![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
[align=center]
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [/align]
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moet er nou maar eens van komen. Inter loten.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Loting is vrijdag?
Real Madrid - Manchester United lijkt me wel wat
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Real-Bayern
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
De groepswinnaars kunnen alleen tegen de nummer 2's loten, behalve die uit hun eigen poule en land - dat laatste weet ik niet helemaal zeker... |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Het klopt wel wat je zegt, BS
![]() Mogelijke tegenstanders: Bayern, CSKA Moskva, Porto, Lyon, Inter, Stuttgart, Olympiacos. Ik hoop op Stuttgart of Olympiacos, maar Real zal wel weer een zware treffen. Niet de zwaarste (dat is Inter, denk ik), maar echt zo'n lastige club waartegen je eigenlijk niet precies weet waar je staat. Bayern ofzo, of Lyon. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Mooi hoor, Barcelona dat hun 4e CL titel gaat winnen in het hol van de leeuw.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik ben benieuwd, als ze zelfs zonder verdediging onze wedstrijden kunnen winnen, dan heb ik er alle vertrouwen in
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nog wat lastige tegenstanders ook trouwens: Bayern, AC Milan, Porto, Lyon, Inter, Stuttgart of Olympiakos.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Laat de loting maar komen
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Manchester Utd - Bayern München
Girondins de Bordeaux - AC Milan Real Madrid - CSKA Moskou Chelsea - Olympique Lyon Barcelona - FC Porto Fiorentina - Olympiakos Arsenal - Stuttgart Internazionale - Sevilla CF |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
![]() Ronaldo ![]() Mooie spelers, die er allemaal verdiend opstaan. Twee spitsen, een vleugelaanvaller, twee centrale middenvelders en een vleugelverdediger. Stel je eens voor allemaal in één team :p |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Marseille, L'pool en Wolfsburg alle 3 op 7 pt.
Een van die drie komt bij de 4 slechtste nummers 3, iemand enig idee hoe dat bepaald wordt? |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
Wolfsburg +1 l'OM 0 L'pool -2 |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Deze ronde zal in 2x2x2 duels gesplitst zijn. Ofwel 16 en 17 februari 2 duels per avond. De week daarop de vorige vier duels over twee avonden verspreidt. Weekje rust en de weken daarna(week van 8 en 15 maart) volgen de returns.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Meer respect voor Pjanic, 3 goals en 3 assists in een poule met L'pool en Fiorentina...
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Klopt, maar dat is Pjanic ook niet echt in mijn ogen. Mja, laten we ons niet blindstaren op stats.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Geen halve finale tussen Chelsea en Liverpool... daar gaat het jaarlijkse zekerheidje..
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Stuttgart of Bayern, die 2 kan ik iig makkelijk met de auto bezoeken
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
Als ik een rebound ontvang en breed tik, of na een geweldige aanval geef ik het laatste zetje... wat is dan van belang ? Het cijfer (goal of assist) achter mijn naam ? Of een voetballer die het spel stuurt, efficiënt passt, temporiseert, ballen kan afpakken, crosspasses geeft ? Zidane had bijvoorbeeld redelijk lage stats, maar was dan wel bijna altijd de man die de aanval op zette. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Eens.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
AC Milan - Man UTD
FC Porto - Arsenal Olympique Lyonnais - Real Madrid CSKA Moskva - Sevilla FC Bayern Munchen - FIorentina Internazionale - Chelsea Olympiakos - Girondins Bordeaux VFB Stuttgart - FC Barcelona |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Paar prachtige affiches hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
. De voetballiefhebbers zijn in ieder geval de winnaars met deze loting!
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wordt er voor de kwartfinales opnieuw geloot?
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Internazionale - Chelsea, pikant
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Een paar interessante wedstrijden waar verrassingen gaan vallen denk ik
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Barca loot wel makkelijk zeg, jammer.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Zitten leuke wedstrijden bij.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
[voorspelling]
arm arm italiaanse voetbal, geen italiaanse club bij de laatste 8. [/voorspelling] |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Mwoa Milan en Fiorentina hebben gewoon kans in mijn ogen.
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
De vraag is of hij meedoet, hij is afgelopen weekend op de bank beland. Maar goed, mooi om 'm weer terug te zien op Old Trafford
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
UEFA Champions League 2009/2010 #1: Een stapje dichterbij de finale in Madrid.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|