![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ![]() ![]() ![]() 14 September 2010 Lyon v Schalke 04 Stade de Gerland, Lyon Benfica v Hapoel Tel Aviv Estádio da Luz, Lisbon 29 September 2010 Hapoel Tel Aviv v Lyon Bloomfield Stadium, Tel Aviv Schalke 04 v Benfica Veltins-Arena, Gelsenkirchen 20 October 2010 Schalke 04 v Hapoel Tel Aviv Veltins-Arena, Gelsenkirchen Lyon v Benfica Stade de Gerland, Lyon 2 November 2010 Hapoel Tel Aviv v Schalke 04 Bloomfield Stadium, Tel Aviv Benfica v Lyon Estádio da Luz, Lisbon 24 November 2010 Schalke 04 v Lyon Veltins-Arena, Gelsenkirchen Hapoel Tel Aviv v Benfica Bloomfield Stadium, Tel Aviv 7 December 2010 Lyon v Hapoel Tel Aviv Stade de Gerland, Lyon Benfica v Schalke 04 Estádio da Luz, Lisbon Hopelijk kan Klaas Jan wat leuks laten zien in de CL |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wat een gare poule is dit. Je zou maar jaren geen CL spelen en in zo'n poule terecht komen. Ben ik toch blij dat Ajax bij Milan en Real zit.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lyon op 1-0. Michel Bastos
Benfica op 1-0, Luisao |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Schalke met 10 door
Höwedes
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Wat een geploeter bij Schalke, volgens mij hebben zowel Schalke als Lyon de hele tweede helft nog niet op de doel geschoten
__________________ Supercalifragilisticexpialidocious |
|
|
|
|
|
#8 |
|
De problemen stapelen zich bij Schalke in een rap tempo op.
![]() Klaas Jan.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Fuck KJH, man. Wat doet Raul daar?!
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Aan het afbouwen.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wat een afgrijselijke shirtjes van OL
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Huntelaar met de 2-0
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hunter
![]() Straks maar ff kijken ![]() El Fenomeno cultural
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Die 0-2 van Bastos was echt een weergaloze trap. Nu al 1 van de mooiste CL goals dit seizoen.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Farfan
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Pff wat een knal van Bastos
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Was gewoon naast gegaan als die speler hem niet had geraakt.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Klopt, maar de manier waarop hij die bal raakt, zijn lichaamshouding op dat moment, de kracht van het schot, ik kan daarvan genieten.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Natuurlijk. Maar dan hoor je Youri Mulder weer zeggen: "Hij raakt de bal perfect"...... niet dus
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dat doelpunt van Bastos, mijn God
.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Zelfs Schalke zou toch geen problemen mogen hebben met Tel Aviv lijkt me? 1-3 ofzo. Vast wel weer een doelpunt voor klaasje het baasje.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
1-0 Schalke.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Raul.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
20.45 FC Schalke 04 (DUI) Hapoel Tel Aviv (ISR) 3-1 (1-0) Einde wedstrijd
20.45 Olympique Lyon (FRA) Benfica (POR) 2-0 (1-0) Einde wedstrijd Code:
1 Olympique Lyon 3 3 0 0 9 6 - 1 2 FC Schalke 04 3 2 0 1 6 5 - 2 3 Benfica 3 1 0 2 3 2 - 4 4 Hapoel Tel Aviv 3 0 0 3 0 2 - 8 |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
20.45 Benfica (POR) Olympique Lyon (FRA) 4-3 (3-0) Einde wedstrijd
20.45 Hapoel Tel Aviv (ISR) FC Schalke 04 (DUI) 0-0 (0-0) Einde wedstrijd Code:
1 Olympique Lyon 4 3 0 1 9 9 - 5 2 FC Schalke 04 4 2 1 1 7 5 - 2 3 Benfica 4 2 0 2 6 6 - 7 4 Hapoel Tel Aviv 4 0 1 3 1 2 - 8 |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Benfica
Let's go .
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Farfan weer met een fijne schwalbe.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#32 |
Farfan .
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|