Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Internationaal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 10-10-10, 17:41 Standaard   #1
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

Vervolg van Italië: Met een jonge ploeg op zoek naar revanche

Met Prandelli op zoek naar het juiste systeem (speelt nu in een 4-3-3, anders dan voorganger Lippi) en ook de juiste invulling qua basisspelers en aanvulling qua selectie met back-ups net daarachter.

Noord-Ierland uit liet zien dat er nog steeds veel te puzzelen valt en dat er van buitenaf ook nog veel vraagtekens zijn (waarom de oude Zambrotta oproepen en hem dan op de bank zetten, i.p.v. een jongere speler in de plek op te roepen).
Aan d eandere kant met 7 uit 3 wel leider in de poule.

Dinsdag de 1e echte grote test, met de wedstrijd tegen de grootste concurrent in de poule, Servie.

Laatst gewijzigd door DIGGER; 10-10-10 om 21:50

(Verdwijnt na registratie)
Oud 10-10-10, 20:26 Standaard   #2
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Die OP klopt helemaal niets van. Is dat de WK kwalificatie

Oud 10-10-10, 21:50 Standaard   #3
Cool Daddy

Aangepast.

Dinsdag waarschijnlijk Pazzini - Borriello.

Oud 10-10-10, 21:54 Standaard   #4
Lucky man

dndiek's Voetbal Forum schermafbeelding

Prandelli .

dndiek is offline   Met citaat reageren
Oud 10-10-10, 22:03 Standaard   #5
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Dus geen 4-3-3 meer? Ik vind het maar een hele matige generatie... en de toppers van de selectie zijn ook niet echt de spelers met individuele klasse.

Oud 11-10-10, 10:11 Standaard   #6

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DMJN Bekijk bericht
Dus geen 4-3-3 meer? Ik vind het maar een hele matige generatie... en de toppers van de selectie zijn ook niet echt de spelers met individuele klasse.
Cassano .

En Balotelli heeft de toekomst. Verder zit er in mijn ogen nog genoeg talent en genoeg rek in deze ploeg. Genoeg spelers die alsnog tot de absolute top kunnen uitgroeien. Italianen zijn laatbloeiers. Voor Italiaanse begrippen is dit een piepjonge ploeg.

Oud 11-10-10, 19:45 Standaard   #7
Cool Daddy

De Rossi geblesseerd geraakt, waarschijnlijk zal Palombo voor hem spelen morgen.

Oud 11-10-10, 19:53 Standaard   #8

Oorspronkelijk geplaatst door DIGGER Bekijk bericht
De Rossi geblesseerd geraakt, waarschijnlijk zal Palombo voor hem spelen morgen.
Waardig vervanger. Palombo vond ik de afgelopen maanden misschien wel beter.

Oud 11-10-10, 20:43 Standaard   #9
Cool Daddy

Morgen toch weer een 4-4-2 naar verwachting, als volgt ingevuld:

Viviano
Zambrotta, Bonucci, Chiellini, Criscito
Palombo, Pirlo, Marchisio, Mauri
Cassano, Pazzini

Oud 11-10-10, 22:47 Standaard   #10

Koningskoppel voorin. Marchisio vind ik dit seizoen al beter dan rondom en tijdens het WK. Veel meer vuur in zijn spel. Misschien hebben ze dit nodig.
Flankspelers hebben ze niet echt, zoals Prandelli ook al aangaf, dus dan zou een ruit op het middenveld veel logischer zijn. Een 442 zou ik eigenlijk helemaal niet erg vinden, al is het vooruitzicht in de nabije toekomst met Cassano en Balotelli rondom een statische, kopsterke spits natuurlijk om te watertanden.

Oud 12-10-10, 19:13 Standaard   #11
Cool Daddy

Jong Italie is al klaar, ongelooflijk, een 2-0 zege in de heenmatch in de 1e 5 minuten weggegeven en vervolgens in de verleningen de 3e slikken. Geen EK dus.

Oud 13-10-10, 19:26 no smile   #12
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

UEFA 'could also punish Italy'

UEFA have warned that Italy could also face disciplinary action for their failure to control Serb hooligans. “It’s absurd,” said the FIGC.

