Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Internationaal
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 01-10-09, 10:07 angry   #1
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

ANDERLECHT
Anderlecht is met twaalf punten uit vier duels lijstaanvoerder in de Belgische competitie. In Europees verband zijn de resultaten van Paars-Wit een stuk minder indrukwekkend. In de vierde ronde van de Champions League ging de ploeg van trainer Ariel Jacobs kansloos onderuit tegen Olympique Lyon. In Franrijk werd met 5-1 verloren, thuis kwam daar nog eens een 3-1 nederlaag overheen. Anderlecht heeft twee spelers met een Ajax-verleden in de gelederen. Jelle Van Damme speelde tussen 2002 en 2004 achttien competitieduels voor de Amsterdammers. Mbark Boussoufa genoot zijn opleiding in Amsterdam, maar werd als A-junior weggestuurd door toenmalig Hoofd Opleiding Danny Blind.

DINAMO ZAGREB

Nationaal staat er geen maat op Dinamo Zagreb, dat de afgelopen vier seizoenen de landstitel veroverde in Kroatië. De club staat bekend als opleidinginstituut en bracht de voorbije jaren grote talenten voort als Luka Modric (nu Tottenham Hotspur), Eduardo da Silva (Arsenal), Niko Kranjcar (Portsmouth) en Vedran Corluka (Tottenham). De huidige ploeg van trainer Krunoslav Jurcic – hij volgde in maart de ontslagen Marijan Vlak op - bestaat uit een mix van ervaren krachten (doelman Tomislav Butina, aanvoerder Igor Biscan), jeugdig talent (Mario Mandzukic, Andrej Kamaric, Dejan Lovren) en een contingent Zuid-Amerikanen (Luis Ibáñez, Adrián Callelo, Etto, Sammir, Carlos en Leandro Cufré).

FC TIMISOARA
FC Timisoara debuteerde vorig seizoen in Europa met één rondje Europa Cup. Dit seizoen stuntten de Roemenen door UEFA Cup-houder Shakhtar Donetsk in de Champions League-voorronde te elimineren. Een ronde later was VfB Stuttgart te sterk. Trainer van de Roemeense nummer twee is vanaf dit seizoen Ioan Ovidiu Sabau. De ex-Feyenoorder startte zijn trainersloopbaan bij Gloria Bistrita en kwam deze zomer naar Timisoara.

Code:
 1. RSC Anderlecht         1- 3  ( 2- 0)
 2. AJAX                   1- 1  ( 0- 0)
 3. FC Timisoara           1- 1  ( 0- 0)
 4. Dinamo Zagreb          1- 0  ( 0- 2)
donderdag 17 september
Ajax 0 - 0 Politechnica Timisoara
Dinamo Zagreb 0 - 2 Anderlecht

donderdag 1 oktober

Anderlecht - Ajax
Politechnica Timisoara - Dinamo Zagreb

donderdag 22 oktober

Politechnica Timisoara - Anderlecht
Ajax - Dinamo Zagreb

donderdag 5 november

Anderlecht - Politechnica Timisoara
Dinamo Zagreb - Ajax

woensdag 2 december

Politechnica Timisoara - Ajax
Anderlecht - Dinamo Zagreb

donderdag 17 december
Ajax - Anderlecht
Dinamo Zagreb - Politechnica Timisoara
Bliksem is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 01-10-09, 11:03 angry   #2

Ajax moet hier gewoon eerste in worden. Winnen van Anderlecht en Dinamo 2x en nog een keer gelijk tegen Timisoara.
Frank is offline   Met citaat reageren
Oud 01-10-09, 12:22 sad   #3
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Ben benieuwd of Ajax vanavond weer een prima pot kan laten zien. Tweede helft tegen ADO was echt prima.
Dat het 0-0 werd tegen Timisoara was niet eens zo heel gek, maar vanavond verwacht ik toch wel een overwinning. .
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 01-10-09, 13:59 angry   #4

