![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Code:
Brazil* 16 9 6 1 32 9 33 Paraguay* 16 9 3 4 22 13 30 Chile 16 8 3 5 27 20 27 Ecuador 16 6 5 5 21 23 23 Argentinië 16 6 4 6 20 19 22 Uruguay 16 5 6 5 26 18 21 Venezuela 16 6 3 7 22 27 21 Colombia 16 5 5 6 10 14 20 Bolivia 16 3 3 10 20 34 12 Peru 16 2 4 10 9 32 10 Tijden naar NLtijd. 11/10/09 00:00 Medellin Colombia Chile 11/10/09 00:00 Quito Ecuador Uruguay 11/10/09 00:00 Puerto Ordaz Venezuela Paraguay 11/10/09 00:00 Buenos Aires Argentina Peru 11/10/09 22:00 La Paz Bolivia Brazil 14/10/09 22:00 Lima Peru Bolivia 15/10/09 00:00 Asuncion Paraguay Colombia 14/10/09 23:00 Campo Grande Brazil Venezuela 15/10/09 01:00 Santiago De Chile Chile Ecuador 15/10/09 01:00 Montevideo Uruguay Argentina Argentinie - Peru live op Sport 1. Voor het team van Pluisje zou dat normaal gesproken en zegen moeten zijn. Je weet nooit hoe het afloopt de komende kwalificatieduels. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Heerlijk spannend om die laatste plaatsen
![]() Chili zal het zaterdag wel halen. En dan maar hopen dat Uruguay van Ecuador wint, dan wordt het nog spannender |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Leuk om te volgen idd. Benieuwd wie het halen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Schop omhoog
. Hup Uruguay
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
C.A. RIVER PLATE
|
Lekkere tijden weer om woensdag voetbal te kijken
, net te laat voor het zomer/wintertijd, had toch maar mooi twee uurtjes gescheeld (en op z'n minst 1).
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
C.A. RIVER PLATE
|
Trouwens, als ik me niet vergis is er met Uruguay 4 uur tijdsverschil ipv 5 (volgens de fifa-site), wat zou betekenen dat Uruguay - Argentina om middernacht gespeeld wordt op woensdag.
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
C.A. RIVER PLATE
|
De Uruguayaanse krant http://www.elpais.com.uy/ geeft aan dat het nu 15.44 is in Montevideo (4 uur verschil dus). Dat was ook mijn ervaring toen ik van Argentina naar Uruguay met de boot ging (1 uur tijdsverschil). Maargoed, je weet het daar maar nooit (laat staan dat de FIFA goed geïnformeerd is
).
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hopen dat zowel Argentinië en Uruguay er bij zijn.
Ecuador doet mij niet zo veel. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
C.A. RIVER PLATE
|
Idem. Ben erg benieuwd wat een team als Uruguay met Forlán en Suárez kan klaarspelen op het WK. Weet niet zo goed hoe ik ze kan inschatten in vergelijking met Europese teams.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hopelijk wint Uruguay, maar ga er niet vanuit daar in Quito.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Vreemd dat ik helemaal nergens streams zie voor Ecuador - Uruguay
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik hoop dat Chili het haalt.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
0-0 rust bij Ecuador tegen Uruguay.
Saaie pot tot nu toe. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
C.A. RIVER PLATE
|
Colombia - Chili 2-2 met nog 30 minuten te gaan.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
C.A. RIVER PLATE
|
2-3
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wat een klimaxen
![]() Argentinië en Uruguay winnen beiden in blessuretijd
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Brazil 16 - 33
Paraguay 17 - 33 Chili 17 - 30 Argentinië 17 - 25 Uruguay 17 - 24 Ecuador 17 - 23 Venezuela 17 - 21 Colombia 17 - 20 Bolivia 16 - 12 Peru 17 - 10 |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Luis trapt hopelijk dat overgewaardeerde kutteam er woensdag uit!
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hup Holland!
|
Ahhh fuck ik was gaan slapen, was doodmoe en hoe graag ik het aanvankelijk ook wilde zien de wedstrijden van argentinië en uruguay, won de moeheid. En dan is het natuurlijk weer een knettergekke wedstrijd geweest
![]() Maar jezus, 2-1 in 90+2... niet gegeven penalty, en wat ballen op de lat zo te lezen. Krijgt argentinië dus gewoon teveel. (en ik te weinig want ik had geld staan erop dat argentinie niet zou winnen ) Wel mooi van Uruguay Woensdag de kraker! Nogmaals wel irritant dat argentinie mazzelt vanavond want anders had uruguay genoeg aan gelijkspel, nu is het andersom helaas (hoewel uruguay zo te zien ook gemazzeld heeft). Maar onze baas Suarez maakt wel korte metten met ze. Hoewel die best vermoeid zal zijn, vooral na zo'n wedstrijd in ecuador.Goed, terug naar bed, werd wakker met teveel nieuwsgierigheid naar de uitslagen
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hopelijk dolt Uruguay Argentinië woensdag
![]() Chili helpt Ecuador ook nog wel een handje
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hoe geweldig zou het zijn als Uruguay wint en Chili de punten geeft aan Ecuador
.Al hoort Argentinië natuurlijk wel op het WK, normaal gesproken, maar als je je niet weet te plaatsen, dan is dat ook weer niet zo. __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Gelijk na de aftrap de bal op de lat rossen. Wat een geweldig moment was dat, en wat een wereldgoal zou dat geweest zijn.
|
|
|
|
|
|
#26 |
![]() Luis
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Mooie foto.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Is alleen niet van vannacht maar goed, dat maakt hem niet minder mooi.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
Vuile aap
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Chili
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Uruguay gewonnen
Ik had alleen de eerste helft gekeken en die was verdomde saai dus was ik maar gaan slapen
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Argentinie hoort er dan misschien wel bij maar laat ze het dan maar via de play offs doen en lekker even zweten en Maradona het heel benauwd hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wow, ik zie nu pas hoe kort Ecuador zit! Dat maakt woensdag nog gaver!
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Spannend idd
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Zijn er al GIFjes van een buikschuivende Maradona?
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Luis held
![]() Woensdag schiet ie Argentinië naar de hel |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Buitenspeldoelpunt van Palermo
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hup Holland!
|
Hm mocht ecuador met meer dan 3 goals verschil winnen dan heeft argentinie aan een gelijkspel niet genoeg in uruguay. Kleine kans, maar toch iets om in de gaten te houden.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=Wohk0wM0M7Q
Scheids moet met ME van het veld. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Zoals Forlan die Pingel binnen schoot, zo hoor je een strafschop te benutten, perfect.
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
Weinigen die dat op zo'n moment in zo'n heksenketel durven
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
0:00 op woensdag meldt Egbers nu.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Zou toch wel mooi zijn als dat duel live wordt uitgezonden bij de NOS, of heeft Sport 1 de rechten=
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dan moeten we die afpakken, breek jij in?
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ach er zijn natuurlijk zat streams te vinden
|
|