Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Internationaal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 01-12-09, 13:51 Standaard   #1
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

Three-time FIFA World Cupâ„¢ winners Germany are usually there or thereabouts when the honours are handed out, and the current national squad will head for South Africa with their sights and expectations set appropriately high. After triumphing in Switzerland in 1954, on home soil in 1974 and in Italy in 1990, the team now coached by Joachim Low are aiming to hoist the most prestigious trophy in the world's favourite sport for the fourth time.

The Germans' consistent success is based on deep reserves of experience, finely-honed tactical know-how, and the ability to rise to the occasion when the chips are down. Their qualifying campaign merely served to emphasise the enduring nature of those attributes. Michael Ballack will be utterly determined to lead his country to a major international title after the runners-up spot at the 2002 FIFA World Cup Korea/Japan, third on home soil in 2006, and another second place at UEFA EURO 2008 in Austria and Switzerland.

That would not merely be the crowning glory of the Germany captain's already illustrious career, it would elevate him to membership of an elite group of FIFA World Cup-winning captains, legendary trio Fritz Walter, Franz Beckenbauer and Lothar Matthaus. Apart from Ballack, German hopes rest largely on striker Miroslav Klose, a goal-getter with the uncanny ability to hit peak form bang on time for the FIFA World Cup, and former talented youngsters turned senior pros Philipp Lahm, Bastian Schweinsteiger and Lukas Podolski.

The road to South Africa
Clinical efficiency and unbending resolve rather than sparkling skill were the hallmarks as Low's men marched to first place in European qualifying Group 4 for the FIFA World Cup 2010 in South Africa. The Germans dropped points only in their home and away meetings with an awkward Finnish side. Klose's hat-trick dragged his side level three times in a 3-3 draw in Helsinki, and Podolski netted a face-saving last-minute equaliser in a 1-1 stalemate in Hamburg. However, that was the final qualifying fixture, and Ballack and company were already guaranteed top spot, as Wales, Azerbaijan and Liechtenstein had all been despatched with the minimum of fuss.

By contrast, in the two meetings with closest rivals Russia, Germany showed all the class that has made them such formidable opponents down the years. In Dortmund, Low's men produced their best attacking half of football since their rousing displays at the 2006 FIFA World Cup and held on to win 2-1. In the crunch return in Moscow on the penultimate matchday, it was almost inevitably Klose who netted the only goal of the game to seal the Russians' first-ever home defeat in FIFA World Cup qualifying. Renowned Sbornaja boss Guus Hiddink mused afterwards on Germany's "utter determination" and named Low's side as contenders in South Africa.

The star players
Chelsea midfielder Ballack rates as the undisputed leader of the team. The 33-year-old national captain has earned 97 senior caps to date and is determined to lead his men to a major trophy after falling at the final hurdle at the FIFA World Cup in 2002 and the EURO in 2008. In all probability, the showdown in South Africa will be Ballack's last chance on a major stage.

Despite his unassuming public persona, Bayern Munich striker Klose comes next in the dressing room hierarchy. His record of 48 goals in 93 internationals puts him third in the Germany all-time scoring chart, behind only living legend Gerd Muller (68 goals) and former GDR goal-getter Joachim Streich (55). Events in South Africa will show whether fellow Bayern men Lahm and Schweinsteiger, and Podolski, who returned home to Cologne from Munich in summer 2009, have what it takes to acquire world-class billing. Diminutive but exceptionally versatile full-back Lahm looks the best bet of the three.

The coach
Joachim Low, Jurgen Klinsmann's assistant at the 2006 FIFA World Cup, long ago emerged from the shadow thrown by the former world-class striker. On stepping up to the top job on 12 July 2006, the 49-year-old named winning EURO 2008 and continuing Klinsmann's attacking philosophy as his primary goals. Neither target has been fully hit, but the SC Freiburg all-time leading scorer has earned huge respect for his calm, knowledgeable and sympathetic manner of dealing with stars, press and public alike. "Meticulous and painstaking hard work is the only way to succeed," he has said, true to his reputation as a skilled tactician and all-round sage of the game, and neatly summing up the soul of German football into the bargain.