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Frank
Ajax moet hier gewoon eerste in worden. Winnen van Anderlecht en Dinamo 2x en nog een keer gelijk tegen Timisoara.
Ik kan me nog een heel pijnlijk verlies herinneren tegen Zagreb dus zo zeker ben ik niet van de 6 punten (was wel met Modric maar goed). Wat mij betreft kan Ajax op alle 4 de plekken eindigen want volgens mij doen de ploegen niet veel van elkaar onder.
Erwtensoep is offline   Met citaat reageren
Oud 01-10-09, 14:02 angry   #5

Oorspronkelijk geplaatst door Erwtensoep

Ik kan me nog een heel pijnlijk verlies herinneren tegen Zagreb dus zo zeker ben ik niet van de 6 punten (was wel met Modric maar goed). Wat mij betreft kan Ajax op alle 4 de plekken eindigen want volgens mij doen de ploegen niet veel van elkaar onder.
Zagreb is niet meer het Zagreb van 2 jaar geleden
Oud 01-10-09, 14:04 angry   #6
Alle ogen gericht op Alderweireld
Toby Alderweireld in duel met John Heitinga van Athletico Madrid tijdens het Amserdam Tournament in juli.

Ajax speelt vanavond in Brussel zijn tweede poulewedstrijd in de Europa League tegen Anderlecht. Veel ogen zijn gericht op Toby Alderweireld, de pas twintigjarige Belgische verdediger van de Amsterdammers.

Het is de maandagmiddag na Ajax-ADO (3-0) en een drukte van belang in de kantine van De Toekomst. Frank de Boer, trainer van de A-junioren, zet zich achter een broodje, terwijl Heini Otto (D2) prinsheerlijk lurkt aan een bak koffie. De techniektrainers Wim Jonk en Bryan Roy stiefelen rond. Danny Blind, de rechterhand van trainer Martin Jol, pendelt heen en weer tussen spelershome en bestuurskamer.

Aan een van de tafeltjes wordt Alderweireld geïnterviewd. ''Hij doet het goed,'' knikt Blind goedkeurend in de richting van de jonge voetballer. 'Een topper in spé' zei Jol al.

De Belg zal toch niet gaan zweven? Weinig kans. Het strookt niet met zijn karakter. Bovendien is de weg die hij moest afleggen om te geraken waar hij hij nu is, zwaar geweest. Dat heeft hem zelfbewust gemaakt. ''Ik had in mijn eerste periode bij Ajax vreselijk heimwee. Heb op het punt gestaan mijn koffers te pakken en naar huis te gaan.''

Toby Alderweireld was vijftien jaar toen Ajax hem in het vizier kreeg bij GBA, de Belgische club waarmee de Amsterdammers een samenwerkingsverband onderhielden. Jeugdtrainer Maarten Stekelenburg, nu voor Ajax werkzaam bij filiaalclub Ajax Cape Town, was de eerste trainer die hem in Antwerpen aan het werk zag. Met Ajax' studiebegeleider Jur Ronner bracht Stekelenburg vervolgens een bezoek aan de familie in Ekeren. ''De ouders van Toby stonden niet te trappelen om hem naar Amsterdam te laten gaan,'' herinnert Stekelenburg zich.

''Ze waren eigenlijk tegen,'' lacht Alderweireld. ''Mijn moeder wilde haar kind graag in de buurt houden, zoals alle moeders, en mijn vader, die niet voetbalminded is, was bang dat mijn schoolprestaties eronder zouden lijden. Mijn oudste broer Steve heeft mijn ouders omgepraat.''

Steve Alderweireld, inspecteur van politie te Brussel, was toen 21 jaar. ''Ik voetbalde zelf bij Kapellen, in de derde klasse nationaal, vergelijkbaar met de hoofdklasse in Nederland. Ik had als jongen ook de droom om prof te worden, maar die was vervlogen. Nu zag ik dat mijn broertje wel de kans had om dat te bereiken. Ik heb mijn ouders kunnen overtuigen. Gezegd dat Ajax niet honderd keer op de deur komt kloppen en dat Toby voor zijn kans moest gaan bij een unieke club.''

