![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Omdat Babel tegenwoordig wel weer bij de selectie van Liverpool zit.
Rafael moet gewoon lekker in de winterstop vertrekken naar een leuke club. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Koevermans maakt ook minuten, maar die zit er ook niet in
![]() En voor die plek heb je al Robben (of rechts) en Elia... |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Elia zal iig hoger in de pikorde zitten dan Babel
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ach, Bert maakt meestal logische keuzes en Rafael moet gewoon een andere club zoeken.
Real
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Geen Raffie dus..zou het echt heel zuur voor 'm vinden als ie 't WK mist.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Is toch voorselectie
Dadelijk vliegt Babel er toch wel uit.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Weg met Babel
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Van der Vaart moet sowieso mee naar Zuid Afrika, hij is de beste spelmaker die we hebben.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Babel is gewoon een goede voetballer en jammer voor Raffie, maar had ie kunnen verwachten.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Klote voor Van der Vaart, maar als je niet speelt, dan ben je niet oranje waardig (betreft wedstrijd ritme)
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
Welkom trouwens |
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
__________________ De Dijk De Leer De Vlaar De Baah De Bronck De Zaat De Fer De Goes De Cies De Tom De Sloor Bank: De Wijn De Bies De Hof De Kaay De El De Vrij De Dar De Mul De Daan De Baab De Ieg De Bruin |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Begrijpelijk dat Rafael er niet bij zit, maar ik zou eerder hem in het veld zetten dan Sneijder.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
VDV moet gewoon naar een club gaan die net onder het niveau van Real Madrid zit en waar hij dan de grote man kan uithangen. Dan wordt ie vanzelf weer geselecteerd en gaat ie mee naar Zuid-Afrika.
Voordeel is dan dat hij wedstrijdritme heeft en maar een half seizoen gespeeld heeft waardoor ie meer uitgerust zal zijn dan de spelers die een vol seizoen gespeeld hebben. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Niet meer dan logisch.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Was te verwachten dan VDV er buiten zou vallen. Hopelijk kan die in de winter naar een club toe waar ie wel aan spelen toekomt, want bij Real zie ik hem snel weer veel speeltijd krijgen.
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
![]() Snap ook niet dat hij gebleven is eerlijk gezegd. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Had Bert beter Sneijder thuis kunnen laten die speelt al weken waardeloos.
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Was te verwachten van van der Vaart.
Zonde van zo'n mooie voetballer.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
AChjah, komt wel weer goed, als ie maar in de winter weg is.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Raf moet in de winter naar Ajax komen voor een half jaartje.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
wel jammer, want vdv is echt wel een aanvulling op deze selectie (zeker als vervanger van mooiboy sneijder).
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Van Marwijk heeft luxe-problemen en ik vind het wel te verdedigen dat hij op dit moment Van der Vaart passeert. Het zegt allemaal nog heel weinig over wie straks in 2010 de sterren van Nederland op het WK zijn. Ik herinner me een vaag voetbaltoernooi in 1988, toen één of andere spits met de naam Marco van Basten ook geen basisspeler in Oranje was. Het kan raar lopen.
Het WK 2010 is nog ver weg: spelers moeten vormbehoud tonen, maar ook blessureleed kan een rol spelen. Kijk maar naar Van Nistelrooij, die amper terug in het veld meteen alweer een blessure oploopt. Ik hoop trouwens wel dat Eljero Elia een kans krijgt als basisspeler na zijn koelbloedige optreden tegen Schotland. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Was te verwachten natuurlijk, heeft Van Marwijk al vaak aangegeven. Niet spelen =
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Zijn er volgens jullie nog jongens die een kans in Oranje moeten krijgen met het oog op WK 2010?
Persoonlijk vind ik Bakkal en Fer goed spelen dit seizoen, en niet per definitie minder dan Schaars, Mendes en Engelaar, terwijl deze allen wel kansen hebben gehad in Oranje, maar het in mijn ogen niet hebben laten zien. Het zou in mijn ogen terecht zijn Fer en Bakkal ook een kans te geven, misschien vallen met hun de puzzelstukjes verdedigend op het middenveld juist precies op elkaar. Tevens hoor ik goede verhalen over Maduro als centrale verdediger bij Valencia, als hij daar regelmatig in de basis staat vind ik dat hij ook een kans verdiend. Afellay valt in mijn ogen ook altijd tegen in Oranje. Een prima speler in de Eredivisie, maar voegt blijkbaar in dit Oranje niets bruikbaars toe. Ik zou hem dan ook niet in de WK selectie opnemen. Ik zou het Nederlands elftal momenteel nu zo zien: Zekerheidjes mits fit: Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax) [size=x-small](nog 2 plekken vrij)[/size] Verdediging: John Heitinga (Everton), Joris Mathijsen (Hamburger SV), André Ooijer (PSV), Gregory van der Wiel (Ajax) [size=x-small](nog 3 of 4 plekken vrij)[/size] Verdedigend middenveld: Nigel de Jong (Manchester City), Mark van Bommel (Bayern Munchen) [size=x-small](nog 2 of 3 plekken vrij)[/size] Aanvallend middenvelders/vleugels: