![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ANDERLECHT Anderlecht is met twaalf punten uit vier duels lijstaanvoerder in de Belgische competitie. In Europees verband zijn de resultaten van Paars-Wit een stuk minder indrukwekkend. In de vierde ronde van de Champions League ging de ploeg van trainer Ariel Jacobs kansloos onderuit tegen Olympique Lyon. In Franrijk werd met 5-1 verloren, thuis kwam daar nog eens een 3-1 nederlaag overheen. Anderlecht heeft twee spelers met een Ajax-verleden in de gelederen. Jelle Van Damme speelde tussen 2002 en 2004 achttien competitieduels voor de Amsterdammers. Mbark Boussoufa genoot zijn opleiding in Amsterdam, maar werd als A-junior weggestuurd door toenmalig Hoofd Opleiding Danny Blind. DINAMO ZAGREB Nationaal staat er geen maat op Dinamo Zagreb, dat de afgelopen vier seizoenen de landstitel veroverde in Kroatië. De club staat bekend als opleidinginstituut en bracht de voorbije jaren grote talenten voort als Luka Modric (nu Tottenham Hotspur), Eduardo da Silva (Arsenal), Niko Kranjcar (Portsmouth) en Vedran Corluka (Tottenham). De huidige ploeg van trainer Krunoslav Jurcic – hij volgde in maart de ontslagen Marijan Vlak op - bestaat uit een mix van ervaren krachten (doelman Tomislav Butina, aanvoerder Igor Biscan), jeugdig talent (Mario Mandzukic, Andrej Kamaric, Dejan Lovren) en een contingent Zuid-Amerikanen (Luis Ibáñez, Adrián Callelo, Etto, Sammir, Carlos en Leandro Cufré). FC TIMISOARA FC Timisoara debuteerde vorig seizoen in Europa met één rondje Europa Cup. Dit seizoen stuntten de Roemenen door UEFA Cup-houder Shakhtar Donetsk in de Champions League-voorronde te elimineren. Een ronde later was VfB Stuttgart te sterk. Trainer van de Roemeense nummer twee is vanaf dit seizoen Ioan Ovidiu Sabau. De ex-Feyenoorder startte zijn trainersloopbaan bij Gloria Bistrita en kwam deze zomer naar Timisoara. Code:
1. RSC Anderlecht 1- 3 ( 2- 0) 2. AJAX 1- 1 ( 0- 0) 3. FC Timisoara 1- 1 ( 0- 0) 4. Dinamo Zagreb 1- 0 ( 0- 2) Ajax 0 - 0 Politechnica Timisoara Dinamo Zagreb 0 - 2 Anderlecht donderdag 1 oktober Anderlecht - Ajax Politechnica Timisoara - Dinamo Zagreb donderdag 22 oktober Politechnica Timisoara - Anderlecht Ajax - Dinamo Zagreb donderdag 5 november Anderlecht - Politechnica Timisoara Dinamo Zagreb - Ajax woensdag 2 december Politechnica Timisoara - Ajax Anderlecht - Dinamo Zagreb donderdag 17 december Ajax - Anderlecht Dinamo Zagreb - Politechnica Timisoara |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Ajax moet hier gewoon eerste in worden. Winnen van Anderlecht en Dinamo 2x en nog een keer gelijk tegen Timisoara.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ben benieuwd of Ajax vanavond weer een prima pot kan laten zien. Tweede helft tegen ADO was echt prima.
Dat het 0-0 werd tegen Timisoara was niet eens zo heel gek, maar vanavond verwacht ik toch wel een overwinning. .
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik zag net al 5 vrachtwagens met politiepaarden rijden, plus diverse "interventie bussen" dus ME op de ring van Brussel richting Anderlecht.
