![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Dit is mijn eerste topic op WijZijnVoetbal, en laat ik starten met Hans Liberg. Op het eerste oog niet de bekendste cabaretier, maar laten we het een ''slapende reus'' noemen. In 2007 ben ik naar een voorstelling van Liberg geweest, die destijds optrad in het Duitse Emmerich, over de grens vlakbij Nijmegen en Kleve. Toen ik naar die voorstelling ging had ik nog niet veel over Liberg gehoord, maar na die avond was dat wel anders.
Hans Liberg is een cabaretier die door middel van zijn enorme muziekvaardigheden en goed gevoel voor humor de zalen telkens weer vol weet te krijgen en inmiddels is Liberg ook een aantal keren op de TROS uitgezonden, ik weet bijna zeker dat een aantal van jullie deze Amsterdammer wel kennen. Ik geef jullie nog een aantal video's van stukjes uit diverse voorstellingen van Liberg, om jullie een indruk te geven van deze cabaretier.
Laatst gewijzigd door vakken; 24-01-12 om 18:11 |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik kan hem eerlijk gezegd niet uitstaan.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Het trekt me niet erg aan inderdaad. Laatst had ik zn show opstaan op TV, maar het kon me niet echt boeien. Ieder z'n smaak.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Triangelhumor, zou ik zeggen.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Niet uitstaan wuil ik niet zeggen, maar ik vind er in ieder geval helemaal niks aan.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik vind het wel amusant voor eerste kerstdag om 00u als ik half teut op de bank lig en m'n ouders al naar bed zijn. Verder zou ik er niet voor thuisblijven inderdaad.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Om sommige stukjes kan ik wel lachen, maar hij is mij te braaf voor een cabaretier.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Als ik een cabaretier wil zien die grappig is en piano kan spelen kijk ik wel Hans Teeuwen.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik ben fan van hem.
Klassieke muziek
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hans Teeuwen was grappig..
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik zag Hans Teeuwen maandag in Amsterdam lopen en hij zat in zichzelf te brabbelen
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik heb er enorm om kunnen lachen, maar zag laatst die nieuwe show op tv. Die heeft me serieus geen enkele glimlach opgeleverd.
Laten we het er op houden dat ik vind dat hij niet meer grappig is. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|