![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
Azië met 43 landen en 4,5 plek. Afrika met 53 landen en 5 plekken Noord- en Midden-Amerika met 35 landen en 3,5 plek. Zuid-Amerika met 10 landen en 4,5 plek. Oceanië met 10 landen en 0,5 plek Europa met 53 landen en 13 plekken Gastland Waar zou die 4e plek van ten koste moeten gaan? Nu gaat er een laatste plek tussen Noord en Zuid-Amerika en een plek tussen Azie en Oceanie. Een van die twee plekken? |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Op basis van wat is eigenlijk bepaald dat bijvoorbeeld Europa 13/53 (=25%) en Afrika 5/53 (=9%) van de tickets krijgt?
Niet dat ik er wakker van lig, niveau van Europa is stukken hoger dan Afrika en Azië, maar toch opvallend. __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Overigens vind ik die 3,5 plek voor de CONCACAF goed geregeld. Alleen de VS en Mexico zouden er standaard bij moeten zijn. Dan heb je één land dat voor een verrassing kan zorgen en als derde land meegaat. Een vierde land kan zich dan nog plaatsen als het echt goed genoeg is. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Als ze er van overtuigd zijn dat ze het verdienen. Moeten ze het maar eens laten zien op een WK door ver te komen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik vind de verdeling zoals die nu is prima. Hoeft niet verder gaan gesleuteld te worden wmb.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ga eerst presteren, daarna zien we wel weer verder.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik vind niet dat de CONCACAF een extra plek verdient. Mexico en de VS horen erbij, maar het gat naar de overige landen is enorm. Costa Rica en Trinidad konden in 2006 geen potten breken en voor Honduras gold dit jaar hetzelfde, dat zegt genoeg.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Er mag wel een extra Europees land afhaken.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik vind dat ze voor Noord/Centraal Amerika en Zuid-Amerika één grote nieuwe kwalificatie-opzet moeten maken waarvan dan de beste 8 naar het WK mogen ofzo.
En Oceanie kan wat mij betreft gewoon bij Azie, was dat vroeger trouwens niet zo? Kwaliteit van de ploegen vind ik op een WK belangrijker dan dat er van elk continent een afgevaardige is. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Die onderverdeling is sowieso arbitrair. Suriname ligt bijvoorbeeld geografisch gezien in Zuid-Amerika maar speelt onder de vlag van de CONCACAF, terwijl je zou zeggen dat ze bij de CONMEBOL horen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dat had politieke redenen, zoals het feit dat Israel nu al jaren bij de UEFA hoort ten dele ook politieke redenen heeft.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Buiten Mexico en USA hebben die andere landen er geen fuck te zoeken.
Nog een extra ticket zou een lachtertje zijn |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Over het 'halve' ticket voor Oceanië kun je trouwens ook van mening verschillen nu Australië naar de Aziatische bond overgestapt is. Nieuw-Zeeland hoeft zo in principe slechts één serieuze horde te nemen aangezien ze in de Oceanische kwalificatie alleen maar tegen landjes als vanuatu en de Solomon Eilanden spelen.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[WK] CONCACAF wil extra ticket voor het WK. Terecht?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|