Previous FIFA World Cups
- Germany have won the FIFA World Cup three times (1954, 1974 and 1990), a figure bettered only by Brazil (5) and Italy (4).
- Apart from the 1930 and 1950 tournaments, which they did not enter, Germany have contested every FIFA World Cup finals.

Records
- Germany have reached the FIFA World Cup Final seven times, a record they share with Brazil.
- Germany have contested four penalty shoot-outs at the FIFA World Cup finals, winning all of them.

What they said
"We've been very successful in the past, and that's an inspiration to the next generations. You only have to look at Germany's record at major tournaments. We won the World Cup in 1954, '74 and '90, and the European Championship in '72, '80 and '96. We've made it through to finals at least as often. We've grown up with the conviction that Germany are always good enough to reach the Final. We're definitely among a group of countries with a chance of taking the Trophy. We were third at the World Cup and second at the EURO, so our goal for 2010 is to make the Final and win the Trophy." Philipp Lahm, interviewed exclusively by FIFA.com

Pouletopic
http://www.vblforum.nl/Thread-Poule-...vi%C3%AB-Ghana

Laatst gewijzigd door Nico; 09-06-10 om 14:44
Nico is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 02-12-09, 00:17 puh   #2
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 14-12-09, 23:49   #3
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Ballack: 'Duitsland geen favoriet op WK'
14/12/2009 22:49

Duitsland is in Zuid-Afrika niet meer dan een outsider voor de WK-titel. Althans, aanvoerder Michael Ballack schaart zijn ploeg niet in het rijtje van favorieten.

Duitsland werd in 2002 tweede achter Brazilië en eindigde in 2006 in eigen land verrassend als derde. Maar Ballack wil de verwachtingen temperen, ondanks de voorspoedige kwalificatie met acht zeges en twee remises.

'We zijn te wisselvallig en zijn in breedte niet sterk genoeg', zei Ballack in Kicker. 'We zijn te zwak geweest, vooral in oefeninterlands, om te kunnen zeggen dat we iedereen kunnen verslaan.'

'We zullen vanaf het begin alles moeten geven', zei Ballack over de lastige loting voor de eerste ronde. Duitsland moet het opnemen tegen Australië, Servië en Ghana. 'Onze kwaliteit is dat we ons kunnen focussen op grote wedstrijden.'
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 15-12-09, 02:19   #4
Hoi

Best leuke spelers!
Rejected is offline   Met citaat reageren
Oud 15-12-09, 03:35 sad   #5

Ritmo's Voetbal Forum schermafbeelding

Oeh, Duitsers die zich in een underdog-positie manoevreren met als argument een niet overtuigende voorbereiding.

Ik zou juist eerder bang worden als ze begonnen te roepen dat ze met verpletterend en aanvallend voetbal 'weltmeister' gingen worden.
Ritmo is offline   Met citaat reageren
Oud 15-12-09, 13:42   #6
Ik vrees ze toch weer ondanks dat het een matig elftal is.
Fukjoeman is offline   Met citaat reageren
Oud 15-12-09, 13:43   #7

Deze wil ik hebben
Keltie is offline   Met citaat reageren
Oud 15-12-09, 14:28 thumb down   #8

Keltie, stinkmof.
Oud 15-12-09, 14:29   #9
Hoi

Is de haat/afgunst tegen de Duitsers nog aanwezig in deze generatie?
Bij mij niet in ieder geval.
Rejected is offline   Met citaat reageren
Oud 15-12-09, 14:29 duh   #10
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Als wij 1e worden in de poule, dan zij ook.
Als wij 2e worden in de poule, dan zij ook.

