Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Internationaal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 23-09-09, 16:49   #1

Dj_Day-V's Voetbal Forum schermafbeelding

[size=x-large]Van der Vaart niet in voorselectie[/size]

Rafael van der Vaart ontbreekt in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor het oefenduel met Australië op 10 oktober. De aanvallende middenvelder van Real Madrid is gepasseerd. Bondscoach Bert van Marwijk waarschuwde al eerder dat internationals die niet bij hun club spelen, moesten vrezen voor hun plek.

Van der Vaart kreeg deze zomer te horen dat hij uit het Santiago Bernabéu diende te vertrekken, en werd vervolgens niet meer geselecteerd voor de oefenduels. Door de talloze mutaties in de spelersgroep van Manuel Pellegrini kreeg de oud-Ajacied echter het onverwachte bericht dat hij toch mocht blijven, en een rugnummer zou krijgen.

Voor Van der Vaart was er pas echter deze week plaats in de wedstrijdselectie voor het competitieduel met Villarreal. In de eerste drie competitieduels diende de oud-speler van Ajax en Hamburger SV thuis te blijven of op de tribune plaats te nemen. De 26-jarige Van der Vaart speelde zeventig interlands en maakte vijftien treffers.

De voorselectie van Oranje:

Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Piet Velthuizen (Vitesse), Michel Vorm (FC Utrecht)

Verdediging: Edson Braafheid (Bayern München), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), John Heitinga (Everton), Glenn Loovens (Celtic), Joris Mathijsen (Hamburger SV), André Ooijer (PSV), Gregory van der Wiel (Ajax)

Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV), Orlando Engelaar (PSV), Nigel de Jong (Manchester City), David Mendes da Silva (AZ), Stijn Schaars (AZ), Wesley Sneijder (Internazionale), Demy de Zeeuw (Ajax)

Aanval: Ryan Babel (Liverpool), Dirk Kuyt (Liverpool), Eljero Elia (Hamburger SV), Klaas-Jan Huntelaar (AC Milan), Robin van Persie (Arsenal) en Arjen Robben (Bayern München).
Toch raar dat Babel er wel bij zit?
Dj_Day-V is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 23-09-09, 16:51 Standaard   #2
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Omdat Babel tegenwoordig wel weer bij de selectie van Liverpool zit.
Rafael moet gewoon lekker in de winterstop vertrekken naar een leuke club.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-09, 16:51 Standaard   #3
66-68-71-87

kabonk's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Dj_Day-V

Toch raar dat Babel er wel bij zit?
Babel speelt wel regelmatig, niet vaak hele wedstrijden, maar maakt in ieder geval minuten. Gisteren speelde hij nog 90 minuten, werd in blesure tijd gewisseld.

Oud 23-09-09, 16:52 Standaard   #4

Koevermans maakt ook minuten, maar die zit er ook niet in

En voor die plek heb je al Robben (of rechts) en Elia...
Oud 23-09-09, 17:21 Standaard   #5
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Elia zal iig hoger in de pikorde zitten dan Babel

Oud 23-09-09, 17:29 Standaard   #6
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

Ach, Bert maakt meestal logische keuzes en Rafael moet gewoon een andere club zoeken.

Real

pão de açúcar socker bröd şeker ekmek
Sûkerbôle.
SuikerBrood is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-09, 17:30 Standaard   #7

Geen Raffie dus..zou het echt heel zuur voor 'm vinden als ie 't WK mist.
TiMPiN is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-09, 17:40 Standaard   #8
Is toch voorselectie Dadelijk vliegt Babel er toch wel uit.
D.Pelizzon is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-09, 17:45 Standaard   #9
groetjes aan mama!