Last night’s Euro 2012 qualifier was abandoned after six minutes when Serbian fans wrecked part of the Stadio Luigi Ferraris and threw flares on to the field.

UEFA’s disciplinary body will meet to decide Serbia’s fate on October 28 and has asked the Italian authorities for video of the incidents, which continued outside the stadium for several hours resulting in 14 injuries.

"UEFA confirmed today that it has immediately opened a full and thorough disciplinary investigation into the incidents of serious disorder witnessed at the match and the circumstances surrounding it," read a statement.

"The sanctions that are available to the Control and Disciplinary Body can be found in the UEFA Disciplinary Regulations and range from a reprimand or fine, up to a stadium closure or disqualification from competitions in progress and/or exclusion from future competitions.”

However, UEFA spokesman Rob Faulkner revealed that Italy could also face punishment for allowing the hooligans into the stadium with a series of weapons.

"We can't yet say anything with relation to the investigation which will be carried out by the Disciplinary Commission but I remind you that our regulations provide not only for a sanction against premeditated actions by either set of fans but also a co-responsibility of the host federation for not having adequately guaranteed public order," he said.

The Italian Federation immediately hit back through director general Antonello Valentini.

“The issue of indirect responsibility is one of the basic tenets of the sporting justice system, so UEFA’s spokesman saying there is the risk of sanctions to Italy is absurdly banal.”

Oud 13-10-10, 19:44 emo   #13
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Nu klopt ie.

Oud 16-10-10, 11:55 Standaard   #14
Ik niet!

Bergomi: 'I'd take Under-21 bench'
The race for the Under-21 Italy bench is on and former Inter legend Beppe Bergomi has thrown his hat into the ring.

Pierluigi Casiraghi’s contract is set to expire and won’t be renewed following his failure to qualify for the European Championships and the 2012 Olympics.

“When the job was given to Gigi four years ago, they had already tried to give it to me,” revealed former defender Bergomi.

“At the time I was coming off the draining Sky Italia commentary work for the 2006 World Cup and my head just wasn’t ready.

“I was not convinced that I could work as a Coach. Now I read my name in the newspapers as a potential candidate. If the Federation were to offer me the post now, I would accept straight away.”

Bergomi is no longer working as a television pundit, but has spent two seasons in Monza’s youth academy.

His team is currently unbeaten and top of its group with 10 games.

Bergomi won the 1982 World Cup, was listed in FIFA's 125 best players of all time and spent his entire career at Inter from 1979 to 1999.

Oud 14-11-10, 23:12 Standaard   #15
Cool Daddy

Selectie voor de vriendschappelijke match met Roemenie in Klagenfurt, Oostenrijk, Midweeks:

Goalkeepers: Mirante (Parma), Sirigu (Palermo), Viviano (Bologna);

Defenders: Astori (Cagliari), Balzaretti (Palermo), Bonucci (Juventus), Cassani (Palermo), Criscito (Genoa), Gastaldello (Sampdoria), Ranocchia (Genoa), Santon (Inter);

Midfielders: Aquilani (Juventus), De Rossi (Roma), Diamanti (Brescia), Ledesma (Lazio), Marchisio (Juventus), Mauri (Lazio), Pirlo (Milan);

Forwards: Balotelli (Manchester City), Gilardino (Fiorentina), Pazzini (Sampdoria), Quagliarella (Juventus), Rossi (Villarreal)

Veel wijzigingen dus, opvallend is ook Ledesma (als Argentijn naar Italiaans paspoort geswitched), Diamanti en Ranocchia
o.a.

Oud 14-11-10, 23:15 Standaard   #16
Ik niet!

Diamanti vind ik toch wel het opvallendst.

Oud 14-11-10, 23:26 Standaard   #17

Geen Amauri, geen Iaquinta, geen Zambrotta. Top.
Volgende keer graag Palombo en Cassano erbij.

Oud 14-11-10, 23:31 thumb down   #18
Cool Daddy

Waarom zou Cassano nu een oproep verdienen?

Oud 14-11-10, 23:36 Standaard   #19

Omdat ik hem een geweldige voetballer vind.
Dat "volgende keer" wijst direct op het feit dat hij nu niet in de situatie verkeerd om te spelen, logisch toch.

