Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Hobby & Vrije Tijd
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 22-02-12, 21:03 Standaard   #1
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Verder.

Oud 22-02-12, 21:08 Standaard   #2
Baas-Jan Huntelaar-fan

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

Matthijs is echt anders geworden na College Tour he?
BoerBert is offline   Met citaat reageren
Oud 22-02-12, 21:09 Standaard   #3
Ik niet!

Matthijs nadert zijn houdbaarheidsdatum, hij zou er goed aan doen er eens een tv-seizoen tussenuit te gaan.

Oud 22-02-12, 21:10 Standaard   #4
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Dan keken we beide met een gekleurde bril, maar Van Dam was echt niet sterk hoor. Verre van, die kan het vergeten. Rutger is nog nooit sterk in eigen interviews geweest, maar ik vond het in die geregisseerde aanval nog wel meevallen ook, maar zwak was het wel.

Het enige wat mij nu bij Van Dam tegenstond was dat ie cijfers uit zijn hoofd had geleerd met een bepaald verhaaltje erbij, en daar zakte ie al volledig door het ijs...

Oud 22-02-12, 21:10 big smile   #5
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Fijn om te weten dat de vrouw van Jasper Krabbe zich niet helemaal scheert.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is nu online   Met citaat reageren
Oud 22-02-12, 21:12 Standaard   #6
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem Bekijk bericht
Het enige wat mij nu bij Van Dam tegenstond was dat ie cijfers uit zijn hoofd had geleerd met een bepaald verhaaltje erbij, en daar zakte ie al volledig door het ijs...
Daar had hij een verhaaltje bij gestudeerd omdat Cohen door dergelijke cijfers eens flink de mist in ging, omdat hij ze totaal niet kende.
Echter onderbrak Matthijs hem constant, waardoor de "gag" mislukte.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is nu online   Met citaat reageren
Oud 22-02-12, 21:15 Standaard   #7
Ik niet!

Dan keken we beide met een gekleurde bril, maar Van Dam was echt niet sterk hoor.

Dat zei ik ook niet, maar er zit een wereld van verschil tussen niet sterk en volledig onderuit gaan

Verre van, die kan het vergeten.

Dat lijkt me een wat voorbarige conclusie op basis van één interview. Of hij een geschikte lijsttrekker is weet ik niet, maar om hem op basis van één interview, of eigenlijk was het een monoloog van Matthijs, af te rekenen...

Het enige wat mij nu bij Van Dam tegenstond

Verder vond je hem dus wel goed .

was dat ie cijfers uit zijn hoofd had geleerd met een bepaald verhaaltje erbij, en daar zakte ie al volledig door het ijs...

Ik vond dat hij daar prima op reageerde door te stellen dat het niet van belang is of een politicus weet wat een brood kost, maar dat het om zijn verhaal en oplossingen gaat. En dat is natuurlijk ook zo, waarom moet een politicus in godsnaam weten wat een wit brood of een pak melk kost? Ik weet het echt niet en ik doe toch echt regelmatig boodschappen.

Oud 22-02-12, 21:30 Standaard   #8
SCH

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Matthijs wordt op twitter volledig maar dan ook volledig afgebrand. Punten voor Van Dam dus, als je iemand te hard en onbeschoft interviewt dan krijgt ie vaak veel sympathie.

Oud 22-02-12, 21:31 surprise   #9
SCH

die geregisseerde aanval
Denk je dat echt?

Oud 22-02-12, 21:36 Standaard   #10
Doc
Loves C, R en M

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
[...]

In het geval van de Koningin of de Kroonprins vind ik dat toch wat anders liggen. Friso is echter geen lid meer van het Koninklijk Huis en feitelijk net zo'n privépersoon als jij of ik, alleen dan met een bekende moeder en broer.
Medische gegevens zijn prive. Voor iedereen, hoe beroemd of publiek je voor de rest ook mag zijn. Alleen jijzelf of iemand aan wie je toestemming geeft dat te doen, mag die publiek maken.

Als je vind dat het wel publiek is omdt iemand nou eenmaal beroemd of (staatsrechtelijk) belangrijk is, dan kan je net zo goed meteen het medisch dossier van WA of Beatri of Rutte publiek maken.

