![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Het middenveld is toch wel een zorgelijke linie. Ik ben een heel groot fan van de heerlijke voetballers Marchisio, Aquilani, Pirlo en Montolivo, maar vind ze eerlijk gezegd fysiek behoorlijk te licht. Dan heb je nog De Rossi maarja.... dat vind ik allerminst een stabiele factor. Palombo en Motta vind ik ook maar 'mwah'...
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
2-0 verliezen van een bijzonder matige ploeg. Lijkt me dat er tactisch iets niet totaal in orde is. De spelers zijn ook totaal niet trefzeker in de Italiaanse ploeg. De selectie tegen Ierland had gezamelijk rond de 50 goals gemaakt in het shirt van de nationale ploeg. Nederland komt normaal gesproken ruim over de 100.
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Dit Italië is een half B-elftal he (niet om het goed te praten) en de spitsen spelen nog niet eens zo heel lang in de basis bij Italië, dus geen wonder dat ze niet trefzeker zijn.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Ons halve B-elftal houdt Brazilië in eigen huis op een gelijkspel.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Zoveel waarde hecht ik ook niet aan deze oefeninterlands.
Niemand heeft er nog zin in en wil het liefst op vakantie. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Met name dat laatste ja.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#58 |
Di Biagio lands Under-20 job __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Selectie voor Italie - SPanje (10 Augustus in Bari):
Portieri - Buffon (Juventus), De Sanctis (Napoli) Sirigu (Paris St. Germain); Difensori - Balzaretti (Palermo), Bonucci (Juventus) Cassani (Palermo), Chiellini (Juventus), Criscito (Zenit St. Pietroburgo), Maggio (Napoli), Ogbonna (Torino), Ranocchia (Inter); Centrocampisti - Aquilani (Liverpool), De Rossi (Roma), Marchisio (Juventus), Montolivo (Fiorentina), Motta Thiago (Inter), Nocerino (Palermo), Palombo (Sampdoria), Pirlo (Juventus); Attaccanti - Balotelli (Manchester City), Cassano (Milan), Giovinco (Parma), Pazzini (Inter), Rossi (Villarreal). __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#60 |
Prandelli: "Overweeg Di Natale serieus" Ik zou het nogal bizar vinden als Prandelli Di Natale thuislaat. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Natuurlijk moet hij mee.
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Dat lijkt me volkomen evident, ik snap echt niet dat daar überhaupt discussie over is.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Di Natale is zelden een zekerheidje in de selectie. Zelfs niet de laatste jaren, toen ie toch richting de 30 goals per seizoen in de competitie ging.
|
|
|
|
|
|
|
#64 | |
.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
Het ligt aan het spelsysteem van Italie vs. Udinese, maar dan nog, iemand met zijn kwaliteiten hoort erbij, al neem je hem alleen mee als wissel om na een voorsprong de wedstrijd op counter uit te spelen.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Het is ook niet zo dat spelers als Amauri, Gilardino en Pazzini echt uit de verf kwamen in het azuurblauw. Dan beter iemand die er in de competitie consequent wat inramt.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Matri, Balotelli, Cassano (mits fit), Di Natale, Giovinco. Daar 3 man van opstellen.
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Cassano heeft iig net weer groen ligt gehad, maar moet wel van ver komen nu hoor.
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Begrijpelijk, maar als hij fit is dan is dat één van de spelers die mee zou moeten. Al de eerder genoemde aanvallers in dit topic zijn een stuk minder en vooral beperkter.
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
En Giuseppe Rossi (mits fit) dan?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Die komt zeker ook in aanmerking, en is inderdaad ook weer op de weg terug. Maar de spits positie zal het grootste probleem xijn voor Prandelli, er is niet 1 aanvaller die continu speelt en goed in vorm is, op Di Natale na.
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Uiteraard, was 'm alweer vergeten.
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Ben benieuwd of Balotelli nu einde verhaal is onder Prandelli.... hoop het wel.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Wat een klote seizoen voor Rossi zo
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Rossi.
![]() Wat een verschrikkelijk seizoen. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#77 | |
||
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Ben wel benieuwd met wat voor basiself hij aan komt zetten. Ik zou eigenlijk de Juventus-as kopiëren... en het zal verder wel een 4-3-1-2 worden verwacht ik.... heb er weinig verwachtingen van.
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Jij zou geen Montolivo en/of De Rossi op het middenveld willen zien?
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Dit is gewoon een voorselectie he.
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Ja, dat snap ik ook wel
.
|
|
|
|
|
|
|
#83 | |
De Rossi uiteraard in de basis.Buffon Maggio - Barzagli - Chiellini - Criscito De Rossi - Pirlo - Marchisio Zoiets denk ik dan aan. Dat is toch al gauw een as van vijf Juve-spelers. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#84 |
|
Tot zover nog aardig, maar ik zie een aanval die weinig indruk zal maken, daar zal een gelouterde defensie niet van wakker liggen, lijkt me.
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Een 4e middenvelder erbij en Di Natale met Balo of Giovinco voorin. Prima toch?
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Beste spelen ze denk ik wel een kruising van het systeem van Udinese en Juve i.i.g.
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Ik zie er weinig in...... matige formatie, matige invulling, matige voorhoede... er is alleen ook niet echt een alternatief hoor, dat ook. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Italië: De 4-3-3 van Prandelli
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|