Oud 14-11-10, 23:37 Standaard   #20
Cool Daddy

Ik denk dat het een beetje over is met Cassano, bij z'n club en daardoor nu toch ook vrij definitief bij de Squadra Azzurra. Te vaak z'n eigen ruiten ingegooid.

Oud 14-11-10, 23:39 Standaard   #21
Ik niet!

Dat vrees ik ook, eeuwig zonde dat hij het uiteindelijk vooral zichzelf zo lastig gemaakt heeft, daardoor heeft hij veel minder uit zijn loopbaan gehaald dan er in zat.

Oud 14-11-10, 23:40 Standaard   #22

Ik vind het huidige incident nogal uit z'n verband gerekt. De voorzitter ligt nu enorm dwars en het wegjagen van Cassano gaat kapitaalvernietiging worden. Genoeg Serie A clubs die hem straks graag inlijven, en daar kan hij gewoon weer gaan knallen. Dan haalt Prandelli hem echt wel erbij, hij is zelf een bewonderaar van Fantantonio.

Oud 14-11-10, 23:43 Standaard   #23
Ik niet!

Het gaat natuurlijk niet alleen om dit incident, maar ook (of misschien wel vooral) om het feit dat het het zoveelste in een rij is. Bij Cassano is het niet de vraag of het misgaat, maar wanneer het misgaat.

Oud 14-11-10, 23:48 Standaard   #24

Prandelli lijkt me redelijk genoeg om incidenten af te wegen. Ik kan me niet voorstellen dat 1 incident daar nu verandering in brengt, terwijl hij (vooral binnen het veld) duidelijk laat zien de laatste 3 jaar een andere Cassano geworden te zijn. Nog geen 2 maanden geleden verklaart Prandelli nog dat het nieuwe Italië rond Balotelli en Cassano gebouwd gaat worden. Dan kan hij Cassano nu toch niet opeens kei hard afschrijven na 1 incident, waarin ook de club Sampdoria een belangrijke rol speelt ? Hij kan zich nu niet verantwoorden om hem wél te selecteren, maar dat gaat straks gewoon wel gebeuren.

Vraag me trouwens af of Prandelli het in Di Natale ziet zitten. Onder Lippi ook al een bijrol, ondanks dat hij topscorer van de Serie A was met Udinese, bijzonder knap. Hij begint nu weer zoals vanouds te spelen en is dan dus een serieuze kandidaat voor La Squadra.

Oud 17-11-10, 15:50 smile   #25
Lucky man

Prandelli: 'Mijn droom is om Balotelli naast Cassano te laten spelen'

Bondscoach Cesare Prandelli van Italië kan woensdagavond niet beschikken over aanvaller Antonio Cassano als de Squarda Azzurra het opneemt tegen Roemenië, maar de afwezigheid van de Sampdoria-spits in de nationale selectie is volgens de keuzeheer slechts tijdelijk.

Na een aanvaring met de voorzitter van zijn club is Cassano uit de selectie van Sampdoria gezet, hetgeen hem ook zijn plaats in het Italiaans elftal kostte. Wat Prandelli betreft is de uitsluiting echter niet definitief. “Mijn ambitieuze project is om Mario Balotelli altijd naast Cassano te laten spelen”, vertelt de bondscoach aan Rai Uno. “En vroeg of laat zal ik die droom kunnen verwezenlijken”, voorspelt de Italiaanse trainer.

Bij afwezigheid van enfant terrible Cassano zal Manchester City-aanvaller Balotelli woensdag in de Italiaanse voorhoede geflankeerd worden door Giuseppe Rossi van Villareal. “Balotelli is een moderne aanvaller en ik weet zeker dat hij belangrijk voor ons wordt”, aldus Prandelli. “Ik laat hem spelen met Giuseppe Rossi, omdat beide spelers erg onvoorspelbaar zijn.”