Oud 22-02-12, 21:40 Standaard   #11
Doc
Loves C, R en M

[...]
Vogelaar was nog wel wat tandjes erger hoor, Rutger kwam niet sterk over, maar een complete karaktermoord zoals Mathijs net bij Van Dam deed was het ook niet. Holy fuck, wat werd die onderuitgehaald...
Zoals ik al zei vond ik dit niet zozeer karaktermoord als wel een "vuurdoop". Dit is wat je krijgt als je wat verder uit de (relatieve) schaduw stapt - hoe ga je je daar uit redden?

Oud 22-02-12, 21:44 Standaard   #12
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Doc Bekijk bericht
[...]

Medische gegevens zijn prive. Voor iedereen, hoe beroemd of publiek je voor de rest ook mag zijn. Alleen jijzelf of iemand aan wie je toestemming geeft dat te doen, mag die publiek maken.
Jawel, maar als het staatshoofd in een bepaalde situatie verkeert zal dat toch naar buiten moeten komen. Stel dat de Koningin een week in coma zou liggen, dan heeft dat staatsrechtelijke gevolgen en dan kun je dat niet volledig geheim houden.

Oud 22-02-12, 21:45 Standaard   #13
SCH

[...]

Zoals ik al zei vond ik dit niet zozeer karaktermoord als wel een "vuurdoop". Dit is wat je krijgt als je wat verder uit de (relatieve) schaduw stapt - hoe ga je je daar uit redden?
Maar waarom moet je je er uit redden? Waarom bepalen de Van Nieuwkerks en de Pauwtjes tegenwoordig de politieke agenda, waarom moet je op zo'n manier geinterviewd worden. Dit is puur amusement en ik walg er echt van, politici moeten dit echt maar gaan boycotten, die GeenStijl onzin, die Jakhalzen en de Matthijsen die alleen maar op bloed uit zijn. Met een gewoon stevig, kritisch interview is niks mis, maar houd het gvd journalistiek, en dat stijgt boven de partijen uit.

Oud 22-02-12, 21:47 Standaard   #14
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
[...]

Met een gewoon stevig, kritisch interview is niks mis,
Zoals Clairy Polak dat kan . Kritisch, hard, maar wel gericht op de inhoud en binnen de fatsoensnormen.

Oud 22-02-12, 21:49 Standaard   #15

ErikT's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik weet niet hoor, maar Van Nieuwkerk stelde volgens mij heel normale vragen. Waarna Van Dam op z'n Balkenendes ergens anders over ging praten. Waarop Van Nieuwkerk de vraag nog eens stelde. Eindelijk eens zoals het moet. Martijn van Dam had z'n huiswerk niet gemaakt en is op hoogmoed onderuit gegaan.

O en ik ben trouwens helemaal geen fan van Van Nieuwkerk.

Oud 22-02-12, 21:51 Standaard   #16
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door ErikT Bekijk bericht
z'n huiswerk
Welk huiswerk?

Oud 22-02-12, 21:54 Standaard   #17
CodeMonkey

Gitaarsnaar's Voetbal Forum schermafbeelding

Clairy

Oud 22-02-12, 21:57 Standaard   #18

[...]

Welk huiswerk?
Zorgen dat je antwoorden hebt op vragen die 100% zeker weten gesteld gaan worden. Je gaat toch ook niet naar je bruiloft zonder te weten dat je "ja" moet gaan zeggen.

Oud 22-02-12, 21:58 Standaard   #19
Ik niet!

[...]

Zorgen dat je antwoorden hebt op vragen die 100% zeker weten gesteld gaan worden. Je gaat toch ook niet naar je bruiloft zonder te weten dat je "ja" moet gaan zeggen.
Ik vond het juist goed dat hij zei dat het volstrekt irrelevant is of een politicus al dan niet weet hoeveel een brood kost en dat is natuurlijk ook zo. Dat zijn volstrekt ridicule vragen.

Oud 22-02-12, 21:59 Standaard   #20

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Die vraag van hoeveel brood en melk kosten is echt al minimaal 30 jaar oud ofzo toch?
Superheld is nu online   Met citaat reageren
Oud 22-02-12, 22:02 Standaard   #21

[...]

