Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Internationaal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 26-06-10, 20:56 Standaard   #101
66-68-71-87

kabonk's Voetbal Forum schermafbeelding

Voetbal is de populairste sport onder de jeugd (t/m 16) op het moment, zal nog even duren maar dan wordt het een grote sport daar.

Oud 26-06-10, 21:24 Standaard   #102

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

zolang ze zo middeleeuws blijven voetballen en het gestrekte been niet schuwen mag ik hopen van niet zeg. alleen donovan is leuk, dempsey en findley

Oud 25-09-10, 13:27 Standaard   #103
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

USA, Klinsmann rejected the NT
Former Bayern Munich coach Jurgen Klinsmann revealed today : "The American football federation contacted me after the World Cup in South Africa. We negotiated for 3-4 weeks but could not agree on terms and I rejected their offer".

Oud 28-07-11, 21:20 Standaard   #104
Econoom

Boris's Voetbal Forum schermafbeelding

Bob Bradley is niet langer bondscoach van de Verenigde Staten. De Amerikaanse keuzeheer is met onmiddellijke ingang uit zijn functie ontheven. Dat heeft de voetbalbond van het land in een officieel perscommuniqué bekend gemaakt. Over de reden van het plotselinge ontslag is vooralsnog niets bekend.

'Een beslissing als deze nemen is altijd moeilijk, zeker als het iemand betreft als Bob', aldus Sunil Gulati, voorzitter van de Amerikaanse voetbalbond. 'We wensen Bob het beste in zijn verdere carrière.

Bradley werd in januari 2007 aangesteld as bondscoach van de VS. Onder zijn leiding wonnen de VS in 2007 de CONCACAF Gold Cup, eindigde het land in 2009 als tweede in de Confederations Cup en werd op het WK 2010 in Zuid-Afrika de laatste zestien gehaald.
Boris is nu online   Met citaat reageren
Oud 29-07-11, 18:40 thumb up   #105
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Klinsmann nu wel de coach van de VS.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 29-07-11, 18:41 thumb up   #106
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Jürgen Klinsmann nieuwe bondscoach VS - Sport - TROUW

Redactie − 29/07/11, 18:22

Jügren Klinsmann is vanavond aangesteld als nieuwe bondscoach van de VS. De in Amerika woonachtige Duitser is de opvolger van Bob Bradley. Klinsmann is eerder keuzeheer van het Duitse elftal.

Klinsmann leidde die Mannschaft in 2006 naar de derde plaats op het WK in eigen land. Tussen 2008 en 2009 werd hij weinig succesvol trainer van Bayern München, waar hij opgevolgd zou worden door Louis van Gaal.

Als trefzeker spits speelde Klinsmann 108 interlands voor Duitsland. In clubverband diende hij onder meer Bayern München, Internazionale en Tottenham Hotspur.

'Ik ben vereerd. Het is een uitdaging en ik kijk ernaar uit om te beginnen', luidde de eerste reactie van Klinsmann.

Cyberia is offline   Met citaat reageren
Oud 29-07-11, 18:47 Standaard   #107
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat heeft ie mooi voor elkaar die Jürgen
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Internationaal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:11.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site