Oud 17-11-10, 18:01 thumb up   #26

Prandelli.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 17-11-10, 23:27 thumb down   #27
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Tifosi richten zich weer met racistische spreekkoren tegen Balotelli

Zo'n honderd tifosi hebben zich woensdag in Klagenfurt met afkeurende en ronduit racistische spreekkoren gericht tegen Mario Balotelli. De twintigjarige aanvaller, die in de Oostenrijkse stad met Italië een oefenwedstrijd speelde tegen Roemenië, is geboren in Italië maar heeft Ghanese roots.

Balotelli, die afgelopen zomer verhuisde naar Manchester City, stond voor de tweede keer in de basis. In zijn tijd bij Internazionale kreeg hij ook regelmatig beledigende teksten naar het hoofd geslingerd. De dubieuze aanhang ontving Lazio-middenvelder en debutant Cristian Ledesma, die Argentijnse wortels heeft en in 2008 een Italiaans paspoort verwierf, eveneens met boegeroep.

De wedstrijd eindigde in 1-1. Ciprian Marica zette de Roemenen na ruim een half uur op voorsprong. In de slotfase zorgde de aanvaller van VfB Stuttgart ook voor de gelijkmaker door de bal in eigen doel te werken.

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 18-11-10, 08:13 Standaard   #28

Babbatuur's Voetbal Forum schermafbeelding

Waarom werd er eigenlijk in Oostenrijk gespeeld?

Oud 18-11-10, 13:56 Standaard   #29
Pul

Pul's Voetbal Forum schermafbeelding

Schandalig gedrag gisteren van die supporters. Prandelli leek (terecht) ook behoorlijk pissig in de interviews na de wedstrijd. Balotelli zelf gaat er wel goed mee om door er gewoon boven te staan.

Oud 18-11-10, 20:23 Standaard   #30
Cool Daddy

Samenvatting:

Verder weinig over te melden, wedstrijd was slecht, publiek gedroeg zich schandalig jegens Balotelli en Ledesma, om snel te vergeten allemaal.

Oud 24-11-10, 12:45 surprise   #31
Lucky man

Aanvoerdersband voor Balotelli als protestactie

Bondscoach Cesare Prandelli wil een statement richting de Italiaanse supporters maken door Mario Balotelli eenmalig tot aanvoerder van de nationale ploeg te benoemen.

De vriendschappelijke interland tussen Italië en Roemenië die in een 1-1 gelijkspel uitmondde, werd vorige week ontsierd door racistisch gedrag van een groep Italiaanse fans jegens de donkere aanvaller van Manchester City. Niet alleen Balotelli moest het ontgelden, ook de genaturaliseerde middenvelder Christian Ledesma werd beschimpt.

De volgers van de Squadra Azzurra zijn het er niet mee eens dat spelers worden genaturaliseerd om voor Italië uit te komen. Ledesma, een belangrijke schakel in de goed presterende ploeg van Lazio Roma, is van origine een Argentijn. Zijn Italiaanse roots leverden hem vrij eenvoudig een Italiaans paspoort op. Mauro Camoranesi, die van origine óók een Argentijn is en Amauri, van Braziliaanse komaf, gingen hem al voor.

Prandelli sprak schande van het gedrag van de supporters. 'Ik ben teleurgesteld en woedend', aldus de bondscoach. 'Ik wil een daad stellen om duidelijk te maken dat wij dit niet pikken.'

De optie om Balotelli de aanvoerdersband te geven wil de keuzeheer eerst met de bepalende spelers in de nationale ploeg bespreken. De aanvaller zelf reageerde al wel. 'Aanvoerder zijn is een eer, maar ik weet of ik het om deze reden zou willen', aldus Balotelli.

Oud 06-02-11, 20:00 Standaard   #32
Cool Daddy

Selectie voor de oefenmatch tegen Duitsland in DOrtmund:

Portieri: Buffon, Sirigu, Viviano; difensori: Astori, Bonucci, Cassani, Criscito, Chiellini, Maggio, Ranocchia;
centrocampisti: Aquilani, De Rossi, Giovinco, Mauri, Montolivo, Thiago Motta, Nocerino, Palombo;
attaccanti: Borriello, Cassano, Matri, Pazzini e Rossi.

Wel weer wat verrassingen, met Nocerino, Matri, Giovinco en Thiago Motta.
Ook de terugkeer van Buffon & Cassano en ook Maggio is (terecht) weer opgeroepen.

