![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
Welkom ![]() Tijd voor het eerste voetbaltoernooi op VBLforum.nl Uit http://www.vblforum.nl/Thread-VBL-Toernooi-Welk-toernooi-gaan-we-spelen kwam het toernooi Vreemdste international naar boven. ![]() De regels - Nomineer spelers waarvan jij denkt het erg vreemd is dat ze het shirt van hun land hebben kunnen aantrekken. - Aantal nominaties maakt niet uit ik open toch met een groepsronde. - Nomineren kan tot zondagmiddag. - Alleen spelers met minimaal 1 interland doen mee ![]() Succes met nomineren
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kevin Bobson
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
De Nigeriaanse Pool Olisadebe.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Barry van Galen. Draaide een leuk seizoen, maar kan me niet voorstellen dat iemand verwachtte dat ie structureel international zou worden.
Jeffrey Talan. Debuteerde onder Rijkaard, ik vond het net niks. En dan de lijst van spelers die onder Van Basten hun opwachting maakten: Dave v/d Bergh. Romano Denneboom. Ugur Yildirim. Theo Lucius. Tja, zacht gezegd geen van allen het Oranje shirt waardig. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dave van den Bergh
Andwele Slory Ugur Yildrim |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
?
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Nee bij Utrecht.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sean Dundee. Scoorde aan de lopende band bij Karlsruher SC, stemmen gingen op om hem te naturaliseren, hij deed dit ook, maar kwam niet verder dan 1 optreden in Duitsland B. Geen idee wat voor een elftal dat is, maar hij heeft dus wel het shirt van Duitsland gedragen.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Ex-Ajacied Nando Rafael. Gevlucht uit Angola naar Nederland, Nederland uitgejaagd en naar Duitsland vertrokken en daar Duits (jeugd)-international geworden.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Collins John
Martijn Meerdink Dries Bousstta Marc van Hintum Martijn Reuser Victor Sikora |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sikora was wel goed in zijn Vitesse tijd, eenmaal bij Ajax aangekomen was het prut.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Salomon Kalou is opzich ook een raar verhaal.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dat had de vreemdste geweest indien het door was gegaan. Nu is hij een normale international.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Peter Ressel, René Notten, Peter Arntz, Niels Overweg, Kees Krijgh, Latuheru, Wilbert Suvrijn, Wim Koevermans, Willy Jansen, Johnny Dusbaba, Henk van Leeuwen, Jos Jonker, Martin Vreijssen, Jan van Deinsen, Lührling, Sikora, Toine van Mierlo, Kees van Kooten, Cees Schapendonk, Edo Ophof, René Hofman, Wim Hofkens, Bud Brocken, Heini Otto, Graeme Rutjes, Rob Reekers, Frank Berghuis, Martin Laamers, John van Loen, John van den Brom, Peter Bosz, Erik Meijer, René Eijkelkamp, Youri Mulder, Michael Mols, Edwin Vurens, Frank Verlaat, Eric van der Luer, Johan de Kock, André Hoekstra, Martin Koeman, Piet de Zoete, Jan van Gorp, Henk Houwaart, Wytze Couperus, Jan Everse, Niels Overweg, Henk van Rijnsoever, Wim Meutstege, Luuk Balkenstein, Hennie Meijer, Joop Lankhaar, Addick Koot.
De rest is aan jullie ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Oliveira voor de belgen
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Emile Heskey
![]() Wat is die gast slecht zeg ![]() Wallcott, 1x gespeeld ofzo en toen al international. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
Edit: Dat was Max Weber :x |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ron Vlaar.
Wat een hype was dat opeens zeg ![]() Marcellis, nog zo'n figuur. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Shivard Sprockel
![]() Martijn Meerdink
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
Alleen de selectie toch? |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
Sorry ben in de war met 'opgeroepen voor Oranje'
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Maradona heeft tot nu toe nog meer dan 80 spelers opgeroepen toch?
![]() Daar is vast wel iets tussen te vinden
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Zelf nomineer ik Nicky Hofs, Morten Fevang, Fredi Bobic, Stephane Guivarc'h,
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Dave van den Bergh
Dries Boussatta Collins John Michel Kreek Spelers die echt matigheid troef zijn |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Denneboom al genoemd ?
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Branko Strupar.. Rare naam voor een Belgisch international.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Die was toch best aardig of niet ?
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Flauw
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
|
Maargoed, ik vind genaturaliseerde internationals vreemd .. Hou daar niet zo van zeg maar..
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Strupar won zelfs nog eens de Gouden Schoen in België
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
Die 16-jarige Boliviaanse knul trouwens. De zoon van de bondscoach was het toch? Of was het nou de zoon van een clubcoach. Wie weet z'n naam? |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Rene Higuita en Carlos Valderrama.
Jorge Campos die soms een wedstrijd op doel begon en als spits eindigde. Mooi ook die zelf ontworpen pakjes. .Voor Oranje nomineer ik Humphrey Mijnals. De eerste donkere speler in Oranje. Nu niet vreemd, toen wel natuurlijk. Raimundo Tupper, Chileens international die tijdens de piek in zijn carriere zelfmoord pleegde. |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Clubcoach.
|
|
|
|
|
|
#41 | |
Je wordt beoordeeld door een bondscoach op je prestaties bij je club op dat moment. Strupar werd topscorer en werd uitgeroepen tot beste speler van dat jaar. Dan vind ik het helemaal niet vreemd dat je geselecteerd wordt voor het nationale elftal. Hetzelfde geldt voor Sonck. Hielp Genk met een karrenvracht aan doelpunten aan het kampioenschap. Topscorer plus winnaar Gouden Schoen |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik zou graag een groepsnominatie willen doen.
De 9 Afghaanse internationals die in 2004, tijdens hun eerste trip in Europa in decennia, de benen namen. Ik meende dat het in Italie was. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Kan die discussie ergens anders?
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Anhtony Lurling al genoemd?
En Afonso Alves voor Brazilie. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Andrés Escobar
Vermoordt vanwege een eigen doelpunt. Dan ben je liever geen international
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Carlos Valderrama natuurlijk, vanwege zijn kapsel.
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|