Kerol's Voetbal Forum schermafbeelding

Weg met Babel
Kerol is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-09, 17:45 Standaard   #10
Van der Vaart moet sowieso mee naar Zuid Afrika, hij is de beste spelmaker die we hebben.
Lebawski is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-09, 17:47 Standaard   #11
Babel is gewoon een goede voetballer en jammer voor Raffie, maar had ie kunnen verwachten.
Ordinair is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-09, 17:48 Standaard   #12
NegemjinSab

BasNijmegen's Voetbal Forum schermafbeelding

Klote voor Van der Vaart, maar als je niet speelt, dan ben je niet oranje waardig (betreft wedstrijd ritme)
BasNijmegen is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-09, 17:52 Standaard   #13

Mike's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Lebawski
Van der Vaart moet sowieso mee naar Zuid Afrika, hij is de beste spelmaker die we hebben.
Dat dus.

Welkom trouwens
Mike is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-09, 17:57 Standaard   #14
Oorspronkelijk geplaatst door Ordinair
Babel is gewoon een goede voetballer en jammer voor Raffie, maar had ie kunnen verwachten.
Als er iets is wat Babel niet is, dan is het een goede voetballer. Hij kan rennen en als hij eens een bal de goede kant op krijgt is het goed raak, maar het is verder een minder dan matige doodloper zonder spelinzicht. snap nog steeds niet hoe die zo omhoog heeft kunnen vallen

Oud 23-09-09, 18:54 Standaard   #15
Baas-Jan Huntelaar-fan

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

Begrijpelijk dat Rafael er niet bij zit, maar ik zou eerder hem in het veld zetten dan Sneijder.

Oud 23-09-09, 19:30 Standaard   #16

Onderbroek's Voetbal Forum schermafbeelding

VDV moet gewoon naar een club gaan die net onder het niveau van Real Madrid zit en waar hij dan de grote man kan uithangen. Dan wordt ie vanzelf weer geselecteerd en gaat ie mee naar Zuid-Afrika.
Voordeel is dan dat hij wedstrijdritme heeft en maar een half seizoen gespeeld heeft waardoor ie meer uitgerust zal zijn dan de spelers die een vol seizoen gespeeld hebben.
Onderbroek is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-09, 19:38 Standaard   #17
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Niet meer dan logisch.
Cyberia is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-09, 19:46 Standaard   #18

Was te verwachten dan VDV er buiten zou vallen. Hopelijk kan die in de winter naar een club toe waar ie wel aan spelen toekomt, want bij Real zie ik hem snel weer veel speeltijd krijgen.
Mortaxx is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-09, 19:49 Standaard   #19

Oorspronkelijk geplaatst door Onderbroek
VDV moet gewoon naar een club gaan die net onder het niveau van Real Madrid zit en waar hij dan de grote man kan uithangen. Dan wordt ie vanzelf weer geselecteerd en gaat ie mee naar Zuid-Afrika.
Voordeel is dan dat hij wedstrijdritme heeft en maar een half seizoen gespeeld heeft waardoor ie meer uitgerust zal zijn dan de spelers die een vol seizoen gespeeld hebben.
Inderdaad. En hij is eigenlijk te goed om niet mee te nemen, maar moet inderdaad een club vinden waar hij mr bigstar is

Snap ook niet dat hij gebleven is eerlijk gezegd.
Tommeke is offline   Met citaat reageren
Oud 23-09-09, 19:56 Standaard   #20
Een goed gevoel.

Van Marwijk over Van der Vaart: 'Het houdt een keer op'

Rafael van der Vaart moet meer minuten gaan maken bij Real Madrid. Het gebrek aan speeltijd is de reden dat de middenvelder geen deel uitmaakt van de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor de komende oefeninterland tegen Australië. "Ik vind hem een goede voetballer en heb hem ook een aantal keren de hand boven het hoofd gehouden", legt bondscoach Bert van Marwijk uit op de officiële site van de KNVB.

"Maar het houdt een keer op. Dat weet Rafael ook", vervolgt de keuzeheer. "De situatie kan misschien nog veranderen als hij de komende weken heel veel aan spelen toekomt. Maar anders gaat hij niet mee naar Australië. Het kan goed zijn dat hij rond het duel met Australië al vier maanden geen officieel duel meer heeft gespeeld. Daarbij zijn middenvelders als Ibrahim Afellay en Orlando Engelaar ook weer fit."