Dan kunnen we ze pas in de finale verslaan
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 15-12-09, 14:30   #11

Oorspronkelijk geplaatst door Ritmo
Keltie, stinkmof.
Ow? Ik maar denken dat GM voor "Geen Mof" staat
Nederlandse elftal mist de Duitsche overwinnaarsmentaliteit
Keltie is offline   Met citaat reageren
Oud 15-12-09, 14:37 emo   #12

Oorspronkelijk geplaatst door Rejected
Slechts gezonde rivaliteit.
Oud 15-12-09, 14:38   #13

Oorspronkelijk geplaatst door Keltie
Ow? Ik maar denken dat GM voor "Geen Mof" staat
Nederlandse elftal mist de Duitsche overwinnaarsmentaliteit
Daar heb je dan weer gelijk in, maar dat komt door Cruijff en z'n joodse kliek.
Oud 15-12-09, 14:39   #14
Qua voetbal wel ja. Voor de rest zijn Duitsers prima mensen .

Kan me nog herinneren dat ze in de kwartfinale, Duitsland-Argentinie dacht ik, aan het zingen waren 'Ohne Holland fahren wir zu Berlin' .
Oud 15-12-09, 15:27   #15

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Sie sind er zeker weer bij, en ze gaan weer minstens de halve finale halen.
Erwtensoep is offline   Met citaat reageren
Oud 16-12-09, 12:38   #16
CodeMonkey

Gitaarsnaar's Voetbal Forum schermafbeelding

de aanstaande wereldkampioen
Gitaarsnaar is offline   Met citaat reageren
Oud 16-12-09, 20:30 sad   #17
Fear the Beard!

Oorspronkelijk geplaatst door Keltie
[afbeelding: link]
Deze wil ik hebben
Ik heb deze:

Oud 21-01-10, 16:38   #18
Fear the Beard!

Löw haalt Aogo, Kroos en Müller voor het eerst bij Mannschaft

Dennis Aogo van Hamburger SV, Thomas Müller van Bayern München en Toni Kroos van Bayer Leverkusen (gehuurd van Bayern München) hebben donderdag een uitnodiging ontvangen voor het nationale elftal van Duitsland. Bondscoach Joachim Löw heeft van 25 tot en met 27 januari aanstaande een trainingsstage met het Duitse team, dat op het WK actief is, georganiseerd.

Robert Huth keert weer terug bij die Mannschaft. De verdediger van Stoke City speelde in het verleden negentien interlands, maar leek uit beeld bij de technische leiding van het Duitse nationale team. Middenvelder Torsten Frings van Werder Bremen kreeg eerder deze week te horen dat hij niet meer op een selectie onder Low hoeft te rekenen en ontbreekt derhalve op het appèl.

Michael Ballack moet verstek laten gaan vanwege verplichtingen met Chelsea. Heiko Westermann (Schalke 04) en 1. FC Köln-spits Lukas Podolski zijn geblesseerd en maken de trainingsstage niet mee. Duitsland is in de groepsfase van het WK ingedeeld met Ghana, Servië en Australië.

De volledige selectie:

Doel: Rene Adler (Bayer Leverkusen), Manuel Neuer (Schalke 04), Tim Wiese (Werder Bremen)

Verdediging: Dennis Aogo, Jerome Boateng (beiden Hamburger SV), Andreas Beck (TSG Hoffenheim), Arne Friedrich (Hertha BSC), Robert Huth (Stoke City), Philipp Lahm (Bayern München), Per Mertesacker (Werder Bremen), Marcel Schäfer (VfL Wolfsburg), Serdar Tasci, Christian Träsch (beiden VfB Stuttgart)

Middenveld: Christian Gentner (VfL Wolfsburg), Thomas Hitzlsperger (VfB Stuttgart), Aaron Hunt, Marko Marin, Mesut Özil (allen Werder Bremen), Marcell Jansen, Piotr Trochowski (beiden Hamburger SV), Sami Khedira (VfB Stuttgart), Toni Kroos, Simon Rolfes (beiden Bayer Leverkusen), Thomas Müller, Bastian Schweinsteiger (beiden Bayern München)

Aanval: Cacau (VfB Stuttgart), Mario Gomez, Miroslav Klose (beiden Bayern München), Patrick Helmes en Stefan Kießling (beiden Bayer Leverkusen).
Oud 21-01-10, 22:11   #19
CodeMonkey

Oud 22-01-10, 13:54   #20
Hup Holland!