Ik vond het juist goed dat hij zei dat het volstrekt irrelevant is of een politicus al dan niet weet hoeveel een brood kost en dat is natuurlijk ook zo. Dat zijn volstrekt ridicule vragen.
Toen was ik al afgehaakt. Mentaal dan, want ik heb het helemaal gezien. Ik heb het over de eerste paar vragen, genoemd in POL:
- wat zijn de verschillen met Samsom?
- denk je dat je beter bent dan hij?
- is het wel een goed idee, zo'n strijd nadat er allemaal geëmmer is geweest in de partij?
- hoe ga je Wilders aanpakken?

0 goede antwoorden.

In het midden herpakte hij zich een beetje, maar tegen het einde was het weer niet best. Hij kwam daar om een verhaal te vertellen, en was niet voorbereid op vragen. Simpel zat.

Oud 22-02-12, 22:03 big smile   #22
Ik niet!

[...]

Toen was ik al afgehaakt.
Dat is gek, want dat was de eerste vraag.

Oud 22-02-12, 22:06 Standaard   #23
Doc
Loves C, R en M

[...]

Jawel, maar als het staatshoofd in een bepaalde situatie verkeert zal dat toch naar buiten moeten komen. Stel dat de Koningin een week in coma zou liggen, dan heeft dat staatsrechtelijke gevolgen en dan kun je dat niet volledig geheim houden.
Pas als het de agenda in de war schopt - en dan nog is het enige wat bekend hoeft te zijn dat ze om medische redenen niet haar werk kan doen. Meer hoeft men niet te weten - dus ook niet wat die medische reden nou precies is.

Oud 22-02-12, 22:08 Standaard   #24
Doc
Loves C, R en M

[...]

Maar waarom moet je je er uit redden? Waarom bepalen de Van Nieuwkerks en de Pauwtjes tegenwoordig de politieke agenda, waarom moet je op zo'n manier geinterviewd worden. Dit is puur amusement en ik walg er echt van, politici moeten dit echt maar gaan boycotten, die GeenStijl onzin, die Jakhalzen en de Matthijsen die alleen maar op bloed uit zijn. Met een gewoon stevig, kritisch interview is niks mis, maar houd het gvd journalistiek, en dat stijgt boven de partijen uit.
Zo echt onfatsoenlijk vond ik het niet. Het "ergste" was dat hij 'm niet leit uitpraten. Deels omdat hij vond dat hij te veel riedeltjes uitkraamde en te weinig echt bevlogen leek.

Oud 22-02-12, 22:09 Standaard   #25
Doc
Loves C, R en M

[...]

Toen was ik al afgehaakt. Mentaal dan, want ik heb het helemaal gezien. Ik heb het over de eerste paar vragen, genoemd in POL:
- wat zijn de verschillen met Samsom?
- denk je dat je beter bent dan hij?
- is het wel een goed idee, zo'n strijd nadat er allemaal geëmmer is geweest in de partij?
- hoe ga je Wilders aanpakken?

0 goede antwoorden.

In het midden herpakte hij zich een beetje, maar tegen het einde was het weer niet best. Hij kwam daar om een verhaal te vertellen, en was niet voorbereid op vragen. Simpel zat.
Dit dus.

Oud 22-02-12, 22:10 big smile   #26

[...]

Dat is gek, want dat was de eerste vraag.
Dat is wel gek ja Nou, dan lette ik toen ff niet op blijkbaar, of praatte ik of iemand er doorheen. Ik dacht dat de eerste vraag was: hoe ben je anders dan Samsom.

Oud 22-02-12, 22:11 Standaard   #27
SCH

Ik weet niet hoor, maar Van Nieuwkerk stelde volgens mij heel normale vragen. Waarna Van Dam op z'n Balkenendes ergens anders over ging praten. Waarop Van Nieuwkerk de vraag nog eens stelde. Eindelijk eens zoals het moet. Martijn van Dam had z'n huiswerk niet gemaakt en is op hoogmoed onderuit gegaan.

O en ik ben trouwens helemaal geen fan van Van Nieuwkerk.
Ik lees er toch echt heel andere dingen over. Dat hij hem geen enkele keer liet uitspreken, dat hij onzinnige vragen stelde, dat het een inquisitie was, dat het een kruisverhoor was, dat het onbeschoft en ongepast was enz.

