![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
Ook dan vind ik het niet kunnen, je hebt toch een voorbeeldfunctie. Een trainer van een nationale ploeg rookt geen sigaar tijdens de training, zoals een politicus niet in trainingspak in het parlement verschijnt.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
|
Maradona is wel een extreem geval natuurlijk. Nu hij bij een ander land zit kan ik er wel om lachen, als hij onze bondscoach was zou ik me er ook wel voor schamen denk ik ja. Verder kan ik me niet echt een trainer bedenken waarbij het zo erg is. Met een Ferguson, Mourinho, Wenger of Scolari zou ik bijvoorbeeld wel blij zijn ook al zijn dat geen ideale vertegenwoordigers van je land/club wat hun gedrag betreft.
|
|
|
|
|
|
#203 | |
Laatst gewijzigd door venom; 05-07-10 om 01:33 __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
||
|
|
|
|
|
#204 |
|
Wat een conservatieve flauwekul. Zo'n man geeft alleen maar kleur. Ook dat moment met die Thomas Muller in maart was geestig en leuk.
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Thomas Muller was pas een baas geweest als hij na de 1-0 langs de bank van Argentinië was gelopen en had gevraagd of Maradona hem nu wel kent.
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
De mensen in Buenos Aires zullen opgelucht ademhalen
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
|
|
|
|
#209 |
|
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Banned
|
Jammer dat Maradona ruzie maakte met Veron en Samuel
Romero Angeleri Otamendi Pareja Insua Masche Gago Pastore Di Maria Messi Higuain Prima team lijkt me over 4 jaar |
|
|
|
|
|
#211 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Otamendi, nog zo'n toppertje.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Banned
|
Otamendi is inderdaad een topper
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Als je FM speelt, ja.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#217 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#218 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#219 | |
|
||
|
|
|
|
|
#220 |
|
Argentinie gaat zijn OStitel niet verdedigen in Londen. Ze werden 3de in bij het continentale kampioenschap onder 20 en er gaan er maar 2 vanuit Zuid-Afrika. Dat zijn Brazilie en Uruguay.
|
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
4-1 verloren van Nigeria en nu met 2-1 verloren van Polen. Batista stond al onder druk, dat zal niet minder worden met de Copa America voor de deur.
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Was toch met een B team?
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
|
|
|
|
#224 |
|
Hup Holland!
|
Die 4-1 was sowieso een omgekochte wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
#225 | |
|
Hup Holland!
|
Onderbouwing (misschien al behandelt hier op WZV):
Spoelen naar 6:52. Opzichtiger kan haast niet. Ook feit dat er inmiddels 9 minuten bijgetrokken was terwijl er 5 aangegeven waren.
|
|
|
|
|
|
|
#226 | |
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Argentinie: Kan Maradona ook als coach een WK winnen?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|