In de sport mogen ze nog steeds alles verliezen
Zjakkie is offline   Met citaat reageren
Oud 22-01-10, 14:03   #21

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Müller wordt echt een grote later. Ik hoop dat we hem ook al op het WK zien

Oud 23-01-10, 11:15   #22
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie

Ik heb deze:

[afbeelding: link]

Oud 23-01-10, 11:15 wink   #23
11 tegen 11, bal is rond

Verder zo snel mogelijk eruit graag.

Oud 23-01-10, 16:46   #24
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

http://www.youtube.com/watch?v=0UtU8rBITJI

Oud 09-02-10, 00:09 sad   #25
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Geïrriteerde Löw laat toekomst helemaal open

08/02/2010 19:25

De Duitse bond en Joachim Löw stevenden af op een verlenging van de samenwerking. Maar door een lek over de onderhandelingen zijn de verhoudingen flink bekoeld.

Bondsvoorzitter Theo Zwanziger kondigde half december nog aan dat Löw na het komende WK in Zuid-Afrika nog twee jaar aan zou blijven als bondscoach van Duitsland. 'Ik ben blij dat we het met een handdruk eens zijn geworden over een contractverlenging en ons nu in alle rust kunnen toewerken naar het WK.'

Maar de bezegeling van het mondelinge akkoord is op de lange baan geschoven. Het kan zomaar zijn dat Löw tijdens het EK-kwalificatieduel Duitsland-Turkije langs de lijn staat als bondscoach. Maar dan als keuzeheer van de gasten. Löw, die werkte bij onder andere Fenerbahçe en Adanaspor, heet kandidaat te zijn voor de vacature. 'Er ligt geen aanbieding', zei de Duitser. 'Maar wie weet wat er na het WK gebeurt.'

Dat Löw niet uitsluit in Turkije aan de slag te gaan, heeft alles te maken met de vertroebelde relatie met de Duitse bond. De vijftigjarige bondscoach is gepikeerd dat via Bild de inhoud van de onderhandelingen in de openbaarheid kwam. Zo bracht Bild de eisen van teammanager Oliver Bierhoff naar buiten.

Bierhoff, die samen met Löw optrekt in de gesprekken met de Duitse bond, wilde een veto bij de keuze van een bondscoach en bovendien een jaarsalaris als bonus bij een contractverlenging. Bovendien was Löw in zijn wiek geschoten over een deadline. Binnen 48 uur diende hij zijn handtekening te zetten. 'Niemand stelt mij een dergelijk ultimatum.'

De hervatting van de onderhandelingen is dan ook uit den boze. 'Dat is niet meer aan de orde voor mij', aldus Löw. 'Ik ben nog steeds zwaar geïrriteerd over wat er is gelekt. Ik heb de bondsvoorzitter gezegd dat ik geen gesprekken meer voer.' De onderhandelingen zijn uitgesteld tot in elk geval tot ná het WK, als die er nog komen.

Tijdens de loting voor de EK-kwalificatie was een veelzeggende afstand tussen Zwanziger en Löw. Een voortijdig afscheid is vooralsnog niet aan de orde. 'Nee, daarvoor is het WK te belangrijk voor mij', zei Löw. Hij wacht rustig af 'of ik na het WK nog wordt gevraagd, en of we ook bereid zijn te gaan praten. We moeten maar zien wat de tijd ons leert.'
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 09-02-10, 09:08 surprise   #26
11 tegen 11, bal is rond

.

Oud 01-03-10, 13:14   #27
Fear the Beard!

Adler wint keepersstrijd en is eerste doelman van Duitsland op WK

Joachim Löw heeft een luxeprobleem als het gaat om zijn keepers. Duitsland heeft op het moment opvallend veel goede doelmannen en in de nationale ploeg strijden René Adler (Bayer Leverkusen), Manuel Neuer (Schalke 04) en Tim Wiese (Werder Bremen) voor een plekje onder de lat. Eerstgenoemde heeft de beste papieren om het doel te verdedigen op het WK.