Had niet gedacht dat jij dit soort 'journalistiek' zou goedkeuren. Je bent toch ook veel meer van de inhoud?

Oud 22-02-12, 22:13 Standaard   #28
SCH

[...]

Zo echt onfatsoenlijk vond ik het niet. Het "ergste" was dat hij 'm niet leit uitpraten. Deels omdat hij vond dat hij te veel riedeltjes uitkraamde en te weinig echt bevlogen leek.
Nou ja goed, ik heb echt een tering bloedhekel aan Van Nieuwkerk, in mijn ogen een onbeschofte plork, niet alleen vanavond, en de slechtste interviewer van Nederland. Alleen geprepareerd om zijn eigen punten te maken, die hij van tevoren bedacht heeft met Dieuwke, en daar draait alles om, hij luistert niet of nauwelijks en het boeit hem eigenlijk ook niet wat de gasten zeggen, aan het einde moeten zijn punten gemaakt zijn.

Oud 22-02-12, 22:16 Standaard   #29

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Klopt, maar op binnenlands gebied was hij een groots president. Hij heeft alleen de pech gehad op Vietnam afgerekend te worden, maar de laatste jaren stijgt de waardering voor hem, terwijl Kennedy juist langzaam afzakt op die rankings.
Bron?

Oud 22-02-12, 22:16 Standaard   #30

[...]

Ik lees er toch echt heel andere dingen over. Dat hij hem geen enkele keer liet uitspreken, dat hij onzinnige vragen stelde, dat het een inquisitie was, dat het een kruisverhoor was, dat het onbeschoft en ongepast was enz.

Had niet gedacht dat jij dit soort 'journalistiek' zou goedkeuren. Je bent toch ook veel meer van de inhoud?
Heb je het gezien? Ik las net van niet. Zoals ik al zei, ik ben absoluut geen fan van Van Nieuwkerk. Hij praat er inderdaad altijd doorheen, stelt vragen en luistert niet naar antwoorden en vraagt niet door als "het doel helemaal open is". Maar vandaag stond hij volkomen in zijn recht. Hij stelt een vraag. Van Dam begint een verhaal over heel iets anders. Ja zeg, als ik aan een leerling vraag wat 1+1 is, en hij begint te vertellen over z'n nieuwe computerspel, dan wacht ik ook niet tot hij is uitgepraat.

En de vragen waren helemaal niet onzinnig. Die waren heel erg relevant.

Oud 22-02-12, 22:18 Standaard   #31

[...]
Nou ja goed, ik heb echt een tering bloedhekel aan Van Nieuwkerk, in mijn ogen een onbeschofte plork, niet alleen vanavond, en de slechtste interviewer van Nederland. Alleen geprepareerd om zijn eigen punten te maken, die hij van tevoren bedacht heeft met Dieuwke, en daar draait alles om, hij luistert niet of nauwelijks en het boeit hem eigenlijk ook niet wat de gasten zeggen, aan het einde moeten zijn punten gemaakt zijn.
Ja, dat vind ik normaal ook. Niet in die woorden, maar goed. Maar vanavond niet.

Oud 22-02-12, 22:18 Standaard   #32
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
[...]

Bron?
Rankings van presidenten door de jaren heen, hij wordt langzaam maar zeker steeds hoger aangeslagen.

Ook in de literatuur, ik heb laatst een serie van Theodore White over de presidentsverkiezingen van 1960 t/m 1972 gelezen (aanrader) en daar is het een en al Kennedy wat de klok slaat, terwijl tegenwoordig Johnson zeker zo hoog aangeslagen wordt.

Oud 22-02-12, 22:19 Standaard   #33

Er was zelfs een moment dat Van Nieuwkerk maar helemaal niks meer zei, terwijl Van Dam zich helemaal verloor in zijn verhaal dat echt nergens heen ging. Hij ging gewoon af. Als een gieter. Ik kan er ook niks aan doen.

Oud 22-02-12, 22:19 Standaard   #34
SCH

[...]