Laatst gewijzigd door DIGGER; 06-02-11 om 20:03

Oud 08-02-11, 19:30 Standaard   #33
Cool Daddy

Opstelling morgenavond, anders dan dat de topictitel doet vermoeden:

Buffon;
Cassani, Bonucci, Ranocchia, Chiellini;
Montolivo, Thiago Motta, De Rossi; Mauri;
Cassano, Pazzini

Oud 08-02-11, 19:33 Standaard   #34

Normaal heb je Balotelli, dus een extra aanvaller voor een tridente.
Vind alleen dat je achterin moet kiezen tussen Ranocchia en Bonucci, náást Chiellini. Criscito is beter in het spelen naar voren toe.
Cassani op rechtsback vind ik niet meer dan terecht, al had hij al veel eerder kansen mogen krijgen, in de tijd dat Zambrotta nog mocht proberen zijn oude niveau te halen. Jammer van Motta...
Oud 08-02-11, 19:33 Standaard   #35
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Waarom geen Di Natale?
Staat toch ook alweer op 16 goals.
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 10-02-11, 20:16 Standaard   #36
Ik niet!

Prandelli: "Mensen hebben de Azzurri herontdekt"

De Italiaanse bondscoach Cesare Prandelli heeft een goed gevoel overgehouden aan de vriendschappelijke wedstrijd tussen Italië en Duitsland (1-1). De voormalig oefenmeester van Fiorentina volgde na het desastreus verlopen WK Marcelo Lippi op als keuzeheer van de Azzurri en meent dat het beschadigde imago van het nationale elftal van Italië weer wat is hersteld door het optreden tegen de Duitsers.

"Donderdag ontbeet ik dichtbij mijn huis en ik merkte dat de mensen de Azzurri opnieuw ontdekt hebben", laat de keuzeheer zich ontvallen aan het Italiaanse ANSA News. "Zelfs de mensen die niet veel van voetbal weten, zijn trots op het team en dat was onze eerste nieuwe doelstelling."

"Goed voetballen, dat was onze tweede doelstelling", gaat de 53-jarige Italiaan verder. "Toen ik hier kwam, heerste er een depressiegevoel. Iedereen sprak van een vierjarenplan, maar mijn gedachten gingen gelijk uit naar het EK van 2012. Het moge dan ook duidelijk zijn dat we aan iets bouwen. We proberen niet alleen ons imago te verbeteren, maar ook het voetbal."

Oud 10-02-11, 20:22 Standaard   #37

Het ontbeert echt nog aan automatismen, en op verschillende posities moet je zware keuzes maken, maar de ploeg heeft talent genoeg om in de top mee te doen .
Oud 08-03-11, 20:38 Standaard   #38
Ik niet!

Servische hooligan drie jaar achter de tralies

Een Servische hooligan heeft een celstraf van drie jaar en drie maanden gekregen. De 29-jarige Ivan Bogdanov verdwijnt achter de tralies vanwege het stilleggen van het EK-kwalificatieduel tussen Italië en Servië in oktober.

Bogdanov was één van de aanstichters van de rellen in Genua. Hij klom tijdens de wedstrijd over een versperring en gooide vuurwerk op het veld. Ook moedigde hij andere supporters aan zijn voorbeeld te volgen. De interland werd al na zeven minuten gestaakt. De Italianen kregen vervolgens een reglementaire 3-0 zege toegewezen van de UEFA.

Naast Bogdanov kregen drie Servische hooligans een aantal lichtere straffen opgelegd variërend van het vernielen van publieke eigendommen tot misdragingen in het stadion. Vier Serviërs kwamen vorige maand al vrij onder de voorwaarde dat ze Italië vijf jaar niet in mogen.

Oud 20-03-11, 20:09 Standaard   #39
Cool Daddy

I CONVOCATI

Portieri: Buffon (Juventus), Sirigu (Palermo), Viviano (Bologna).

Difensori: Astori (Cagliari), Balzaretti (Palermo), Bonucci (Juventus), Chiellini (Juventus), Criscito (Genoa), Gastaldello (Sampdoria), Maggio (Napoli), Ranocchia (inter), Santon, (Cesena).