Van der Vaart was afgelopen zomer een van de spelers die van het bestuur van Real Madrid te horen kreeg dat hij diende te vertrekken. Door de talloze mutaties in de selectie kwam de Spaanse club terug op haar besluit, en besloot de oud-Ajacied voor zijn kansen te knokken. De zeventigvoudig Oranje-international nam die beslissing ook met het oog op de gezondheidssituatie van zijn vrouw Sylvie.
Oud 23-09-09, 20:00 Standaard   #21
Dan " The Outlaw"Hardy!

LitmanenAFCA's Voetbal Forum schermafbeelding

Had Bert beter Sneijder thuis kunnen laten die speelt al weken waardeloos.

Oud 23-09-09, 23:21 Standaard   #22

tong80's Voetbal Forum schermafbeelding

Was te verwachten van van der Vaart.

Zonde van zo'n mooie voetballer.

Oud 23-09-09, 23:37 Standaard   #23
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

AChjah, komt wel weer goed, als ie maar in de winter weg is.

pão de açúcar socker bröd şeker ekmek
Sûkerbôle.
SuikerBrood is offline   Met citaat reageren
Oud 24-09-09, 00:16 Standaard   #24

tong80's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door SuikerBrood
AChjah, komt wel weer goed, als ie maar in de winter weg is.
Idd gewoon terug naar Hamburg.

Oud 24-09-09, 00:26 Standaard   #25
De forumdominee

koningdavid's Voetbal Forum schermafbeelding

Raf moet in de winter naar Ajax komen voor een half jaartje.

Oud 24-09-09, 01:42 Standaard   #26
CodeMonkey

Gitaarsnaar's Voetbal Forum schermafbeelding

wel jammer, want vdv is echt wel een aanvulling op deze selectie (zeker als vervanger van mooiboy sneijder).
Gitaarsnaar is offline   Met citaat reageren
Oud 24-09-09, 09:50 Standaard   #27

Elfletterig's Voetbal Forum schermafbeelding

Van Marwijk heeft luxe-problemen en ik vind het wel te verdedigen dat hij op dit moment Van der Vaart passeert. Het zegt allemaal nog heel weinig over wie straks in 2010 de sterren van Nederland op het WK zijn. Ik herinner me een vaag voetbaltoernooi in 1988, toen één of andere spits met de naam Marco van Basten ook geen basisspeler in Oranje was. Het kan raar lopen.

Het WK 2010 is nog ver weg: spelers moeten vormbehoud tonen, maar ook blessureleed kan een rol spelen. Kijk maar naar Van Nistelrooij, die amper terug in het veld meteen alweer een blessure oploopt.

Ik hoop trouwens wel dat Eljero Elia een kans krijgt als basisspeler na zijn koelbloedige optreden tegen Schotland.
Elfletterig is offline   Met citaat reageren
Oud 24-09-09, 11:28 Standaard   #28

Klaphark's Voetbal Forum schermafbeelding

Was te verwachten natuurlijk, heeft Van Marwijk al vaak aangegeven. Niet spelen =
Klaphark is offline   Met citaat reageren
Oud 30-09-09, 18:15 angry   #29

Zijn er volgens jullie nog jongens die een kans in Oranje moeten krijgen met het oog op WK 2010?
Persoonlijk vind ik Bakkal en Fer goed spelen dit seizoen, en niet per definitie minder dan Schaars, Mendes en Engelaar, terwijl deze allen wel kansen hebben gehad in Oranje, maar het in mijn ogen niet hebben laten zien. Het zou in mijn ogen terecht zijn Fer en Bakkal ook een kans te geven, misschien vallen met hun de puzzelstukjes verdedigend op het middenveld juist precies op elkaar.

Tevens hoor ik goede verhalen over Maduro als centrale verdediger bij Valencia, als hij daar regelmatig in de basis staat vind ik dat hij ook een kans verdiend.

Afellay valt in mijn ogen ook altijd tegen in Oranje. Een prima speler in de Eredivisie, maar voegt blijkbaar in dit Oranje niets bruikbaars toe. Ik zou hem dan ook niet in de WK selectie opnemen.