Heb je het gezien? Ik las net van niet. Zoals ik al zei, ik ben absoluut geen fan van Van Nieuwkerk. Hij praat er inderdaad altijd doorheen, stelt vragen en luistert niet naar antwoorden en vraagt niet door als "het doel helemaal open is". Maar vandaag stond hij volkomen in zijn recht. Hij stelt een vraag. Van Dam begint een verhaal over heel iets anders. Ja zeg, als ik aan een leerling vraag wat 1+1 is, en hij begint te vertellen over z'n nieuwe computerspel, dan wacht ik ook niet tot hij is uitgepraat.

Nee, ik moet het nog zien inderdaad. Zou Matthijs dit ook durven bij Hero Brinkman?

Oud 22-02-12, 22:20 surprise   #35
Ik niet!

[...]

Jij vindt de vraag wat een casinowit kost heel erg relevant?

Oud 22-02-12, 22:21 Standaard   #36
SCH

Er was zelfs een moment dat Van Nieuwkerk maar helemaal niks meer zei, terwijl Van Dam zich helemaal verloor in zijn verhaal dat echt nergens heen ging. Hij ging gewoon af. Als een gieter. Ik kan er ook niks aan doen.
Maar ging het verhaal echt nergens over? Ik heb hem vandaag op de radio, in een gewoon normaal interview, heel zinnige dingen horen zeggen, natuurlijk een algemeen verhaal over waar het heen moet en zo, maar dat is ook het verhaal nu. Ik kan me niet voorstellen dat hij vanavond ineens dat verhaal niet meer had, en kan me dus wel voorstellen dat het alles met de setting en de interviewer te maken had.

Oud 22-02-12, 22:22 Standaard   #37
SCH

[...]

Jij vindt de vraag wat een casinowit kost heel erg relevant?
Als openingsvraag vind ik dat dan wel weer grappig omdat het zo verwijst naar die onzin rond Cohen. Als Van Dam slim was geweest had ie van alle supermarkten even de prijs opgevraagd, bonnetjes meegenomen of Matthijs een halfje aangeboden.

Oud 22-02-12, 22:23 Standaard   #38
Ik niet!

[...]

Als Van Dam slim was geweest had ie van alle supermarkten even de prijs opgevraagd, bonnetjes meegenomen of Matthijs een halfje aangeboden.
Hij wist het antwoord ook gewoon, maar wat mij betreft had hij gezegd dat hij niet mee deed aan die onzin.

Oud 22-02-12, 22:24 Standaard   #39

[...]

Maar ging het verhaal echt nergens over? Ik heb hem vandaag op de radio, in een gewoon normaal interview, heel zinnige dingen horen zeggen, natuurlijk een algemeen verhaal over waar het heen moet en zo, maar dat is ook het verhaal nu. Ik kan me niet voorstellen dat hij vanavond ineens dat verhaal niet meer had, en kan me dus wel voorstellen dat het alles met de setting en de interviewer te maken had.
Ja, hij zat op dat moment al zichtbaar niet meer lekker in z'n vel, en het verhaal kwam er niet goed uit.

Begrijp me nou niet verkeerd, ik denk echt wel dat Martijn van Dam een goed verhaal heeft. Maar ga daar nou niet zitten met als idee even aan een miljoen mensen een spreekbeurt te kunnen geven. Dat is toch een inschattingsfout?

Oud 22-02-12, 22:26 Standaard   #40

[...]

Nee, ik moet het nog zien inderdaad. Zou Matthijs dit ook durven bij Hero Brinkman?
Weet ik niet. Tja, ik denk eigenlijk wel. Waarom zou Matthijs hem niet onderbreken als hij geen vragen beantwoordt?

Oud 22-02-12, 22:26 Standaard   #41
SCH

[...]

Ja, hij zat op dat moment al zichtbaar niet meer lekker in z'n vel, en het verhaal kwam er niet goed uit.

Begrijp me nou niet verkeerd, ik denk echt wel dat Martijn van Dam een goed verhaal heeft. Maar ga daar nou niet zitten met als idee even aan een miljoen mensen een spreekbeurt te kunnen geven. Dat is toch een inschattingsfout?
Eens. Maar daar ligt ook een verantwoordelijkheid bij Matthijs en zijn redactie, vind ik.

Oud 22-02-12, 22:27 Standaard   #42
Ik niet!

[...]

Weet ik niet. Tja, ik denk eigenlijk wel. Waarom zou Matthijs hem niet onderbreken als hij geen vragen beantwoordt?
Omdat Matthijs bang is dat er anders geen PVV'ers meer langs komen?