Centrocampisti: Aquilani (Juventus), Marchisio (Juventus), Mauri (Lazio), Montolivo (Fiorentina), Thiago Motta (Inter), Nocerino (Palermo), Parolo (Cesena).

Attaccanti: Cassano (Milan), Gilardino (Fiorentina), Giovinco (Parma), Matri (Juventus), Pazzini (Inter), Rossi (Villarreal).
Ik vraag me af wat Cannavaro bij Napoli nog moet doen om opgeropen te worden, als Gastaldello wel een oproep krijgt.
Ook bij de keuzes voor Ranocchia (was dramatisch zwak tegen Bayern bijvoorbeeld), Mauri (zit de laatste tijd weer regelmatig op de Lazio bank), Parolo en Santon kun je wel vraagtekens hebben.

Op papier oogt het niet echt indrukwekkend.

Oud 21-03-11, 23:18 Standaard   #40
Drums

Balotelli en De Rossi vanwege wangedrag niet bij Italië
Uitgegeven: 20 maart 2011 23:49
Laatst gewijzigd: 21 maart 2011 00:31

AMSTERDAM - In navolging van Bert van Marwijk roept ook de Italiaanse bondscoach Cesare Prandelli spelers die zich in dienst van hun clubs niet gedragen, niet op voor het nationale team. Mario Balotelli en Daniele De Rossi merken het direct.

Beide spelers zijn door Prandelli niet geselecteerd voor de EK-kwalificatiewedstrijd van Italië tegen Slovenië van komende vrijdag en het oefenduel met Oekraïne vier dagen later.

Prandelli heeft een gedragscode ingesteld en Balotelli en De Rossi hielden zich daar niet aan.

Laatstgenoemde deelde afgelopen week een rode kaart in het Champions League-treffen van zijn club AS Roma met Sjachtar Donetsk een elleboogstoot uit.

Balotelli werd bij Manchester City van het veld gestuurd in de partij in het Europa League-toernooi tegen Dinamo Kiev.

De Rossi onderging zijn uitsluiting voor het Italiaanse elftal gelaten. ''Ik accepteer deze straf nederig omdat ik me niet aan de gedragscode heb gehouden'', zei hij.
Oud 04-06-11, 12:04 Standaard   #41
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

met Welke spelers acteerde italie gister?

Oud 04-06-11, 12:15 Standaard   #42

Oud 04-06-11, 12:19 sunglasses   #43
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Maggio en Buffon moeten natuurlijk moeten worden ingewisseld voor Abate en Abbiati.

Oud 04-06-11, 12:23 Standaard   #44

Neen.

Oud 04-06-11, 13:57 Standaard   #45
Cool Daddy

Ik zou liever iemand anders centraal zien dan Ranocchia, die vind ik veel te kwetsbaar tegen combinatie voetbal.

En Abate in Italie? Je moet nou niet doen alsof nu Milan kampioen is, de Italianen uit dat elftal ineens allemaal Azzurri waardig zijn he...

Oud 04-06-11, 13:59 thumb up   #46
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Als Abate doorgaat met waar ie dit seizoen mee bezig was staat ie gewoon in de basis op het EK en het WK hoor.

Oud 04-06-11, 14:01 Standaard   #47
Cool Daddy

Opbouwend gewoon waardeloos en goals maken kan ie ook niet, dan heb je een veel betere aan Maggio (die ook nog eens veel sterker is in de lucht).

Oud 04-06-11, 19:11 thumb up   #48

Maggio > Abate en dat zal nooit veranderen.

Oud 06-06-11, 21:01 Standaard   #49
Cool Daddy

Viviano,
Cassani, Gamberini, Chiellini, Criscito
Nocerino, Pirlo, Marchisio
Montolivo
Rossi e Pazzini

Voor de vriendschappelijke match met Ierland. Maggio dus nu op de bank, Cassani op de rechtsack, die heeft Abate nl. ook nog voor zich.

Oud 06-06-11, 21:45 Standaard   #50
Drums

En weer geen Di Natale dus?
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Internationaal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:11.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site