Ik zou het Nederlands elftal momenteel nu zo zien:

Zekerheidjes mits fit:
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax) [size=x-small](nog 2 plekken vrij)[/size]

Verdediging: John Heitinga (Everton), Joris Mathijsen (Hamburger SV), André Ooijer (PSV), Gregory van der Wiel (Ajax) [size=x-small](nog 3 of 4 plekken vrij)[/size]

Verdedigend middenveld: Nigel de Jong (Manchester City), Mark van Bommel (Bayern Munchen) [size=x-small](nog 2 of 3 plekken vrij)[/size]

Aanvallend middenvelders/vleugels: Wesley Sneijder (Internazionale), Rafael van der Vaart (Real Madrid) (mits hij weer spelritme op doet), Arjen Robben (Bayern München), Dirk Kuyt (Liverpool), [size=x-small](nog 1 of 2 plekken vrij)[/size]

Spits: Klaas-Jan Huntelaar (AC Milan), Robin van Persie (Arsenal) [size=x-small](1 plek vrij)[/size]

Deze spelers knokken dan dus voor de overige plekken in de selectie

Doel: Michel Vorm (FC Utrecht), Piet Velthuizen (Vitesse), Tim Krul (Newcastle United), evt. dus nog Edwin van der Sar (Manchester United) als hij zich beschikbaar stelt.

Verdediging: Khalid Boulahrouz (Stuttgart), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Urby Emanuelson (Ajax), Edson Braafheid (Bayern Munchen), Kew Jaliens (AZ), Mario Melchiot (Wigan), Glenn Loovens (Celtic), Hedwiges Maduro (Valencia), Ron Stam (FC Twente), Ron Vlaar (Feyenoord), Dirk Marcellis (PSV), Royston Drenthe (Real Madrid), Wilfred Bouma (Aston Villa)

Verdedigend Middenveld: Demy de Zeeuw (Ajax), Stijn Schaars (AZ), Orlando Engelaar (PSV), David Mendes da Silva (AZ), Otman Bakkal (PSV), Leroy Fer (Feyenoord), Theo Janssen (FC Twente)

Aanvallend Middenveld/vleugels: Eljero Elia (HSV), Ibrahim Afellay (PSV), Ryan Babel (Liverpool), Jonathan de Guzman (Feyenoord) (en eigenlijk wil ik ook wel een echte rechtsbenige rechtsbuiten mee maar dan kom je al gauw aan bij middenmoters als Slory, Beerens, Amrabat, Lens….)

Spits: Ruud van Nistelrooy (Real Madrid, mits fit en beschikbaar), Danny Koevermans (PSV), Jan Vennegoor of Hesselink (Hull City), (…en dan kom je alweer aan bij van Wolfswinkel)
Fides is offline   Met citaat reageren
Oud 30-09-09, 18:36 angry   #30

Ik ben altijd wel fan van Melchiot. Als je elke week in de basis staat in de Premier league (zaterdag nog gewonnen van Chelses) dan kun je wel wat.

Oud 30-09-09, 19:14 angry   #31
Oorspronkelijk geplaatst door Fides
Zijn er volgens jullie nog jongens die een kans in Oranje moeten krijgen met het oog op WK 2010?
Persoonlijk vind ik Bakkal en Fer goed spelen dit seizoen, en niet per definitie minder dan Schaars, Mendes en Engelaar, terwijl deze allen wel kansen hebben gehad in Oranje, maar het in mijn ogen niet hebben laten zien. Het zou in mijn ogen terecht zijn Fer en Bakkal ook een kans te geven, misschien vallen met hun de puzzelstukjes verdedigend op het middenveld juist precies op elkaar.

Tevens hoor ik goede verhalen over Maduro als centrale verdediger bij Valencia, als hij daar regelmatig in de basis staat vind ik dat hij ook een kans verdiend.

Afellay valt in mijn ogen ook altijd tegen in Oranje. Een prima speler in de Eredivisie, maar voegt blijkbaar in dit Oranje niets bruikbaars toe. Ik zou hem dan ook niet in de WK selectie opnemen.

