![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ![]() ![]() 14 september 2010 20:45 FC Twente - Internazionale Tottenham Hotspur - Werder Bremen 29 september 2010 20:45 Tottenham Hotspur - FC Twente Internazionale - Werder Bremen 20 oktober 2010 20:45 FC Twente - Werder Bremen Internazionale - Tottenham Hotspur 2 november 2010 20:45 Werder Bremen FC Twente Tottenham Hotspur - Internationale 24 november 2010 20:45 Internazionale FC Twente Tottenham Hotspur - Werder Bremen 7 december 2010 20:45 FC Twente Tottenham Hotspur Werder Bremen - Internazionale Laatst gewijzigd door Dos37; 27-08-10 om 12:06 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bremen is wel wat verzwakt volgens mij (al ken ik de Duitse competitie niet zo goed). Hopen op een stuntje.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
De 1e wedstrijd stunten, wat zou dat mooi zijn
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
De 1e match heb je nog het voordeel dat Inter niet zo nodig hoeft. Bovendien is de eerstvolgende competitiewedstrijd voor ze de 1e serieuze, uit bij Palermo (dat vorig seizoen slechts 1 thuisnederlaag leed, tegen Sampdoria) dus wiet weet krijgen al enkelen rust.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wel grappig dat Arnautovic alleen nog niet bij de Spurs onder contract heeft gestaan. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hij gedraagt zich als een Jood, is dat goed genoeg voor je?
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
mooiste poule imo. alleen die van ajax komt in de buurt
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Begrijp niet echt wat hier mooi aan is.
-Twente, Nederlandse club, volstrekt begrijpelijk -Internazionale, ongrijpbaar, al is dat pas sinds vorig jaar. (Misschien door Mourinho, wie weet?) -Weder Bremen, niks moois aan -Spurs, ook vrij weinig moois aan.. __________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wedstrijden van Bremen in Europa staan bijna grant voor spektakel.
En bij de Spurs is de verdediging matig, de aanval goed, dus di spelen ook naar die mogelijkheden. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
- Ajax, Nederlandse club, volstrekt begrijpelijk - Real Madrid, koopzieke club met elk jaar een ander elftal - AC Milan, wordt alleen maar minder elk jaar met al die bejaarden - Auxerre, club zonder uitstraling en historie |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
CL Selectie Inter:
Julio Cesar, Castellazzi, Orlandoni, Cordoba, Zanetti, Stankovic, Lucio, Thiago Motta, Eto'o, Sneijder, Muntari, Maicon, Mariga, Cambiasso, Obi, Milito, Materazzi, Samuel, Chivu, Pandev, Coutinho, Mancini, Santon, Nwankwo, Biabiany. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
(al was het achteraf niet zo slecht van Auxerre, want Ronald pakte toen zijn trein).
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Deze week dus FC Twente - Inter en Real Madrid - Ajax!
Toch de 2 mooiste wedstrijden van de poule denk ik (voor de nederlandse ploegen)
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Voor Twente absoluut. Als Ajacied hecht ik (persoonlijk) meer waarde aan Ajax - AC Milan. Sowieso hebben we wat recht te zetten voor 2002/2003, daarnaast hebben we pas 1 keer van Real verloren in een duister verleden.
Laatst gewijzigd door Luco; 13-09-10 om 15:47 __________________ Fac ut gaudeam |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik kijk uit naar Chadli versus Maicon.
![]() ²
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Uitgerekend Sneijder
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
En Pasanen voor Tottenham e.d.
__________________ house your body to the bass |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
0-1 Spurs og Pasanen.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
0-2. Crouch, assist Van der Vaart
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
0-2 Spurs
__________________ house your body to the bass |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
0-2 Peter Crouch
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ja, Sneijdertje, zo neem je een vrije trap.
![]() ²
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Van der Vaart
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
1-2 Spurs
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Laatst gewijzigd door Bliksem; 14-09-10 om 21:45 |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
en de 2-2 vlak na rust
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
leuke stand zo
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Werder
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Staat FC Twente nu 1e op alfabet?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
3-0 Inter eto'o 2 maal en Sneijder.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wesley schijnt de beste man van het veld te zijn.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Sammie met een hattrick. 4-0.
Hij is dit seizoen dan eindelijk los. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nou Twente op doelsaldo alsnog derde nu
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Vorig jaar stond hij dan ook op de flank, dit jaar niet meer.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Onlangs gaf hij nog tevens te kennen zich ook in die rol prettig te vinden. Maar sowieso zie ik nu de spelvreugde weer wat terug. Dat miste ik vorig seizoen toch wel. Laatst gewijzigd door Cyberia; 29-09-10 om 22:38 __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Maar lang niet zo veel als onder Mourinho. Sterker nog, Eto'o krijgt (onterecht) een beetje de voorkeur boven Milito zelfs.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Eto'o
.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Lekkere goal van Sneijder.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Koelbloedig afgerond door Wesley.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Als ik het zo lees heeft Inter gehakt gemaakt van die moffen
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hehe Eto'o met die camera
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Haha.
|
|
|
|
|
|
#46 |
![]() Eto'O was MotM. Bij die Duitsers viel Mertesacker me enorm tegen, let maar eens op hoe hij bij de 0-1 in de fout gaat en bij de 0-2 niet, knijpt, geen enkele rugdekking geeft __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
ik wil die foto zien.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dat was Eto'O de gehele match en ik kan me niet voorstellen dat jij die gezien hebt met je afkeer van Serie A voetbal.
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Overigens gaf, op moment dat ik even inschakelde, Emile ook aan dat Sneijder bij vrijwel iedere aanval nadrukkelijk was betrokken. En zijn analyses met betrekking tot de Serie A kun je maar moeilijk in twijfel nemen. Laatst gewijzigd door Cyberia; 29-09-10 om 23:46 __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[CL Poule A] Internazionale, Werder Bremen, Spurs, FC Twente: Kampioenen Duitsers en Joden.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|