De hechte band met zijn vader en moeder en zijn broers Steve en Sven maakte de overgang naar Ajax niet makkelijk. Stekelenburg: ''Toby had moeite om te aarden. Op school, in het gastgezin, bij de club. Jur Ronner en ik hebben er veel energie in gestoken om het hem naar de zin te maken.''

Alderweireld speelde op zaterdag zijn wedstrijdjes. Na afloop nam zijn vader hem mee naar huis, om hem een dag later weer terug te brengen naar Amsterdam. Steve Alderweireld: ''Er hebben op die zondagen soms wel wat traantjes gevloeid bij het afscheid.''

De situatie zat hem op enig moment zelfs zo dwars dat hij vast van plan was definitief terug te keren naar België. Alderweireld: ''Toen is mijn vader subiet in de auto gestapt en naar hier gekomen. Hij is geen sentimentele man. Hij zei: Dit is wat je wil, ga er dan ook voor. Vanaf dat moment is het beter gegaan.'' Zijn oudste broer: ''Toby was vijftien jaar. Hij wist toen niet wat hij nu weet. Als je hem vraagt of hij het anders had moeten doen, zal hij volmondig 'nee' zeggen.''

De Ajacied beaamt dat. ''Ik was nog een kind. Ik miste mijn ouders en mijn broers. Maar het voetbal, waarvoor ik naar Ajax was gegaan, heeft me er uiteindelijk doorgesleurd. Op het veld dacht ik niet aan thuis.''

Problemen met de kritische aanpak in de opleiding heeft hij nooit gehad. Stekelenburg: ''Terwijl ik toch heel wat robbertjes met Toby heb uitgevochten. Aan de bal was hij geweldig, maar ik confronteerde hem als verdediger altijd met die twee momenten dat hij de spits van de tegenstander uit zijn rug liet lopen. Met die benadering had hij het soms wel moeilijk, zoals alle jeugdspelers. Het draait toch altijd om de dingen die nÃÂ*et goed gaan. Ik heb letterlijk en vaak tegen hem gezegd: een coach van het eerste elftal gaat jou pas opstellen als je je verdedigende taken voor elkaar hebt.''

Stekelenburg vindt het 'fantastisch' dat Alderweireld nu basisspeler is onder Jol. ''Hij heeft de stap veel sneller gemaakt dan veel mensen hadden gedacht.'' Op het moment dat de jonge Belg zijn eerste contract tekende bij Ajax, werden Stekelenburg en Ronner door Toby en zijn ouders uitgenodigd voor een etentje. ''Dat gebeurt zeker niet altijd en dat hoeft ook niet,'' zegt Stekelenburg. ''Maar er spreekt veel waardering uit en het zegt iets over deze jongen en het gezin waaruit hij komt.''

Alderweireld is zichzelf gebleven in een tamelijk hard milieu. ''Tussen Antwerpen en Amsterdam zit misschien honderdvijftig kilometer, maar de mentaliteit is onvergelijkbaar,'' stelt zijn oudste broer. Stekelenburg: ''Belgen willen nog wel eens om de dingen heen draaien, maar in Amsterdam zegt iedereen waar het op staat.'' Met de jaren was de jonge voetballer steeds beter in staat adviezen naar waarde te schatten en om te zetten in verbeteringen in zijn spel. Hij roemt Winston Bogarde, die als trainer stage liep bij Ajax, als een harde, maar duidelijke leermeester. ''Als hij iets zegt, gaat dat niet zachtjes hè, maar met de volumeknop vol open. Sommige jongens krimpen dan ineen, maar ik heb echt heel veel aan hem gehad.''

Aan het begin van dit jaar mocht Alderweireld mee op trainingskamp naar Portugal. Het was zijn eerste kennismaking met de A-selectie en hij kreeg de bevestiging dat hij het niveau aan kan. Trainer Marco van Basten liet hem nadien meespelen in de Uefa Cupwedstrijd tegen Olympique Marseille, maar zette hem vervolgens weer op de bank.