Ik zou het Nederlands elftal momenteel nu zo zien:

Zekerheidjes mits fit:
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax) [size=x-small](nog 2 plekken vrij)[/size]

Verdediging: John Heitinga (Everton), Joris Mathijsen (Hamburger SV), André Ooijer (PSV), Gregory van der Wiel (Ajax) [size=x-small](nog 3 of 4 plekken vrij)[/size]

Verdedigend middenveld: Nigel de Jong (Manchester City), Mark van Bommel (Bayern Munchen) [size=x-small](nog 2 of 3 plekken vrij)[/size]

Aanvallend middenvelders/vleugels: Wesley Sneijder (Internazionale), Rafael van der Vaart (Real Madrid) (mits hij weer spelritme op doet), Arjen Robben (Bayern München), Dirk Kuyt (Liverpool), [size=x-small](nog 1 of 2 plekken vrij)[/size]

Spits: Klaas-Jan Huntelaar (AC Milan), Robin van Persie (Arsenal) [size=x-small](1 plek vrij)[/size]

Deze spelers knokken dan dus voor de overige plekken in de selectie

Doel: Michel Vorm (FC Utrecht), Piet Velthuizen (Vitesse), Tim Krul (Newcastle United), evt. dus nog Edwin van der Sar (Manchester United) als hij zich beschikbaar stelt.

Verdediging: Khalid Boulahrouz (Stuttgart), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Urby Emanuelson (Ajax), Edson Braafheid (Bayern Munchen), Kew Jaliens (AZ), Mario Melchiot (Wigan), Glenn Loovens (Celtic), Hedwiges Maduro (Valencia), Ron Stam (FC Twente), Ron Vlaar (Feyenoord), Dirk Marcellis (PSV), Royston Drenthe (Real Madrid), Wilfred Bouma (Aston Villa)

Verdedigend Middenveld: Demy de Zeeuw (Ajax), Stijn Schaars (AZ), Orlando Engelaar (PSV), David Mendes da Silva (AZ), Otman Bakkal (PSV), Leroy Fer (Feyenoord), Theo Janssen (FC Twente)

Aanvallend Middenveld/vleugels: Eljero Elia (HSV), Ibrahim Afellay (PSV), Ryan Babel (Liverpool), Jonathan de Guzman (Feyenoord) (en eigenlijk wil ik ook wel een echte rechtsbenige rechtsbuiten mee maar dan kom je al gauw aan bij middenmoters als Slory, Beerens, Amrabat, Lens….)

Spits: Ruud van Nistelrooy (Real Madrid, mits fit en beschikbaar), Danny Koevermans (PSV), Jan Vennegoor of Hesselink (Hull City), (…en dan kom je alweer aan bij van Wolfswinkel)
Je mist absoluut Brama bij verdedigend middenveld.
need2009 is offline   Met citaat reageren
Oud 30-09-09, 20:48 wink   #32

pfaf's Voetbal Forum schermafbeelding

Brama zou inderdaad geprobeerd moeten worden de komende tijd.
pfaf is offline   Met citaat reageren
Oud 30-09-09, 21:03 angry   #33

Hoezo? Bij gebrek aan beter? De Jong en Van Bommel zijn soortgelijke spelers en voor meer opbouw passen Schaars Engelaar en De Zeeuw daar beter.

Oud 30-09-09, 21:11 angry   #34

Misschien dat Brama wel een echte mandekkende middenvelder is als De Jong, meer dan Schaars Engelaar en De Zeeuw.
Fides is offline   Met citaat reageren
Oud 30-09-09, 21:29 emo   #35

pfaf's Voetbal Forum schermafbeelding

Precies. Brama kan je met een gerust hart 95 minuten lang iemand laten schaduwen. Ik zeg ook niet dat hij meteen mee moet, maar eens proberen kan geen kwaad, lijkt me.
pfaf is offline   Met citaat reageren
Oud 02-10-09, 13:26 angry   #36

[size=x-large]Engelaar keert terug bij selectie[/size]

Bert van Marwijk heeft vrijdagmiddag zijn definitieve selectie voor het oefenduel met Australië, op 10 oktober, vrijgegeven. De bondscoach verraste enigszins met de terugkeer van Orlando Engelaar, terwijl ook Ibrahim Afellay er weer bij is. Laatstgenoemde ontbrak vorige maand vanwege blessureleed. Rafael van der Vaart is zoals bekend gepasseerd.