Wesley Sneijder (Internazionale), Rafael van der Vaart (Real Madrid) (mits hij weer spelritme op doet), Arjen Robben (Bayern München), Dirk Kuyt (Liverpool), [size=x-small](nog 1 of 2 plekken vrij)[/size] Spits: Klaas-Jan Huntelaar (AC Milan), Robin van Persie (Arsenal) [size=x-small](1 plek vrij)[/size] Deze spelers knokken dan dus voor de overige plekken in de selectie Doel: Michel Vorm (FC Utrecht), Piet Velthuizen (Vitesse), Tim Krul (Newcastle United), evt. dus nog Edwin van der Sar (Manchester United) als hij zich beschikbaar stelt. Verdediging: Khalid Boulahrouz (Stuttgart), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Urby Emanuelson (Ajax), Edson Braafheid (Bayern Munchen), Kew Jaliens (AZ), Mario Melchiot (Wigan), Glenn Loovens (Celtic), Hedwiges Maduro (Valencia), Ron Stam (FC Twente), Ron Vlaar (Feyenoord), Dirk Marcellis (PSV), Royston Drenthe (Real Madrid), Wilfred Bouma (Aston Villa) Verdedigend Middenveld: Demy de Zeeuw (Ajax), Stijn Schaars (AZ), Orlando Engelaar (PSV), David Mendes da Silva (AZ), Otman Bakkal (PSV), Leroy Fer (Feyenoord), Theo Janssen (FC Twente) Aanvallend Middenveld/vleugels: Eljero Elia (HSV), Ibrahim Afellay (PSV), Ryan Babel (Liverpool), Jonathan de Guzman (Feyenoord) (en eigenlijk wil ik ook wel een echte rechtsbenige rechtsbuiten mee maar dan kom je al gauw aan bij middenmoters als Slory, Beerens, Amrabat, Lens….) Spits: Ruud van Nistelrooy (Real Madrid, mits fit en beschikbaar), Danny Koevermans (PSV), Jan Vennegoor of Hesselink (Hull City), (…en dan kom je alweer aan bij van Wolfswinkel) |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik ben altijd wel fan van Melchiot. Als je elke week in de basis staat in de Premier league (zaterdag nog gewonnen van Chelses) dan kun je wel wat.
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Brama zou inderdaad geprobeerd moeten worden de komende tijd.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hoezo? Bij gebrek aan beter? De Jong en Van Bommel zijn soortgelijke spelers en voor meer opbouw passen Schaars Engelaar en De Zeeuw daar beter.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Misschien dat Brama wel een echte mandekkende middenvelder is als De Jong, meer dan Schaars Engelaar en De Zeeuw.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Precies. Brama kan je met een gerust hart 95 minuten lang iemand laten schaduwen. Ik zeg ook niet dat hij meteen mee moet, maar eens proberen kan geen kwaad, lijkt me.
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Leuk voor Orlando.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
van der Vaart en Bakkal ipv Schaars en Mendes da Silva en van Bommel hoort er ook nog bij. Glenn Loovens zie ik geen plek veroveren in het NL elftal. Hopelijk blijft dat bij uitproberen.
Van der Sar nog erbij en je komt al dicht in de buurt bij de definitieve selectie. |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
Niet spelen = niet oproepen. |
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Tuurlijk zit hij er over een aantal maanden weer bij. Dat hij weg gaat bij Real staat voor mij vast. Desnoods tekent hij voor een half seizoen bij Ajax. Hij wilt het WK echt niet missen.
Uiteindelijk zie ik Van der Sar, Emanuelson, Bakkal, Van Nistelrooij terwijl Mendes Da Silva en Braafheid misschien wel afvallen. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Engelaar held
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Wie weet gaat hij ook nog wel mee als reserve volgend jaar. Is nu regelmatig bankzitter bij het eerste.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Heb hem bij Jong Oranje zien spelen. Ronduit indrukwekkend. Hij oogt en praat echt heel volwassen voor een 17-jarige.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Doelmannen:
1. Van der Sar (mits hij terugkeert) 2. Stekelenburg 3. Vorm 4. Velthuizen Rechtsback: 1. Van der Wiel 2. Heitinga 3. Boulahrouz 4. Stam Centrale verdediger rechts: 1. Ooijer 2. Heitinga 3. Boulahrouz 4. Loovens 5. Marcellis Centrale verdediger links: 1. Mathijsen 2. Boulahrouz 3. Bouma Linksback: 1. Van Bronckhorst 2. Braafheid 3. Drenthe 4. Emanuelson Verdedigende middenvelder rechts: 1. Van Bommel 2. De Zeeuw 3. Schaars 4. Da Silva 5. Brama 6. Bakkal Verdedigende middenvelder links: 1. N. De Jong 2. Schaars 3. Engelaar 4. De Zeeuw 5. Brama Rechtsbuiten: 1. Van Persie 2. Kuijt 3. Robben 4. Afellay Aanvallende middenvelder: 1. Sneijder 2. Van der Vaart 3. Van Persie 4. Afellay Linksbuiten: 1. Robben 2. Elia 3. Babel 4. Afellay Spits: 1. Kuijt 2. Huntelaar 3. Van Nistelrooij (mits hij terugkomt) 4. Van Persie 5. Vennegoor of Hesselink Is dit een beetje waar we aan moeten denken, qua doelgroep voor Oranje? Zijn er spelers die waarschijnlijk ook op het lijstje van Bert van Marwijk staan die hier niet tussen staan? |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Gvd, ik moet toch echt een keer zeer bewust een kampioenschap meemaken. Als het even op mn huidige leeftijd, dan ga ik echt een week van God los
![]() Het materiaal is er, nu al zin in de zomer. |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik verwacht niet dat Melchiot er nog inkomt. Ik hoop dat Theo Janssen Bert nog kan overtuigen
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Boulah speelt nooit en blijft niet fit. Dan lijkt Melchiot mij de ideale 3e man voor rechtsback en centraal achterin. Gewoon een goede, betrouwbare verdediger. Onterecht dat die nergens wordt genoemd imo...
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Nederlands Elftal Topic #1 Oranje op weg naar Kiev!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|