![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Code:
1. Chelsea 1- 3 ( 1- 0) 2. Atlético Madrid 1- 1 ( 0- 0) 3. Apoel Nicosia 1- 1 ( 0- 0) 4. FC Porto 1- 0 ( 0- 1) Woensdag 30 september APOEL Nicosia - Chelsea FC Porto - Atlético Madrid Woensdag 21 oktober FC Porto - APOEL Nicosia Chelsea - Atlético Madrid Dinsdag 3 november APOEL Nicosia - FC Porto Atlético Madrid - Chelsea Woensdag 25 november FC Porto - Chelsea APOEL Nicosia - Atlético Madrid Dinsdag 8 december: Chelsea - APOEL Nicosia Atlético Madrid - FC Porto |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik verwacht een pittig potje o Cyprus. Helemaal als Chelsea speelt met de instelling van afgelopen weekend. APOEL maakte het Atl. Madrid toch erg moeilijk. Maar als je nu wint en die andere wedstrijd eindigt geleijk, sta je alweer 4 punten los.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
Dat Chelsea en Atletico maar door gaan in deze poule |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Atletico zal nog niet met echt veel vertrouwen spelen, denk ik. Een Portugese tegenstander is dan wellicht die motivatie die het nodig heeft om toch eens een match te winnen, al zou op voorhand een gelijkspel niet onaardig zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Apoel Nicosia: Chiotis, Poursaitides, Kontis, Grncarov, Haxhi, Charalambidis, Morais, Michael, Alexandrou, Pinto, Mirosavljevic. Subs: Kissas, Papathanasiou, Kosowski, Satsias, Elia, Jean Paulista, Breska.
Chelsea: Cech, Ivanovic, Carvalho, Terry, Ashley Cole, Belletti, Essien, Lampard, Kalou, Anelka, Malouda. Subs: Hilario, Joe Cole, Zhirkov, Deco, Sturridge, Hutchinson, Bruma. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
0-1 Anelka, randje zestien mooi in de verre hoek
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Chelsea 0-1, Anelka
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
APOEL hangt met 10 man voor de goal, moeten ze lekker zelf weten, maar zouden ze doorhebben dat ze achter staan?
Neemt niet weg dat Chelsea wel wat meer kansen mag creeeren, het is nu vooral rondtikken in de middencirkel. Fraai doelpunt, dat wel. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Estádio do Dragão ontploft.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
2-0 Porto.
Atletico
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Abel gaat er ook snel uit denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Chelsea maakte het zich als 2 weken geleden weer onnodig moeilijk voor zichzelf door het duel niet eerder te beslissen. Gelukkig is APOEL niet zo sterk als Porto, anders kon het nog kut worden.
Maar 0-1, 6 punten, Anelka met een mooie goal, waarom klagen? |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Missen ze Heitinga bij Atletico?
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
Wedstrijd zelf was echter zeer matig, eigenlijk het aanzien amper waard. Maar de beste ploeg won wel, Atletico is nog steeds geen schim van zichzelf, in elke linie. |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Woensdag 21 oktober
FC Porto - APOEL Nicosia Chelsea - Atlético Madrid Porto kan even wat terrein goed maken op Atletico. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Atletico is niet in de beste vorm maar ik hoop wel dat ze die klote Portugezen verslaan
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Ik ben bang dat Atléti een fikse oorwassing krijgt van Chelsea....
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ligt eraan. Kunnen ze een beetje een corner trappen bij Atletico?
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Aguero staat er om ze in te koppen hoor, better watch out Ik bedoel, hij krijgt alleen maar lange ballen toegespeeld de laatste tijd, oefening baart kunst he!Ik denk dat jullie gevaarlijker zijn met corners.. als je de verdediging bij Osasuna zag afgelopen w-end.. drama. Al mogen we blij zijn dat Drogba niet meespeelt.. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Apoel gaat stunten.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Alleen beetje jammer dat ze dan morgen voor t echie spelen..
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Chelsea: Cech, Belletti, Ivanovic, Terry, Ashley Cole, Essien, Ballack, Lampard, Deco, Kalou, Anelka.
Atletico Madrid: Sergio Asenjo, Ujfalusi, Perea, Dominguez, Antonio Lopez, Cleber Santana, Raul Garcia, Paulo Assuncao, Simao, Forlan, Aguero. Jeffrey Bruma gewoon op de bank, zelfs met al die spelers terug van blessure. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() 3-0 Ballack, Terry & Ivanović, elk uit een corner |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Afgekeurde goal van Lampard. Toevallig een vergelijkbaar geval geweest bij You Are The Ref in the Guardian, als je het kent. Daar zouden ze het geen hinderlijk buitenspel vinden, keeper zit gewoon mis.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Kalou
![]() Waar is dat blunders topic? |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
0-1 Apoel
!
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
1-1 Inmiddels daar (Hulk) en Chelsea scoort zojuist de 1-0.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hij maakt zijn fout goed, Kalou. 1-0.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
1-0, maar een avond met kansen voor beide partijen. Grootste misser van het seizoen door Kalou, laat staan de wedstrijd. Maar uiteindelijk schudt ie zich dan toch goed los van Lopez en scoort het enige doelpunt. Heb wel het gevoel dat dit niet de laatste goal gaat zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
2-0 Kalou, wat een enigma is het ook.
Lopez weer met de verkeerde dekking. Nachtmerrie van een wedstrijd voor hem. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Weer een hele makkelijke poulfase voor Chelsea.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
3-0 Chelsea
Lampard van 20 meter strak in het hoekkie. Zijn eerste goal na 10 wedstrijden. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Yeah Chelsea
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Eigen goal Perea 4-0. Vat de avond wel samen voor Atletico
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Netjes Chelsea
Feli mcyodogg...
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Chelsea nog geen goal tegen, Atletico nog geen gemaakt
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hoelang is Drogba nog geschorst?
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Kalou
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Ik zat er dichtbij... ben bang voor een héél zwaar seizoen, dus die CL plek kan me gestolen worden, zolang we maar niet weer degraderen.
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
In dit topic moet ik natuurlijk zijn
.De coach van Atletico is ontslagen. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
|
Leuk anti-voetbal wordt dat ...
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Code:
1. Chelsea 3- 9 ( 6- 0) 2. FC Porto 3- 6 ( 4- 2) 3. Apoel Nicosia 3- 1 ( 1- 3) 4. Atlético Madrid 3- 1 ( 0- 6) APOEL FC 20:45 FC Porto Club Atletico de Madrid 20:45 Chelsea FC Twee uitoverwinningen, easy , en dan zijn ze beiden door.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Vraag het me af of het zo makkelijk gaat in Madrid, Atletico heeft een punt te bewijzen. Aan de andere kant draait het wel lekker bij Chelsea en mag ik hopen dat ze niet al half in gedachten bij zondag zijn. En Drogba keert eindelijk terug van die onzinnige schorsing.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Cech - A. Cole, Alex, Terry, Belletti - Essien, Lampard, Malouda, J. Cole - Drogba, Kalou.
Paar spelers worden dus gespaard voor zondag, maar het ziet er sterk genoeg uit, wat mij betreft. Aguero op de bank trouwens |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
Onder leiding van Björn Kuipers trouwens
|
||
|
|