Voor Engelaar is het alweer enige tijd geleden dat hij het oranje tricot mocht dragen. De lange spelverdeler deed nog mee op 19 november van het vorige jaar tegen Zweden, maar raakte toen uit de gratie vanwege zijn magere prestaties met Schalke 04. Dit jaar is de Rotterdammer weer helemaal opgeleefd, en dus behoort hij weer tot het keurkorps.

Van Marwijk moet het verder doen zonder Arjen Robben, die eerder deze week een blessure opliep aan zijn enkel en binnenkort onder het mes moet. Daardoor keert Ryan Babel terug. Mogelijk haken André Ooijer en Robin van Persie nog af, omdat hun vrouwen in verwachting zijn van een kind. Nigel de Jong reist een dag later naar Australië, omdat hij op 5 oktober nog een competitiewedstrijd met Manchester City voor de boeg heeft.

De volledige selectie:

Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Michel Vorm (FC Utrecht), Piet Velthuizen (Vitesse)

Verdediging: Edson Braafheid (Bayern München), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), John Heitinga (Everton), Glenn Loovens (Celtic), Joris Mathijsen (HSV), André Ooijer (PSV), Gregory van der Wiel (Ajax)

Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV), Orlando Engelaar (PSV), Nigel de Jong (Manchester City), David Mendes da Silva (AZ), Stijn Schaars (AZ), Wesley Sneijder (Internazionale), Demy de Zeeuw (Ajax)

Aanval: Ryan Babel (Liverpool), Eljero Elia (HSV), Klaas Jan Huntelaar (AC Milan), Dirk Kuyt (Liverpool) en Robin van Persie (Arsenal).
Oud 02-10-09, 13:51 angry   #37
Een goed gevoel.

Leuk voor Orlando.
Oud 02-10-09, 13:55 angry   #38

BigMAC's Voetbal Forum schermafbeelding

van der Vaart en Bakkal ipv Schaars en Mendes da Silva en van Bommel hoort er ook nog bij. Glenn Loovens zie ik geen plek veroveren in het NL elftal. Hopelijk blijft dat bij uitproberen.

Van der Sar nog erbij en je komt al dicht in de buurt bij de definitieve selectie.
BigMAC is offline   Met citaat reageren
Oud 02-10-09, 14:04 angry   #39
Een goed gevoel.

Oorspronkelijk geplaatst door BigMAC
van der Vaart en Bakkal ipv Schaars en Mendes da Silva en van Bommel hoort er ook nog bij. Glenn Loovens zie ik geen plek veroveren in het NL elftal. Hopelijk blijft dat bij uitproberen.

Van der Sar nog erbij en je komt al dicht in de buurt bij de definitieve selectie.
Nee.

Niet spelen = niet oproepen.
Oud 02-10-09, 14:13 angry   #40

BigMAC's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Cyberia
Nee.

Niet spelen = niet oproepen.
Mee eens. Maar het WK is pas volgend jaar en als het zo doorgaat zal van der Vaart niet in Madrid blijven zitten. Verwacht wel dat hij er gewoon bij zit over een paar maanden.
BigMAC is offline   Met citaat reageren
Oud 02-10-09, 14:23 angry   #41

Tuurlijk zit hij er over een aantal maanden weer bij. Dat hij weg gaat bij Real staat voor mij vast. Desnoods tekent hij voor een half seizoen bij Ajax. Hij wilt het WK echt niet missen.

Uiteindelijk zie ik Van der Sar, Emanuelson, Bakkal, Van Nistelrooij terwijl Mendes Da Silva en Braafheid misschien wel afvallen.
Dvm86 is offline   Met citaat reageren
Oud 02-10-09, 19:34 angry   #42
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Engelaar held
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 03-10-09, 19:04 angry   #43

Wie weet gaat hij ook nog wel mee als reserve volgend jaar. Is nu regelmatig bankzitter bij het eerste.

