![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Het WK komt eraan, maar het Ek 2012 in Oekraine staat onder druk:
http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2009/12/10/121209_oekraine.html |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
dat wordt dus in kartonnen dozen spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kiev dus de lokatie van de finale, in Warschau begint het allemaal.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik heb eerlijk gezegd nooit begrepen waarom Polen het samen met de Oekraine doet. Een ander buurland, te weten Tsjechie, was een stuk logischer geweest.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Laatste keer dat de UEFA dit in 2 landen organiseert hopelijk.
Dit soort falers horen niet eens thuis op het EK als je het voetbal van de afgelopen tijd bekijkt. Het kost 2 landen die wellicht wel goed genoeg zijn gewoon hun plekje. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
In een poule met Spanje, Tunesië en Saudi-Arabië. Dan mag je van mij wel 2e worden ja Zie trouwens dat ze tegen Tunesië pas in de 70e minuut met 1-0 wonnen door een penalty van Shevchenko.En dan die verschrikkelijke 0-0 zaad wedstrijd tegen Zwitserland die op pingels werd gewonnen. Tegen Italië gingen ze er vervolgens met 3-0 af. En dit keer bij de WK-kwalificatie zijn ze naar mijn mening gewoon door Engeland de play-offs in geholpen. Daardoor Kroatië een hak gezet. En ook in die play-off was het spel om te janken. |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Polen presteert in de WK-kwalificatie nu zelfs om achter Noord-Ierland te eindigen.
Op het EK 2008 speelden ze gelijk tegen Oostenrijk en eindigden zelfs als laatste in de poule Op het WK 2006 was het echt drama wat ze in de poule lieten zien. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Raar logo.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
tulpen?
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
Dat is ook zo in Zuid Afrika. Gewoon prestige, zonder economische basis. Als Nederland, het WK krijgt, zijn al die stadion uitbreidingen wel rendabel, omdat de clubs zoals FC Twente, die stadions wel vol krijgen. |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
Dat stadion komt wel regelmatig vol. En Feyenoord krijgt die nieuwe kuip ook wel regelmatig vol in iedere geval als Ajax langs komt of finales van bekertoernooien. |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
Dat is verder niet zo heel erg trouwens, ik ben groot voorstander van een WK in Nederland. |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
Hun begroting wordt steeds hoger, dat volle stadion helpt daar zeker bij. |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
Dat probleem speelt in Belgie veel meer, zo veel toeschouwers zijn er in Belgie bij de clubs. |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
Zit heel veel 'nieuwe' fanbase bij, die 13.000 man zal wel blijven komen maar van de andere helft haakt 40% af als je weer uit de top-6 gaat vallen. |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
Ik ben niet zo bang dat FC Twente terugvalt, met het huidige bestuur zeker niet. Maar supporters van andere clubs vinden het niet leuk, dat FC Twente zo goed doet, schijnbaar
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
Ik denk dat je de fanbase van FC Twente wel kunt vergelijken met PSV. Een grote groep seizoenkaarthouders die braaf op komt dagen bij elke competitiewedstrijd, maar bij thuiswedstrijden waarbij kaarten gehaald moeten worden kost het moeite om het stadion vol te krijgen. Bij uitwedstrijden reist er eigenlijk amper een hond mee (gemiddeld 400 man ofzo bij beide clubs?) en als er een leuke uitwedstrijd is in het buitenland, niet te ver weg, valt iedereen over elkaar heen om kaarten te kopen en heeft iedereen ineens wél tijd/zin/geld en hebben ze ineens géén last van slecht zicht-uitvakken, verjaardagen van oma's en tentamens. (Met dat verschil dat Twente wel meer dan 7.000 man meeneemt naar een KNVB-Bekerfinale, maar dan bestaat het Twente-legioen voor 60% uit 'mensen die wel eens een keer naar een voetbalwedstrijd willen'.) Onderzoek heeft uitgewezen dat het voor PSV geen zin heeft om een stadion voor 45.000 man te bouwen, omdat het toch niet vol komt. Het zit nu precies aan de max. Ik verwacht dat het bij Twente ook niet boven de 30.000 uit gaat komen, en dan moet het ook net zo goed blijven gaan als nu. Bij Vitesse zaten er eind jaren '90 ook doodleuk 25.000 man, en nu raken ze hun kaarten aan de straatstenen niet kwijt. Zo'n vaart zal het wel niet lopen met Twente, maar we moeten nu niet gaan doen alsof ze elke week effe voor ruim 40.000 man kunnen gaan spelen. |
||
|
|
|
|
|
#31 | |
Ik me aangevallen voelen ? ik zie gewoon jaloezie dat FC Twente het zo goed doet. |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
rja wat Silenus zegt snijd gewoon hout hoor.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
is dit het Europees kampioenschap 2012 topic?
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
Het stadion zal ook best groter kunnen, dat zeg ik niet, maar ik denk gewoon niet dat je elke wedstrijd standaard voor 40.000 man kunt spelen als Twente zijnde. Ajax en Feyenoord verkopen elk jaar standaard 40.000 seizoenskaarten, dan denk je toch niet dat een subtopper als Twente dat structureel ook gaat halen? Met een veel kleinere fanbase? |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Stelletje homo's het gaat hier over het Oostblok hé, en nee de Achterhoek ligt niet oostelijk genoeg.
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
Als Limburgse Ajacied kom je echt niet in het uitvak, als je 'zomaar effe een keertje naar je club wil komen kijken'. Daarom zitten al die gasten op de thuisvakken daar.
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
Heeft de Grolsch Veste een capaciteit van 32.000 toeschouwers. Als die ook regelmatig vol zit, kan de laatste uitbreiding er nog wel bij. |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#48 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Europees kampioenschap 2012: Oekraine te laat?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|