![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
1 Valencia CF
![]() 2 Manchester United FC ![]() 3 Rangers FC ![]() 4 Bursaspor ![]() Programma: Dinsdag 14.09.10: Bursaspor vs. Valencia Manchester United vs. Rangers Woensdag 29.09.10: Rangers vs. Bursaspor Valencia vs. Manchester United Woensdag 20.10.10: Manchester United vs. Bursaspor Rangers vs. Valencia Dinsdag 02.11.10: Bursaspor vs. Manchester United Valencia vs. Rangers Woensdag 24.11.10: Rangers vs. Manchester United Valencia vs. Bursaspor Dinsdag 07.12.10: Bursaspor vs. Rangers Manchester United vs. Valencia __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik zag er nog geen staan, of heb ik er overheen gekeken?
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nee kan best kloppen dat ie er nog niet was, volgens mij was er voor elke poule nog geen topic geopend. Dus goed werk, United moet wel door wel leuk dat ze een keer andere clubs krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Leuk pouletje.
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Eitje voor United en Valencia. Rangers zou nog moeite hebben te promoveren in de Jupiler League.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jammer dat United trouwens niet op 28 september thuis speelt anders was ik eerst daar heen gegaan en dan met de trein naar Londen voor Spurs uit op 29 september.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Ik heb werkelijk geen idee wie er in geïnteresseerd is. Met het programma van Twente en Ajax deze week, kan ik mij voorstellen dat men niet echt op dit affiche zit te wachten. Toch post ik het maar, want het mag weer eens. Ook Valencia zit na twee jaar ploeteren en aanmodderen weer in de Champions League en mag meestrijden voor de titel. Morgenavond wordt er in het Bursa Ataturk Stadium rond de klok van 20:45 afgetrapt tussen Bursaspor Kulübü Derneği en Valencia Club de Fútbol. Nu kan ik een heel interessant verhaal gaan zitten houden waar niemand op zit te wachten, dus dat doe ik maar niet. Opvallende, en voor Valencia pijnlijke, afwezigen zijn Vicente en Éver Banega. Vicente heeft een licht overbelaste heup, met al zijn blessure leed nog vers in het geheugen heeft Unai daarom besloten het zekere voor het onzekere te nemen en hem buiten de selectie te laten. Éver Banega heeft in het duel met Racing Santander een enkelblessure opgelopen en moest al vroeg in de eerste helft het veld verlaten. Na onderzoek bleek dat zijn enkel beschadigd was, met als gevolg dat hij pakweg vier weken niet op de grasmat zal verschijnen. Van Buraspor weet ik echt vrij weinig, over beter gezegd helemaal niets. Misschien dat er andere zijn die mij (en de geïnteresseerden) kunnen informeren. Het enige dat ik weet is dat ze het doen met een begroting van 10 miljoen en dat Valencia toch eigenlijk de punten moet pakken morgen. PS: Hij staat ook in het Valencia topic - ik wist niet helemaal waar ik het moest plaatsen. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hopelijk is er een mooie stream te vinden voor Valencia, dan zet ik die wel aan samen met Twente. Mag toch wel aannemen dat Valencia er met de punten vandoor gaat.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Valencia is op sport1 te zien hè, kanaal vijf.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Preview - Bursaspor v Valencia CF
Bursaspor Located in the north-western Turkish city of Bursa, Bursaspor will be Valencia’s first test in the Champions League this season. Their first season in the highest tier of European football, the Green Crocodiles will be looking to make a good impression on the continental stage. The side is managed by Ertuğrul Sağlam, a former Turkish international who played for various sides in his home country throughout a relatively successful playing career. Only 40, Sağlam led Bursaspor to an unexpected title last season, making them only the second side not based in Istanbul to win the Turkish league. After finishing his career at Samsunspor, Sağlam became manager of the club and brought moderate success to a small side. He then won the Intertoto cup at Kayserispor, before moving to Turkish heavyweight Beşiktaş. At his new club, Sağlam was forced to endure a horrific 8-0 loss to Liverpool in the Champions League, and eventually resigned. He finally found a reversal of fortune however, and after joining Bursaspor in 2009, Sağlam led them up the table with several impressive performances, winning the title last season. However if he is going to find any success in the Champions League this season, he will need a string of impressive performances from Bulgarian goalkeeper Dimitar Ivankov. The 34-year-old, semi-retired from international football, has been a permanent fixture at Bursaspor since joining in 2008, and appeared in 29 league games last season. The goalkeeper was a club legend at home town side Levski Sofia before moving to Turkey in 2005, and is also a competent goal scorer, noted for his prowess from the penalty spot. If Bursaspor put up a fight against the Spanish side, Ivankov could be instrumental near both goal mouths. However, Valencia have only lost one of their six European matches against Turkish clubs, and Bursaspor face a tough task in their opening Champions League game on Tuesday night. Valencia CF Valencia continued their perfect start to the season with a header from Hedwiges Maduro being enough to see off Racing Santander. Although not impressive during the narrow win, Los Che will now switch focus to the Champions League, where they kick off their group stage campaign in Turkey. Emery opted to start 21-year-old Jordi Alba at left back for the clash against Racing, with usual starter Jérémy Mathieu relegated to the bench. Although the Frenchman came on as a late substitute, it seems likely he was being rested for the trip to Turkey. One player not making the trip across the Mediterranean is Argentine midfielder Ever Banega, after the Boca youth product injured his ankle on the weekend. Facing a month on the sidelines, the loss is a devastating blow for Valencia, with a heavy run of games in both the league and Europe forthcoming. The injury could however be an opportunity for new signing Tino Costa, as the 25-year-old replaced the fellow Argentinean in the first half against Racing. Although Costa didn’t have a great game, he managed seven goals and six assists last season for French side Montpellier, and may still be adjusting to life his new club. Valencia will be eager to get their Champions League campaign off to a good start before a visit from recent winners Manchester United. Despite the loss of Banega, and the hostilities an away trip to Turkey will probably pose, a win is a must for Valencia this midweek. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Geen Mata, verdikkie
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bursaspor: Ivankov; Tandogan, Erdogan, Stephanov, Vederson; Çimsir, Ergic; Sen, Insúa, Ipek; Núñez
Valencia: César; Bruno, Navarro, Costa, Mathieu; Topal, Costa; Joaqúin, Domínguez, Hernández; Aduriz |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL DEL VALENCIA
WAT EEN KNAL
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Valencia op 0-1, Tino
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tino Costa!