Na het afscheid van Jens Lehmann, die momenteel aan zijn laatste seizoen bezig is als profvoetballer, barstte de strijd om de Nummer Eins-positie bij de Duitse nationale ploeg los. Neuer leek lange tijd de beste papieren te hebben om de eerste doelman te worden, maar werd ingehaald door Adler. De keeper van Bayer begint woensdag onder de lat in de oefenwedstrijd tegen Argentinië.

Daarmee laat Löw zien dat Adler zijn nummer één is voor het WK. “René heeft het in eigen hand: als hij zo blijft spelen als dat hij nu doet, wordt hij de eerste keeper op het WK”, verklapte Andreas Köpke, de keeperstrainer van het Duitse nationale elftal. “We hebben vertrouwen in onze keepers en vooral ook in René. Hij heeft laten zien een erg betrouwbare sluitpost te zijn.”
Oud 01-03-10, 13:19   #28
Was dat die Baas die tegen Rusland echt alles eruit vloog? Ik denk overigens dat Duitsland het nog zeer lastig gaat krijgen in de poule met Ghana, Servie en Australie. Mocht ook wel een keer na die fucking lucky draws op de laatste EK en WK.
Oud 01-03-10, 13:21 sad   #29
11 tegen 11, bal is rond

Ik denk dat ze het verrassend makkelijk gaan krijgen eigenlijk. Ghana en Australië zijn niet zo bijzonder hoor.

Oud 01-03-10, 13:26   #30
CodeMonkey

onze duitsers halen gewoon ff dat cupje op
Oud 29-03-10, 18:43   #31
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Joachim Löw heeft de deur naar het WK in Zuid-Afrika op een kier gezet voor de dissidente aanvaller Kevin Kuranyi. Dat zei diens trainer Felix Magath zondag op DSF. "Ze hebben elkaar afgelopen week gesproken, ik geloof na een toevallige ontmoeting.'' Franz Beckenbauer dringt in zijn column in Bild van maandag ook aan op een verzoening en een spoedige rentree.

De aanvaller van Schalke 04, die zaterdag met zijn twee treffers in de topper tegen Bayer Leverkusen (0-2) zijn seizoenstotaal op zeventien treffers bracht, keerde die Mannschaft op 11 oktober 2008 tijdens de kwalificatiewedstrijd tegen Rusland de rug toe uit frustratie omdat hij buiten de ploeg was gelaten.

Hoewel Kuranyi later zijn verontschuldigingen aanbood voor zijn gedrag, heeft Löw altijd volgehouden dat hij de nu 28-jarige schutter nooit meer zou selecteren. Daar lijkt nu verandering in gekomen, mede door de problemen in de Duitse voorhoede. Löws eerste keus Miroslav Klose (Bayern München) en Lukas Podolski (1. FC Köln) hebben dit seizoen pas vier keer gescoord. ,

"Jogi, open your eyes'', zongen de Schalke-fans zaterdag in Leverkusen. "We willen in Zuid-Afrika voor de vierde keer wereldkampioen worden. Daarvoor hebben we al onze topvoetballers nodig, ook Kevin Kuranyi'', schreef Beckenbauer. Schalke is de huidige koploper in de Bundesliga.
Marioow is offline   Met citaat reageren
Oud 30-03-10, 17:06   #32

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

hup duitsland!

Oud 30-03-10, 17:07 wink   #33
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Fan is. Nou ja, ik heb sympathie voor ze.
Blawh is nu online   Met citaat reageren
Oud 03-04-10, 13:35 duh   #34
11 tegen 11, bal is rond

Wat een fans hier. Dan moet ik het maar voor de rest van Nederland doen:

Oud 05-04-10, 14:13 wink   #35

Hup Duitsland.

Oud 11-04-10, 15:03   #36

Löw overweegt Kuranyi nieuwe kans te geven

Joachim Löw overweegt Kevin Kuranyi mee te nemen na het WK voetbal in Zuid-Afrika. De bondscoach van Duitsland zei dit weekend 'het thema' binnenkort met zijn staf te gaan bespreken.