Ze verwachten dus een gezellige boel in BXL. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Een makak is volgens mij specifiek een Marokkaan
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Er is specifiek opgeroepen om niet te rellen met Anderlecht omdat er (blijkbaar) goede banden zijn tussen beide supportersgroepen. Maar ja, als die kakkerlakken van club brugge willen rellen dan zal de ME wel nodig zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Ik heb me door een Belg laten vertellen dat het gewoon Marokkanen zijn uit Brugge, niet specifiek fans van Club Brugge. Het zal dan natuurlijk wel Anderlecht + Ajax -> Marokkanen worden lijkt mij. Maargoed, laten we hopen dat het gewoon rustig verloopt.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Verwacht dan toch wel een liveverslag van Silenus in het geval dat
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Makkaken zijn voornamelijk mocro's. En ach, als die komen om te rellen dan hoop ik dat ze het de volgende keer niet meer doen.
Tis aan het regenen in Brussel momenteel.. __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Het is weer eens wat anders
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
"Later op de middag werd de sfeer grimmig en ontstond er een opstootje tussen diverse supporters."
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dingetje
|
Waar komt het live topic zo te staan?
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Dingetje
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dinamo op voorsprong; Badelj.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
0-2 Dinamo, Sammir
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
0-3 Dinamo dat is binnen
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ajax 3e in de poule
Wie had dat gedacht vooraf
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Sta je dan met je 2 puntjes. Stelletje idioten
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
En toch ga je hier groepswinnaar worden.
Je hebt eigenlijk 2 van de 3 lastigste wedstrijden gehad. Anderlecht uit is gewoon zwaar, Timisoara thuis is kut omdat ze met z'n allen voor de goal hangen en dan heb je nog Dinamo uit wat ook zwaar is. Thuis kan je gewoon winnen van Anderlecht en Dinamo, dat moet gewoon. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Die Pantelic, die gast dolt alleen maar zichzelf
|
|
|
|
|
|
#33 | |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Jammer van de 1-1
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Volledig aan jezelf te danken, nu heb je het niet in eigen hand. Maar goed, nog 4 wedstrijden te gaan dus er is nog genoeg kans.
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Wat een klotematch.
En die twee wedstrijden tegen Zagreb worden ook weer kut. Zal nog lastig zat worden om te overwinteren zo. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nu wel 2 lekkere rel-wedstrijden voor de boeg.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Bad Blue Boys.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
3 keer winnen en je bent door. Nog geen reden voor paniek.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Gaat wel erg spannend worden de 22e. En het was al een geladen pot natuurlijk.
Extra veel bieries drinken
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Twee duels maar liefst
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
AJAX 2 Dinamo Zagreb 1
FC Timisoara 0 RSC Anderlecht 0 Code:
1. AJAX 3- 5 ( 3- 2) 2. RSC Anderlecht 3- 5 ( 3- 1) 3. Dinamo Zagreb 3- 3 ( 4- 4) 4. FC Timisoara 3- 2 ( 0- 3) . In elk geval, uit winnen bij Zagreb en Anderlecht punten pakken van Timisoara, en je bent zo goed als zeker door.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Wel, omdat de uitgoal in Brussel dubbel telt
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Lekker boeiend wie er bovenaan staat. Je kunt zoiets pas echt op waarde schatten als je tegen de club waarmee je gelijk staat al twee keer gespeeld hebt.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Als je uit wint bij Zagreb ben je eigenlijk al door.
Dan heb je 3 situaties: Ajax 8 Anderlecht 8 Zagreb 3 Timisoara 2 of Ajax 8 Anderlecht 6 Zagreb 3 Timisoara 3 of Ajax 8 Anderlecht 5 Timisoara 5 Zagreb 3 Bij die laatste situatie ben je het minst voordelig uit, maar moet je gewoon niet verliezen van Timisoara. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Nog een paar puntjes en we worden gewoon groepswinnaar.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nou eerst maar eens winnen in Zagreb
![]() Reken maar dat het daar een gekkenhuis is |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[EL Poule A] AFC Ajax, Anderlecht, Dinamo Zagreb, Timisoara.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|