook nog eens elk WK te claimen. En ok Qatar is een beetje een extreem geval, maar waarom zou in 100 jaar WK's het Midden Oosten geen kans mogen krijgen? |
|
|
|
|
|
#238 |
|
Omdat van hetzelfde geld 10 miljoen mensen in Tsjaad 25 jaar lang te eten kunnen krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
|
|
|
|
#240 |
|
Zo beredeneert is het op de lange termijn helemaal niet slecht als een klein groepje Arabieren alles over neemt. Des te groter de kans op een revolutie ipv een situatie waarbij de rijkdom minder zichtbaar is.
|
|
|
|
|
|
|
#241 | |
|
||
|
|
|
|
|
#242 |
|
|
|
|
|
#243 |
|
Hup Holland!
|
Daar doelde ik eigenlijk juist op. Dat het mondiaal is maar in bepaalde gebieden er nog veel ruimte tot groei van de populariteit is en een WK een versnelde boost kan geven.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WK 2022: Qatar - Het eerste alcoholvrije WK in de olie-zandbak.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|