''Van Basten is verstandig met mij omgegaan,'' zegt Alderweireld. ''Ik had zelf een gezonde teleurstelling dat ik niet meteen door kon stoten in het eerste elftal. Maar als je snel komt, is de kans ook groter dat je snel weer terugvalt.''

De Belg overpeinst zijn woorden in de nabijheid van mannen als Jonk, Blind, Frank de Boer en D-pupillentrainer Dennis Bergkamp, die ook de kantine van De Toekomst komt binnenwandelen. Alderweireld: ''Het is niet om in het gevlij van de supporters te komen als ik zeg dat een lang gekoesterde wens is uitgekomen nu ik basisspeler ben voor Ajax. Alles wat de club uitstraalt, de manier van spelen, het tenue, en de grote voetballers die de club heeft voortgebracht; als kleine jongen droomde ik ervan daarbij te horen.'' (DICK SINTENIE)
robdegekste is offline   Met citaat reageren
Oud 01-10-09, 14:08 angry   #7
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door robdegekste
Toby Alderweireld in duel met John Heitinga van Athletico Madrid tijdens het Amserdam Tournament in juli.
Athletico
Weebl is offline   Met citaat reageren
Oud 01-10-09, 14:32 angry   #8

Zagreb is niet meer het Zagreb van 2 jaar geleden
Ik heb eigenlijk geen idee hoe goed ze nu zijn. Als ze nu matig zijn is dat mooi meegenomen
Oud 01-10-09, 16:34 angry   #9
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik zag net al 5 vrachtwagens met politiepaarden rijden, plus diverse "interventie bussen" dus ME op de ring van Brussel richting Anderlecht.
Ze verwachten dus een gezellige boel in BXL.

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren...

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 01-10-09, 16:39 angry   #10
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door fuckbuddy
Ik zag net al 5 vrachtwagens met politiepaarden rijden, plus diverse "interventie bussen" dus ME op de ring van Brussel richting Anderlecht.

Beter voorbereid zijn en er gebeurt niets dan dat de vlam in de pan slaat en er is geen ME
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 01-10-09, 17:08 angry   #11

Oorspronkelijk geplaatst door fuckbuddy

Ik las op een Anderlecht forum dat er "makakken" (dat zijn allochtonen ofzo) uit Brugge heen wilde gaan om te rellen met Ajax supporters.
Oud 01-10-09, 17:15 angry   #12
Drums

Een makak is volgens mij specifiek een Marokkaan
Oud 01-10-09, 17:17 angry   #13

Er is specifiek opgeroepen om niet te rellen met Anderlecht omdat er (blijkbaar) goede banden zijn tussen beide supportersgroepen. Maar ja, als die kakkerlakken van club brugge willen rellen dan zal de ME wel nodig zijn.
Oud 01-10-09, 17:20 angry   #14

Ik las op een Anderlecht forum dat er "makakken" (dat zijn allochtonen ofzo) uit Brugge heen wilde gaan om te rellen met Ajax supporters.
Hoezo? Hebben ze in Brussel geen allochtonen?
Neleos is offline   Met citaat reageren
Oud 01-10-09, 17:23 angry   #15

Ik heb me door een Belg laten vertellen dat het gewoon Marokkanen zijn uit Brugge, niet specifiek fans van Club Brugge. Het zal dan natuurlijk wel Anderlecht + Ajax -> Marokkanen worden lijkt mij. Maargoed, laten we hopen dat het gewoon rustig verloopt.
Oud 01-10-09, 17:27 duh   #16
Suarez!

behangplakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Verwacht dan toch wel een liveverslag van Silenus in het geval dat
behangplakker is offline   Met citaat reageren
Oud 01-10-09, 17:30 angry   #17
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Makkaken zijn voornamelijk mocro's. En ach, als die komen om te rellen dan hoop ik dat ze het de volgende keer niet meer doen.
Tis aan het regenen in Brussel momenteel..

