![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
In het vorstenstom Liechtenstein wordt het EK<17 gehouden. De landen die meedoen.
![]() Groep A France Spain Portugal Switzerland Groep B Greece Turkey England Czech Republic Liechtenstein heeft zich teruggetrokken. Omdat de niet genoeg spelers zouden kunnen oproepen (BRON). Maar het toernooi is natuurlijk gedevalueerd als Liechtenstein mee zou doen . Frankrijk mag alsnog meedoen als de beste nummers twee van de eliteronde. Nederland doet niet mee omdat ze verloren van Tsjechië(0-1). NL had wel een beter doelsaldo, maar het resultaat ging voor. (Beide ploegen zes punten). 18 May 2010 A France 17:30 Spain A Portugal 17:30 Switzerland B Greece 20:30 Turkey B England 20:30 Czech Republic 21 May 2010 A Spain 17:00 Switzerland B Turkey 17:00 Czech Republic A France 20:00 Portugal B Greece 20:00 England 24 May 2010 A Switzerland 17:00 France A Spain 17:00 Portugal B Czech Republic 20:00 Greece B Turkey 20:00 England Live op Eurosport. Selectie Elftallen zijn hier te vinden. Tot slot een stukje Historie UEFA European Under-17 Championship 2008/2009 Germany 2007/2008 Spain 2006/2007 Spain 2005/2006 Russia 2004/2005 Turkey 2003/2004 France 2002/2003 Portugal 2001/2002 Switzerland Speler van het toernooi 2009: Benjamin Siegrist 2008: Danijel Aleksić 2007: Bojan Krkić 2006: Toni Kroos 2005: Nuri Åžahin 2004: Cesc FÃÂ*bregas 2003: David RodrÃÂ*guez 2002: Wayne Rooney |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Frankrijk - SPanje live op EUrosport vanmiddag.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Twee van de beste spelers van Spanje doen helaas niet mee. Hierbij zit een speler van Liverpool, hij was samen een teamgenoot nog een potje pool aan het afronden na bedtijd bij een vorige interland, ze zijn daarom niet opgenomen in de selectie.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kijk, dit is wél interessant, in tegenstelling tot dat fluttoernooitje in Toulon.
Vamos España. Er doet een keeper van Roda mee bij Spanje.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wilde net dit topic openen.
![]() Half zes vanavond trouwens Spanje Frankrijk. Jammer dat Nederland niet meedoet. Trouwens is Toulon niet zo maar een toernooitje. Het is denk ik het meest aansprekende jeugdtoernooi ter wereld.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Cesko do toho!
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
Iedere voetballer gaat liever naar een jeugd-EK of -WK. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Wist trouwens helemaal niet dat David RodrÃÂ*guez nog eens verkozen werd tot speler van het toernooi. Heeft het toch (nog) niet helemaal kunnen maken.
Die laatste twee ken ik niet, maar die zullen nu ook nog maar 18 of 19 zijn, dus dat zegt niet zoveel. Toch aansprekende namen die daar tussen staan. Afgezien van Sahin dan. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
Heeft niks met eurosport te maken. 30 jaar geleden was dit al een toonaangevend tournooi. Je moet eens googlen en kijken welke later grote spelers daar voor het eerst internationaal waren te zien.
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Het Tournooi bestaat al vanaf de jaren 60. Toen kenden ze het woord marketing niet eens.
Natuurlijk zijn officiële tournooien belangrijker, maar om Toulon een niks voorstellend tournooitje te noemen is belachelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lol @ vorstenstom in de OP.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
GOLGOLGOLGOOOOOOOOOLLLLLLLLLL DEL ESPAAÑAAAAAAAAAAAAAAAA
GOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLL DE JUAN BERNAAAAATTT |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Overigens ook 1-0 bij Portugal - Zwitserland.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Die Paco is met 15 de aanvoerder?
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hij is 16!
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
34567890
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Portugal - Zwitserland 2-0 volgens de commentator op Eurosport.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dat klopt. Mateus Fonseca met de 2-0.
En 3-0 door Ricardo Esgaio, die ook de 1-0 maakte. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
verdomme
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Niet echt lekker opgesteld van die keeper inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Rood voor de Fransen, 2x geel.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nou kom er maar in Weebl.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
GOOOOOLLLLLLLLLLLL DEL ESPAÑAAAAAAAAA
GOLGOLGOLLLLLLLLLLLL DE PACOOOOOOO |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Onzekere keeper van Spanje.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Wie scoorde bij de Fransen?
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Cesko do toho!
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Vond Frankrijk-Spanje zwaar tegenvallen eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
Speler die mij positief opviel was Ramalho van Bilbao, verdediger. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Leuk en aardig die discussie over Toulon en EK -17, maar in Toulon speelt men op moment toch wel even 2 tandjes hoger hoor... Maar dat zal het leeftijdsverschil zijn.
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
Tsjechië op 1-0 tegen Engeland. |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tsjechie 1-0 voor!
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Leuk, Tsjechië ! Wordt tijd voor een nieuwe toplichting daar.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Turkije 1-0 voor tegen Griekenland.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Tur - Grk, beladen potje :p. Wel mooi, voetbal met passie, ik mag dat wel. Hier op vbl zit ook een Griek toch ?
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ross Barkley met de gelijkmaker.
@ Capitano: Dagglala is Grieks.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ja, hem bedoel ik
. Mooi PAOK filmpje in zijn signature. Ik ken ook mensen van PAOK, schitterend die passie. Stokoude verenigingen, ik vind dat mooi.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
1-1 door Engeland. Toplichting van Tsjechie kun je wel even op wachten. Niveau is echt slecht, hoewel dit seizoen de top 7 veel aan elkaar gewaagd waren.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Minder :p. Maar Tsjechen zijn volgens mij wel laatbloeiers, of lag dat aan de splitsen met Slowakije ? Waar nu ook pas een sterke lichting opstaat na al die jaren.
Ik heb zelf in de jeugd een keer tegen Slowaken gespeeld. Dat was echt sneu. Hele timide jongens, durfden geen fouten te maken, maar voetballen konden ze ook niet. Was een van de betere teams uit de regio naar het schijnt, maar je kon ze achterwaarts voorbij wandelen terwijl je de bal hoog hield. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
3-1 in het tijdsbestek van een minuut, goals van McEachran en Afobe.
2-1 voor Turkije inmiddels. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Mooi Weebl met die logo's
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Jammer, maar hadwel verwacht dat Engeland zou winnen.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
EK < 17 2010 in Liechtenstein
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |