![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |||
![]() Nu het WK<20 bijna afgelopen is, mag de generatie daarna het proberen in Negeria. Geschiedenis. Lijstje winnaars in het verleden.
TOernooi, waar gespeeld, speler
![]() Nigeria dus. Wie mogen er mee doen? Spelers die geboren zijn op of na 1 januari 1992. Groep A Nigeria Germany Honduras Argentina Groep B Brazil Japan Mexico Switzerland Groep C Iran Gambia Colombia Netherlands Groep D Turkey Burkina Faso Costa Rica New Zealand Groep E United Arab Emirates Malawi United States United States Spain Groep F Uruguay South Korea Algeria Italy Selectie Nederlands Elftal
25 October 2009 19:00 Colombia – Netherlands 28 October 2009 16:00 Netherlands – Gambia 31 October 2009 16:00 Netherlands – Iran Tegenstanders mogen niet onderschat worden. Gambia en Iran zijn de continentale winnaars hun continentale kampioenschappen. Nederland werd tweede na de finale te hebben verloren van Duitsland. Colombia werd vierde in hun continentale toernooi. Toch heb ik er wel vertrouwen in dat NL verder komt dan de groepsfase .Vanaf 24 oktober barst het toernooi los. |
||||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hier heb ik dus echt totaal geen kijk op
![]() Maakt Nederland kans om de eerste ronde door te komen? |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
Ik ga (proberen te) kijken.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Benieuwd wat Ola kan brengen
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Vast niet op tv of?
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
2 spelers van het tournooi van PSV
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
Volg het team zelf niet zo dus ik weet het niet. |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
7 Ajacieden, hofleverancier. Ga dit wel volgen denk ik, altijd leuk.
|
|
|
|
|
|
#14 | |
Wel zonde dat Feyenoorder Osama Rashid er niet bij is. Goede speler. Janga had ik ook wel verwacht in de definitieve selectie, maar is nu dus slechts stand-by kracht. |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Opvallend dat er nog een paar spelers tussen zitten die nog zelfs een jaar jonger zijn dan hoeft. Bouy (aanvoerder Ajax B1), van Huijgevoort, Labyad, Maher en Verhulst zijn allemaal pas in 93 geboren.
Ik kan me overigens van het EK herinneren dat ook de keeper (Ter Mate) heel goed was. Van de selecties die ik kan vinden doen er wel een paar 'grote namen' mee: Neymar (Brazilie): Heeft al bijna vijftig wedstrijden in het eerste van Santos gespeeld. Wordt gezien als de nieuwe Robinho. Phillipe Coutinho (Brazilie): Internazionale heeft al 3.8M Euro neergelegd zodat hij overkomt wanneer hij 18 is. Iker Muniain (Spanje): Werd 2 weken geleden de jongste doelpuntenmaker in la Liga. Marc Muniesa (Spanje): Debuteerde voor de zomer bij Barca tegen Osasuna. Kreeg gelijk een rode kaart. Daniel Villalba (Argentinie): Heeft al 2x gescoord voor River Plate. Verder moeten de 2 Mexicaanse spitsen Galvan en Mañon grote talenten zijn. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ben benieuwd.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
|
__________________ \" Randstedelingen moet het nieuwe scheldwoord zijn, dunkt me. Betekenis in de Dikke van Dale: loser, mensen die zich schuldig maken aan misplaatste arrogantie. \" - HUGO BORST |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
fixed
.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Wel volgen. Gambia, Iran en Colombia zijn op het oog appeltje eitje, maar met jeugdvoetbal liggen de verhoudingen toch allemaal wat anders. Zeker Gambia zal wel wat bejaarden in gaan zetten.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Loves C, R en M
|
Ik ga misschien ook een wedstrijdje kijken - net zoals bj het <20 toernooi.
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Iker Muniain
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Het was ook meer een aanvulling dan kritiek op je reactie
![]() Op papier is ook poule A een belachelijk sterke poule. |
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Casta en Schepers weer voorin?
Op het EK werd er een soort 442 gespeeld niewa? __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Alleen het openingsduel van NL wordt op Eurosport 1 uitgezonden, de andere twee duels op Eurosport 2.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Maar er zullen wel streams via Eurosport of de FIFA site zijn neem ik aan? Toch hulde aan Eurosport dat ze dit soort dingen uitzenden.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
alle wedstrijden van het WK-20 waren te zien via http://fifa2.feedroom.com
ik neem aan dat dat hiervoor ook geldt
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Denk het ook
. Die stream liep trouwens voor op Eurosport .
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banned
|
Bij Argentinie zitten er 7 milionarios en bij Nederland 2 PSV´ers.
Zo moet het |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
En 7 Ajacieden
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
De officiele site van River Plate zegt toch echt Villalba
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Morgen mag Oranje, eerste uitslagen.
1 24/10 20:30 Nigeria 3:3 (0:2) Germany 2 24/10 17:00 Honduras 0:1 (0:0) Argentina 3 24/10 20:00 Lagos Brazil 3:2 (1:1) Japan 4 24/10 17:00 Lagos Mexico 0:2 (0:2) Switzerland En jawel al drie rode kaarten .
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ben benieuwd morgen. Hoe laat ?
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
. Bord-op-school tijd 19.00 |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Morgen maar op eurosport afstemmen dan
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Mooie tijd. Net na mijn ontbijt
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Niiice
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
Ben benieuwd.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Niemand kijkt?
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Zo, even de tweede helft kijken.
|
|