Oud 22-02-12, 22:32 Standaard   #43
SCH

[...]

Angst. Om voor links te worden versleten en nog wat van die dingen. Pure angst.

Oud 22-02-12, 22:36 Standaard   #44

[...]

Eens. Maar daar ligt ook een verantwoordelijkheid bij Matthijs en zijn redactie, vind ik.
Ja goed, hij had ook kunnen vragen: "Nou, vertel eens. Wat moet er gebeuren met Nederland. Wat is er mis, wat moet er anders." Dat was inderdaad wel netjes geweest, even een podium bieden. Maar al die andere vragen waren echt wel relevant, en zoals ik al heb aangegeven, 100% te verwachten.

Oud 22-02-12, 22:50 Standaard   #45

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Rankings van presidenten door de jaren heen, hij wordt langzaam maar zeker steeds hoger aangeslagen.

Ook in de literatuur, ik heb laatst een serie van Theodore White over de presidentsverkiezingen van 1960 t/m 1972 gelezen (aanrader) en daar is het een en al Kennedy wat de klok slaat, terwijl tegenwoordig Johnson zeker zo hoog aangeslagen wordt.
Wat voor rankings zijn dat dan?

Oud 22-02-12, 22:53 Standaard   #46
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
[...]

Wat voor rankings zijn dat dan?
Van presidenten. Van de grote presidenten (Lincoln, Washington, Jefferson, FDR etc.) tot totaal mislukte presidenten als Harding en Buchanan en alles wat er tussen de uitersten in zit.

Oud 22-02-12, 22:54 Standaard   #47
BS.

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
[...]

Daar had hij een verhaaltje bij gestudeerd omdat Cohen door dergelijke cijfers eens flink de mist in ging, omdat hij ze totaal niet kende.
Echter onderbrak Matthijs hem constant, waardoor de "gag" mislukte.
Ja, dat smapte ik ook wel; maar als je die cijfers leert en je weet dat ze komen, dan moet je het ook wel goed kunnen en er in elke situatie uit kunnen redden. Ik ben het ook wel volledig eens met ErikT dat Van Dam compleet de mist in ging in met de antwoorden waarom hij dan anders is dan Samson en daar totaal niet uit kwam.

SCH heeft ook wel weer een punt dat het belachelijk is dat men zich zo laat leiden door dit soort programma's en gesprekken, het draait al lang niet meer om inhoud. Aan de andere kant hebben de politici het ook wel weer zover laten komen.

DWDD staat iig deze week weer op de kaart.

Oud 22-02-12, 22:55 Standaard   #48
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Klopt, maar op binnenlands gebied was hij een groots president. Hij heeft alleen de pech gehad op Vietnam afgerekend te worden, maar de laatste jaren stijgt de waardering voor hem, terwijl Kennedy juist langzaam afzakt op die rankings.
Nou ja, 'pech'. Hij heeft het echt ontzettend laten escaleren. Dat zou nooit gebeurd zijn onder Kennedy. Ik denk overigens ook dat JFK uit de weg geruimd is oa. vanwege zijn Vietnam-standpunt. Ik ben niet zo snel van de complotten, maar die zaak stonk aan alle kanten.

LBJ was een geweldig politicus, wat hij allemaal voor elkaar kon boksen. Maar door die oorlog zou ik hem nooit bij de besten zetten.
mcyodogg is offline   Met citaat reageren
Oud 22-02-12, 22:56 Standaard   #49
BS.

[...]

Denk je dat echt?
Dat is wel een beetje het verhaal ja; de microfoon was wel heel erg toevallig en snel bij felix/frenk, de positie was ook wel redelijk treffend en toevallig, en de vragen die Jan stelde kwamen ook niet helemaal uit het niets. Desalniettemin maakte Rutger een vrij geslagen indruk.

Oud 22-02-12, 22:56 Standaard   #50
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door mcyodogg Bekijk bericht
[...]
Ik denk overigens ook dat JFK uit de weg geruimd is oa. vanwege zijn Vietnam-standpunt.
Het is speculeren, maar ik ben geneigd eerder naar de maffia-connecties van zijn vader te kijken.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Hobby & Vrije Tijd

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:34.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site