Kuranyi was na ongedisciplineerd gedrag anderhalf jaar geleden door Löw uit de selectie gezet. De spits van Schalke heeft al zijn spijt betuigd over zijn houding van destijds. Inmiddels is hij bezig aan een sterk seizoen als topschutter bij titelkandidaat Schalke.

Löw is van plan op 6 mei zijn selectie bekend te maken. Ruim voor dat moment wil hij zijn standpunt over Kuranyi naar buiten brengen. Op dit moment liggen alle opties nog open. "Een beslissing heb ik nog niet genomen", aldus de bondscoach.

Oud 13-04-10, 19:36   #37
Lucky man

dndiek's Voetbal Forum schermafbeelding

Zou hij dan toch zwichten...?
dndiek is offline   Met citaat reageren
Oud 03-05-10, 12:42   #38
Econoom

Boris's Voetbal Forum schermafbeelding

Duits bondscoach Joachim Löw heeft Kevin Kuranyi laten weten dat hij geen plaats voor hem heeft in zijn WK-selectie. "Hij past niet in ons tactisch plan", luidt het. "Dit is een ontgoocheling, maar ik aanvaard de beslissing", zegt de spits van Schalke.
Kuranyi heeft er een uitstekend seizoen opzitten bij Schalke. Hij scoorde 18 goals en stond dicht bij een oproeping voor de Duitse nationale ploeg. Dat was niet meer gebeurd sinds hij in 2008 gestraft werd door Löw omdat hij het team in de steek had gelaten.

Maar die episode heeft volgens Löw geen invloed gehad op zijn beslissing. "We kiezen voor een andere invulling op tactisch vlak", beweert de bondscoach.

"Het WK voetbal was een kinderdroom voor mij. Ik ben dan ook teleurgesteld dat ik er niet bij zal zijn", zegt de 28-jarige Kuranyi. "Ik heb dit seizoen alles gegeven, maar ik aanvaard de beslissing van de bondscoach. Ik wens de Mannschaft het beste toe in Zuid-Afrika."
Boris is nu online   Met citaat reageren
Oud 03-05-10, 20:26   #39
Redactie

Kuranyi
Oud 03-05-10, 23:06   #40

ondergewaardeerde favoriet. zoals altijd

Oud 04-05-10, 12:00   #41

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=104909

domper

Oud 04-05-10, 12:44   #42
Luis Bafiano

Vaduz's Voetbal Forum schermafbeelding

Adler niet erbij. Dat is wel echt zuur voor hem. Neuer kan nu de ster worden.
Vaduz is offline   Met citaat reageren
Oud 04-05-10, 13:00   #43

nog een domper. adler is wat zekerder in de goal

Oud 04-05-10, 18:11   #44
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

Iedergeval een (luxe) keeperprobleem minder voor Joachim Löw.

Oud 04-05-10, 18:14   #45

NumberNine's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Vaduz
Adler niet erbij. Dat is wel echt zuur voor hem. Neuer kan nu de ster worden.
Als ie op het WK net zo keept als de laatste weken bij Schalke, zie ik hem eerder de schlemiel worden.
NumberNine is offline   Met citaat reageren
Oud 04-05-10, 19:29   #46
Redactie

Neuer is niet echt in vorm de laatste weken inderdaad, maar blijft wel een talentvolle keeper misschien dat die zich kan herpakken op het WK.
Oud 04-05-10, 20:37   #47

afgelopen week tegen werder keepte hij weer sterk. of zie ik dat verkeerd?

Oud 04-05-10, 20:46   #48
Redactie

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker
afgelopen week tegen werder keepte hij weer sterk. of zie ik dat verkeerd?
Die heb ik dan weer niet gezien, maar de weken er voor liet die aardig wat steekjes vallen.
Oud 04-05-10, 20:55   #49

hopelijk is het een barthezje. er staan als het toe doet en die paar fouten die je dan maakt wegen op tegen de heldenreddingen

Oud 06-05-10, 10:01 duh   #50
11 tegen 11, bal is rond

Hè wat naar dat ze hun keeper moeten missen. Dat gun ik ze nou echt niet.
Otis. is offline   Met citaat reageren
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Internationaal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:16.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site