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 01-10-09, 17:33 angry   #18
Drums

Ik heb me door een Belg laten vertellen dat het gewoon Marokkanen zijn uit Brugge, niet specifiek fans van Club Brugge. Het zal dan natuurlijk wel Anderlecht + Ajax -> Marokkanen worden lijkt mij. Maargoed, laten we hopen dat het gewoon rustig verloopt.
Liever dat dan voetbalsupporters tegen elkaar
Oud 01-10-09, 17:33 big smile   #19
Suarez!

Het is weer eens wat anders
Oud 01-10-09, 17:34 angry   #20

"Later op de middag werd de sfeer grimmig en ontstond er een opstootje tussen diverse supporters."

Oud 01-10-09, 20:49 standard ball   #21
Dingetje

Waar komt het live topic zo te staan?
Vestiaz is offline   Met citaat reageren
Oud 01-10-09, 20:54 angry   #22
Drums

Oorspronkelijk geplaatst door Vestiaz
Waar komt het live topic zo te staan?
Is er al. In Live en Media
Oud 01-10-09, 20:57 angry   #23
Dingetje

Oorspronkelijk geplaatst door Szura
Is er al. In Live en Media
Bedankt kerel
Vestiaz is offline   Met citaat reageren
Oud 01-10-09, 21:14 angry   #24
Orgulloso

Dinamo op voorsprong; Badelj.
Oud 01-10-09, 22:15 angry   #25
Drums

0-2 Dinamo, Sammir
Oud 01-10-09, 22:23 angry   #26
Drums

0-3 Dinamo dat is binnen
Oud 01-10-09, 22:52 surprise   #27
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Ajax 3e in de poule Wie had dat gedacht vooraf

Oud 01-10-09, 22:56 angry   #28
Drums

Sta je dan met je 2 puntjes. Stelletje idioten
Oud 01-10-09, 22:59 angry   #29
SuperPalmboom

Sta je dan met je 2 puntjes. Stelletje idioten
hadden gewoon 6 punten moeten zijn. Maar doen moeten ze die kansen eens afmaken.

Oud 01-10-09, 23:01 angry   #30
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom313
Ajax 3e in de poule Wie had dat gedacht vooraf
Er zijn nog vier wedstrijdjes te ballen he
El Cid is nu online   Met citaat reageren
Oud 01-10-09, 23:01 angry   #31
Assassino!

Rumille's Voetbal Forum schermafbeelding

En toch ga je hier groepswinnaar worden.

Je hebt eigenlijk 2 van de 3 lastigste wedstrijden gehad.
Anderlecht uit is gewoon zwaar, Timisoara thuis is kut omdat ze met z'n allen voor de goal hangen en dan heb je nog Dinamo uit wat ook zwaar is.

Thuis kan je gewoon winnen van Anderlecht en Dinamo, dat moet gewoon.
Rumille is offline   Met citaat reageren
Oud 01-10-09, 23:02 angry   #32
Die Pantelic, die gast dolt alleen maar zichzelf
dronkeykong is offline   Met citaat reageren
Oud 01-10-09, 23:03 angry   #33
SuperPalmboom

Oorspronkelijk geplaatst door Rumille
En toch ga je hier groepswinnaar worden.

Je hebt eigenlijk 2 van de 3 lastigste wedstrijden gehad.
Anderlecht uit is gewoon zwaar, Timisoara thuis is kut omdat ze met z'n allen voor de goal hangen en dan heb je nog Dinamo uit wat ook zwaar is.

Thuis kan je gewoon winnen van Anderlecht en Dinamo, dat moet gewoon.
Laten we het hopen. Ik denk alleen dat het nog heel lastig gaat worden om door te gaan.

Oud 01-10-09, 23:05 angry   #34
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Jammer van de 1-1

Oud 01-10-09, 23:05 thumb down   #35
Suarez!

Volledig aan jezelf te danken, nu heb je het niet in eigen hand. Maar goed, nog 4 wedstrijden te gaan dus er is nog genoeg kans.
Oud 01-10-09, 23:07 angry   #36
Drums

Oorspronkelijk geplaatst door behangplakker
Volledig aan jezelf te danken, nu heb je het niet in eigen hand. Maar goed, nog 4 wedstrijden te gaan dus er is nog genoeg kans.
Dan heb je het dus wel in eigen hand
Oud 01-10-09, 23:08 EK bal   #37
Suarez!

