![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Suarez roept heel trots dat Uruguay zo'n hecht team is, maar lijn in hun spel is er allerminst te ontdekken. Het is verdedigend vooral hard en lomp, aanvallend rommelig en chaotisch maar altijd met veel passie. Zeer opportunistisch dus, wel leuk om te kijken en het kan alle kanten op. Er zal structureel iets moeten veranderen wil het een keer kans maken op de volgende rondes. Blijft echter een schitterend voetballand.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Vermoedelijke Basis 11 voor Uruguay (3-4-1-2):
Muslera Scotti, Lugano, Godin M. Pereira, Diego Perez, Gargano, A. Pereira I. Gonzalez Suarez, Forlan, |
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
Ik herinner me Leonardo nog bij Ajax, maar die deed zoiets in de wedstrijd
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Tot nu toe hoeven we niet bang te zijn dat de topclubs Suarez en Lodeiro wegkapen bij Ajax
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Ik had echt niet gedacht dat Uruguay zo ongelooflijk ouderwets zuid-amerikaans zou spelen met dat enorme hakken met tackles en het nog ergere overdrijven bij elke overtreding tegen...
Lugano had wel een paar hele sterke ingrepen hoor. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Lugano is echt een baas inderdaad.
Ik gaf al in mijn vorige post aan dat Uruguay enige lijn in hun spel mist en dat het nogal chaotisch is. Dat liet men vanavond wederom zien. Ik zou eens met Cavani in de punt beginnen, Forlan en Suarez daar omheen. Middenveld met de punt naar achteren, Gargano dus. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Dat klinkt best goed inderdaad. Ik zie dat eerder renderen dan Suarez/Forlan.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Het was weer precies zoals tegen Argentinië en Costa Rica in de kwali
![]() Dump die bondscoach eens |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
Kan Lugano dinsdag spelen?
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Volgens mij niet.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#65 | |
||
|
|
|
|
|
#66 |
|
1 duel schorsing voor Suarez, ik had Uruguay wel netjes in de halve finale in me poule.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Hoe zit het nou met die Abreu? Kan die nou spelen?
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als vlak voor de wedstrijd tegen Rusland twee jaar geleden.
Eitje! |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Waarom zou Abreu niet kunnen spelen?
Maar ook: waarom zou Abreu überhaupt moeten spelen?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
En hier schuilt het gevaar.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
Wat een coach joh, Forlan wisselen 10 minuten voor tijd
!
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Hoi
|
Ja was wel merkwaardig. Maar het geloof zat er waarschijnlijk niet meer in bij Forlan. En een frisse spits wil natuurlijk scoren.
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Wat een prutser die Cavani
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Als ie niet had gehoeven had ie het ook niet gedaan.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Uruguay heeft natuurlijk een pracht-WK gespeeld en ik geef ze ook nog best een goede kans op de derde plaats aangezien zij bij die wedstrijd waarschijnlijk gemotiveerder zullen zijn dan de verliezer van Spanje-Duitsland.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Haha, die snoekduik.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Door de winst in de Copa America staan ze 5de op de FIFA ranking en zijn daarmee het beste Zuid-Amerikaanse land
.
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Dat waren ze toch al gewoono toen ze de Copa wonnen?
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Brazilie stond toen nog 4de en dus boven Uruguay
. Brazilie is naar p6 gezakt.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Uruguay: Suarez laat zijn land niet vallen.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|