Dvm86 is offline   Met citaat reageren
Oud 03-10-09, 23:40 angry   #44
De forumdominee

koningdavid's Voetbal Forum schermafbeelding

Heb hem bij Jong Oranje zien spelen. Ronduit indrukwekkend. Hij oogt en praat echt heel volwassen voor een 17-jarige.

Oud 03-10-09, 23:50 angry   #45
Enge kat

EnGCatjuh's Voetbal Forum schermafbeelding

Doelmannen:
1. Van der Sar (mits hij terugkeert)
2. Stekelenburg
3. Vorm
4. Velthuizen

Rechtsback:
1. Van der Wiel
2. Heitinga
3. Boulahrouz
4. Stam

Centrale verdediger rechts:
1. Ooijer
2. Heitinga
3. Boulahrouz
4. Loovens
5. Marcellis

Centrale verdediger links:
1. Mathijsen
2. Boulahrouz
3. Bouma

Linksback:
1. Van Bronckhorst
2. Braafheid
3. Drenthe
4. Emanuelson

Verdedigende middenvelder rechts:
1. Van Bommel
2. De Zeeuw
3. Schaars
4. Da Silva
5. Brama
6. Bakkal

Verdedigende middenvelder links:
1. N. De Jong
2. Schaars
3. Engelaar
4. De Zeeuw
5. Brama

Rechtsbuiten:
1. Van Persie
2. Kuijt
3. Robben
4. Afellay

Aanvallende middenvelder:
1. Sneijder
2. Van der Vaart
3. Van Persie
4. Afellay

Linksbuiten:
1. Robben
2. Elia
3. Babel
4. Afellay

Spits:
1. Kuijt
2. Huntelaar
3. Van Nistelrooij (mits hij terugkomt)
4. Van Persie
5. Vennegoor of Hesselink

Is dit een beetje waar we aan moeten denken, qua doelgroep voor Oranje? Zijn er spelers die waarschijnlijk ook op het lijstje van Bert van Marwijk staan die hier niet tussen staan?
EnGCatjuh is offline   Met citaat reageren
Oud 04-10-09, 02:30 angry   #46

Klaphark's Voetbal Forum schermafbeelding

Gvd, ik moet toch echt een keer zeer bewust een kampioenschap meemaken. Als het even op mn huidige leeftijd, dan ga ik echt een week van God los

Het materiaal is er, nu al zin in de zomer.
Klaphark is offline   Met citaat reageren
Oud 04-10-09, 09:54 angry   #47

Oorspronkelijk geplaatst door EnGCatjuh
Is dit een beetje waar we aan moeten denken, qua doelgroep voor Oranje? Zijn er spelers die waarschijnlijk ook op het lijstje van Bert van Marwijk staan die hier niet tussen staan?
Mario Melchiot. En ik sla Emanuelson hoger aan dan Drenthe...

Oud 04-10-09, 10:39 angry   #48
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik verwacht niet dat Melchiot er nog inkomt. Ik hoop dat Theo Janssen Bert nog kan overtuigen
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 04-10-09, 13:00 angry   #49

Boulah speelt nooit en blijft niet fit. Dan lijkt Melchiot mij de ideale 3e man voor rechtsback en centraal achterin. Gewoon een goede, betrouwbare verdediger. Onterecht dat die nergens wordt genoemd imo...

Oud 04-10-09, 15:51 angry   #50

NumberNine's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Conundrum
Boulah speelt nooit en blijft niet fit. Dan lijkt Melchiot mij de ideale 3e man voor rechtsback en centraal achterin. Gewoon een goede, betrouwbare verdediger. Onterecht dat die nergens wordt genoemd imo...
Het feit dat hij aanvoerder bij de nummer elf van de Premier League is, zegt wel wat. Ik kan me niet voorstellen dat hij een mindere rechtsback is dan Heitinga, die altijd een paar slippertjes per wedstrijd heeft.
NumberNine is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Internationaal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:45.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site