![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
Ja op Wesley was ie snel uitgekeken
|
|
|
|
|
|
|
#202 | |
Het is sowieso opmerkelijk hoe weinig ploegen daar daadwerkelijk tactisch onderlegd voetballen. Ik heb Ivoorkust zien zwoegen en werken, maar niet goed zien voetballen. Terwijl ook Ghana, Kameroen en Nigera toch geen goed voetbal hebben laten zien. Al deze ploegen hebben een groot deel van de spelersgroep in Europa voetballen, maar toch voetballen ze op dezelfde manier als Malawi, Angola en Burkina Faso. In mijn ogen heeft Nederland het dan ook zelf in de hand en moeten we vooral naar onszelf kijken tijdens de Wk-poule. Nederland is instaat deze landen te verslaan en dat zal ook moeten gebeuren. Maar ik vind het knap en geruststellend dat de bondscoach zich hiervan bewust is, maar toch voor waakzaamheid kiest. Immers loop je natuurlijk niet zomaar over een ploeg als Kameroen (of elke Afrikaanse ploeg) of Denemarken heen. |
||
|
|
|
|
|
#203 |
|
Ik was idd ook weinig onder de indruk van de verschillende toplanden op de Afrika Cup.
Denemarken lijkt me gevaarlijker als team. |
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Kameroen? Sterk?
|
|
|
|
|
|
|
#205 | |
|
||
|
|
|
|
|
#206 | |
Met een beetje geluk speelt ie de komende maanden veelvuldig en raakt ie weer op niveau. Een fitte Bouma zou tenslotte op zeker een toegevoegde waarde zijn voor het Nederlands elftal.
|
||
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Hij moet eerst z'n oude niveau nog terug zien te krijgen. Een fitte Bouma op niveau kan zeker mee maar ik betwijfel of hij op die leeftijd binnen een paar maanden weer op dat niveau komt...
|
|
|
|
|
|
|
#209 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
|
Toen in de groepsfase vier jaar terug was Ivoorkust wel een vrij zware tegenstander in de praktijk. Beter dan het in de kwalificatiereeks ongeslagen Servie.
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Bert zou wel blij met deze speelweek
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Pak je agenda: het speelschema voor EK kwalificatie is bekend!
![]() Commentaar Van Marwijk en Koeman: AMSTERDAM - Bondscoach Bert van Marwijk van het Nederlands elftal is tevreden met het speelschema van zijn ploeg in het kwalificatietoernooi voor het Europees kampioenschap voetbal in Polen en Oekraïne. Oranje start 3 september met een uitwedstrijd tegen San Marino en sluit op 11 oktober 2011 af bij Zweden. |
|
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Meteen een kraker! Laatste wedstrijd kan ook kut zijn.
|
||
|
|
|
|
|
#214 |
|
Lekker, meteen even doelsaldo opbouwen tegen San Marino.
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
|
Gisteren riep v marwijk dat hij al 20 namen zeker weet.
Wie denken jullie dat het zijn? Mijn zekerheidjes: Steek, Velthuizen Braafheid, Gio, Heitinga, Mathijssen, vd wiel, vlaar Afellay, bommel, engelaar, de jong, sneijder, vdvaart, de zeeuw, schaars kuyt, robben, elia, persie Twijfelgevallen: Huntelaar/Nistelrooy Ooijer Vorm/Boschker Direct maar even mijn ideale opstelling aan de hand van huidige vorm spelers. (met uitzondering persie) --------------Steek------------- vd Wiel--Heitinga--Mathijssen--Gio --------Zeeuw-----Bommel------- Robben------Sneijder------Persie-- -----------klaas/ruud----------- Keuze Klaas of Ruud is kiezen tussen twee klinische spitsen. Kuyt wat mij betreft niet als centrumspits. Zou op een vleugel kunnen en dan persie in de spits, maar dan mis je creativiteit aan 1 kant en moet alles over Robben. Andere optie is Robben Persie Elia, maar in vind Elia nog niet stabiel genoeg voor een basisplaats. |
|
|
|
|
|
#216 |
|
Velthuizen en Vlaar zijn volgens mij ook nog geen zekerheidjes...
|
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Ik denk inderdaad dat ie Boschker of zelfs
Timmer meeneemt als 3de man.
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Hoort deze niet in het WK forum?
|
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Vind je Vorm niet beter dan Veldhuizen? Van Vorm kan je in ieder geval zeggen dat die al één sterke wedstrijd voor het Nederlands elftal gekeept heeft.
__________________ [The Club That Wouldn't Die, 2 & 3] [Sunshine on Leith] [George Best] [Joe Baker vs. Bara] |
|
|
|
|
|
|
#220 | |
|
||
|
|
|
|
|
#221 | |
|
||
|
|
|
|
|
#222 |
|
Voorlopig slotje tot na het WK.
Hier kan verder over NL gediscussieerd worden: http://www.vblforum.nl/Thread-Nederland-Zonder-spelersvrouwen-eindelijk-eens-kampioen |
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Schopje ?
|
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Bertje moet keuzes gaan maken volgende wedstrijd. Robben, Van Persie, Sneijder en Van der Vaart zijn allemaal fit. De Jong is ook terug. Bovendien maakt Afellay de laatste tijd aanspraak op een basisplaats. Ben benieuwd hoe Bert dit gaat doen.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
We gaan dus oefenen in en tegen Brazili. Klinkt leuk, maar dat gaan we doen in Goiania. Een saaie stad waar niks te beleven valt in het binnenland van Brazilie, met een hopeloos verouderd stadion zonder uitvak
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
vrij. 25-03-2011 20:30 Hongarije - Nederland Boedapest Euro 2012 kwalificatie
din. 29-03-2011 20:30 Nederland - Hongarije Amsterdam Euro 2012 kwalificatie woe. 10-08-2011 00:00 Engeland - Nederland London vriendschappelijk vrij. 02-09-2011 20:30 Nederland - San Marino Eindhoven Euro 2012 kwalificatie din. 06-09-2011 20:30 Finland - Nederland Euro 2012 kwalificatie vrij. 07-10-2011 20:30 Nederland - Moldavie Rotterdam Euro 2012 kwalificatie din. 11-10-2011 20:30 Zweden - Nederland Euro 2012 kwalificatie __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
We voegen 15 november Duitsland - Nederland toe op de kalender. In Hamburg
|
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Altijd mooi tegen Duitsland
|
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
In Hamburg al helemaal.
|
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Reeperbahn
![]() Jammer alleen van dat volk wat op dit soort wedstrijden afkomt
__________________ Hoort u dat? Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als n man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam. |
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Ja ik zie mezelf al staan op de Reeperbahn met die indiaan naast me
|
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Die komt, doordat ie bedreigd is, toch niet meer bij wedstrijden van Oranje? Volgens mij zit ie nog wel altijd bij WKE toch?
__________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
|
|
|
|
#234 |
|
Na Robben heeft nu ook Theo zich afgemeld. Eens kijken in hoeverre dit later in de avond zal oplopen.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Gister een heerlijke wedstrijd gezien in de Arena
Wat wedstrijd zeg
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Hoogtepunt waren de kicksen van Elia
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Nederlands Elftal Topic #1 Oranje op weg naar Kiev!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|