Dan heb je het dus wel in eigen hand
Ja, misschien een verkeerde woordkeuze van me. Maar eigenlijk heb je nu dus weer 2 punten weggegeven wat totaal onnodig is, wat als gevolg heeft dat je het jezelf onnodig moeilijk(er) maakt.
Oud 01-10-09, 23:27 angry   #38

Radegast's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een klotematch.

En die twee wedstrijden tegen Zagreb worden ook weer kut.
Zal nog lastig zat worden om te overwinteren zo.
Radegast is offline   Met citaat reageren
Oud 02-10-09, 18:48 angry   #39
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

Nu wel 2 lekkere rel-wedstrijden voor de boeg.
DIGGER is offline   Met citaat reageren
Oud 02-10-09, 19:02 angry   #40
Bad Blue Boys.
Ordinair is offline   Met citaat reageren
Oud 03-10-09, 19:39 angry   #41
Hup Holland!

Aanvoerder's Voetbal Forum schermafbeelding

3 keer winnen en je bent door. Nog geen reden voor paniek.
Aanvoerder is nu online   Met citaat reageren
Oud 03-10-09, 19:41 wink   #42

Klaphark's Voetbal Forum schermafbeelding

Gaat wel erg spannend worden de 22e. En het was al een geladen pot natuurlijk.

Extra veel bieries drinken
Klaphark is offline   Met citaat reageren
Oud 07-10-09, 20:13 angry   #43
Econoom

Boris's Voetbal Forum schermafbeelding

BRUSSEL - Anderlecht kan in de komende twee groepswedstrijden van de Europa League, tegen het Roemeense Timisoara, niet beschikken over Jelle van Damme. De verdediger is door de UEFA voor twee duels geschorst na zijn rode kaart in de thuiswedstrijd tegen Ajax van donderdag (1-1). Anderlecht gaat niet in beroep tegen de straf.
Boris is nu online   Met citaat reageren
Oud 07-10-09, 22:15 angry   #44
Drums

Twee duels maar liefst
Oud 23-10-09, 11:37   #45
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

AJAX 2 Dinamo Zagreb 1

FC Timisoara 0 RSC Anderlecht 0

Code:
 1. AJAX                   3- 5  ( 3- 2)
 2. RSC Anderlecht         3- 5  ( 3- 1)
 3. Dinamo Zagreb          3- 3  ( 4- 4)
 4. FC Timisoara           3- 2  ( 0- 3)
Staat Ajax nu wel of niet bovenaan . In elk geval, uit winnen bij Zagreb en Anderlecht punten pakken van Timisoara, en je bent zo goed als zeker door.
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 23-10-09, 11:38   #46
Drums

Wel, omdat de uitgoal in Brussel dubbel telt
Oud 23-10-09, 13:51 emo   #47
Orgulloso

Lekker boeiend wie er bovenaan staat. Je kunt zoiets pas echt op waarde schatten als je tegen de club waarmee je gelijk staat al twee keer gespeeld hebt.
Oud 23-10-09, 13:57   #48
Assassino!

Rumille's Voetbal Forum schermafbeelding

Als je uit wint bij Zagreb ben je eigenlijk al door.

Dan heb je 3 situaties:
Ajax 8
Anderlecht 8
Zagreb 3
Timisoara 2

of

Ajax 8
Anderlecht 6
Zagreb 3
Timisoara 3

of

Ajax 8
Anderlecht 5
Timisoara 5
Zagreb 3

Bij die laatste situatie ben je het minst voordelig uit, maar moet je gewoon niet verliezen van Timisoara.
Rumille is offline   Met citaat reageren
Oud 23-10-09, 17:36   #49

Nog een paar puntjes en we worden gewoon groepswinnaar.
Oud 23-10-09, 17:40   #50
Drums

Nou eerst maar eens winnen in Zagreb
Reken maar dat het daar een gekkenhuis is
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Internationaal

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:39.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site