Wat een poeier! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
En toen was m'n stream pleite
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik zit haastig heen en weer te zappen tussen 231 en 235 - en daar is inderdaad genoeg tijd voor. Vergeleken met de pot in Enschede is dit echt gezapig voetbal, maar eerlijk gezegd vind ik dat niet zo erg. Deze pot is voor Valencia ook gewoon lastig, veel nieuwe spelers uit in Turkije en de eerste wedstrijd in de Champions League. Dat op zich baarde mij al zorgen, als er dan in een oersaai duel 0-1 gewonnen wordt is dat prima.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOl de Aduriz. 0-2! wat een pegel weer van Tino
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik zag m net op Sport1, wat een kogel zeg.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hoe speelt Utd?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Die Tino Costa kan zeer behoorlijk schieten, beetje à la Janssen
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ja dat wist ik ook niet, wel handig zo'n speler erbij. Hij speelt ook prima, wat dat betreft heeft Valencia uitermate goed ingekocht zeg. Mehmet brengt de balans die vorig jaar ontbrak. De enige speler die ik nog echt moet zien opbloeien is Domínguez ook vanavond vind ik de Argentijn weer niet goed. Hopelijk komt Mata er nog even in.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
||
|
|
|
|
|
#30 | |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOl de Pablo 0-3 Wat een heerlijke prutsgoal
Laatst gewijzigd door qsh0x; 14-09-10 om 22:13 |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nog steeds 0-0 in Manchester, verrassend.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ah, Soldado mag nog een kwartier meedoen.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOl de Soldado 0-4
Ook Mata is ingevallen voor Domínguez. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ze doen het goed, al is Bursaspor ook niet best om eerlijk te zijn
![]() Maar het wordt netjes afgestraft. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Godverdomme Utd...
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
United !
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik heb het over Tino Costa hè, op het WK vond ik Ricardo Costa ook niet zo geweldig maar vanavond doet hij het prima.
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik ben dik tevreden over het spel dat Valencia op de mat legt. Los ché speelt organisatorisch sterk en weet op de juiste momenten toe te slaan, en dat allemaal met Soldado en Mata nog op de bank en een erbarmelijk slechte Domínguez. Al moet wel gezegd worden dat dit Bursa toch wel van een matig niveau is, het positiespel is ronduit slecht en de buitenspelers missen een stuk inzicht waardoor de acties vaak mislukken. Op voorhand was ik wel bang voor de Turkse kampioen, simpelweg omdat het een duel is in Turkije, tegen een debutant die vanuit een straffe organisatie voetbalt. Dat is altijd klote voetballen.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dan heb ik niks gezegd.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Wel klasse fans bij Bursaspor, dat moet ik ze nageven.
Als het in Mestalla 4-0 achter staat wordt het stadion verbouwd of gaan ze in ieder geval met zakdoekjes zwaaien. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Fergie time ook in Europa, 6 mins.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Wat 'n boutopmerking, je hebt duidelijk niet de wedstrijd gezien? De commentator van Sport1 vond 't zelfs weinig, aangezien er 'n blessurebehandeling van 'n paar minuten meer is geweest.
Verder gewoon 'n trieste wedstrijd, de opstelling was ook weer belabberd. Ik roep maar weer eens dat SAF wat mij betreft met pensioen kan. __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
4-0 winst, geen blessures, geen kaarten, klasse
![]() En Costa kan Banega gaan vervangen de komende weken, als hij zo speelt als vandaag gaat dat goedkomen. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[CL Poule C] Valencia - Man Utd - Rangers - Bursaspor
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|