![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 | |
|
Turkije - Azerb.
Duitsland - Belgie. Edit; Azerb - Turkije was 1-0
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#252 |
|
Mertens geeft bij Studio Voetbal aan dat hij gewoon kan spelen
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Met of zonder Mertens, ze gaan hoe dan ook onderuit.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Ze moeten hopen dat Turkijke verliest van Azerbeidzjan inderdaad..
|
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Is de wedstrijd live op Sporza/Duitser? Vind het namelijk een aantrekkelijk affiche dan die wedstrijd om de kat zn kut van Oranje.
|
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
En er reizen 5.000 Belgen mee.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
|
|
|
|
#258 |
|
|
|
|
|
#260 |
|
Ze zijn opvallend positief inderdaad, ze zullen toch niet echt denken dat ze in Duitsland gaan winnen?
![]() Volgens mij de klassieke onnozelheid weer. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
En dan Nederlanders van arrogantie betichten.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#262 | |
![]() Als dat maar goed gaat. |
||
|
|
|
|
|
#263 |
|
Lol:
NOS-presentator tegen Mertens: "Veel succes, jongen! Maar het gaat nooit lukken" - EK 2012 - HLN Dat haalt de krant kennelijk
|
|
|
|
|
|
|
#264 | |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#265 |
|
Alle speldenprikjes heen en weer ten spijt, ik hoop echt dat ze het halen. Zie het niet gebeuren, maar toch.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#266 | |
|
||
|
|
|
|
|
#267 |
|
|
Begint overigens al om 19:00. Wie om half 9 eens wil gaan kijken komt dus te laat.
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Hoop echt dat ze het redden, maar heb er een hard hoofd in.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#269 | |
Komt mij goed uit.
|
||
|
|
|
|
|
#270 | |
|
||
|
|
|
|
|
#271 |
|
Alleen De Camargo ontbreekt.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Met Johan Boskamp als analist
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Denk niet dat ze het redden, heb er een harde piemel in.
|
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Hup! Ik zit om 7 uur klaar.
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Is het te zien op Sporza?
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Ja, 18:45
|
|
|
|
|
|
|
#277 | |
1 Manuel Neuer (GK) 3 Benedikt Höwedes 5 Mats Hummels 6 Sami Khedira 8 Mesut Özil 9 André Schürrle 13 Thomas Müller 16 Philipp Lahm (C) 17 Per Mertesacker 18 Toni Kroos 23 Mario Gomez 1 Simon Mignolet (GK) 2 Laurent Ciman 3 Nicolas Lombaerts 4 Vincent Kompany (C) 5 Jan Vertonghen 6 Timmy Simons 7 Eden Hazard 8 Marouane Fellaini 9 Marvin Ogunjimi 10 Axel Witsel 11 Moussa Dembélé Laatst gewijzigd door Jasper; 11-10-11 om 18:10 |
||
|
|
|
|
|
#278 |
|
Maar even apart topic voor geopend. 11/10 EK Kwalificatie Duitsland - België [18.45 canvas]
|
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Eeeeeeeeeen Leekens verlaat het schip.
Voetbalzone - Mertens: 'Spijtig, ik keek ernaar uit samen het WK in Brazilië te halen' __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Louis maar solliciteren dan? Kan zijn favoriete systeem spelen en heeft tijd zat om het WK te halen.
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
Dan moet van Gaal wel Frans gaan leren bij de nonnetjes denk ik. Lijkt me eigenlijk wel de ideale kandidaat voor deze groep. Louis is iig geen wegloper zoals Advocaat en Leekens.
Alleen zou Van Gaal niet liever zijn kans afwachten om opnieuw bondscoach van Oranje te worden? Slecht EK en het is doei Bert. |
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Deze groep kan hij helemaal smeden naar zijn hand
![]() Kun je zo een ajax '95 van maken volgens mij
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
België: Zonder bondscoach Advocaat van de Rode Duivels.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|