![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Gooi ik dit topic dicht hehe.
Maar TukkeRoelie drugs een taboe in Twente? In Ootmarsum misschien.. __________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Blij dat ik flink geminderd ben met blowen, was eerst een beetje teveel bezigheidstherapie.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
@clough,
Moet zeggen dat ik er meer verhalen over hoor, maar zou goed aan de dosering mdma kunnen liggen. De speakers zijn toch weer een nieuw hoogtepunt. Zelf met o & n voor het eerst eekhoorns gehad, en moet zeggen dat ik daar ook al wat intenser van sliep. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik heb nu gele planeten, de beste die ik in hele lange tijd heb gehad. (speakers heb ik zelf nooit gehad)
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Robin: mijn idee is dat het in dorpen nog véél meer is. Ik ken genoeg plaatsen waar het halve dorp tussen de 16 en 25 iedere weekend van kaart is.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Clough, hoeveel heb je dan in mg gepakt? Normaal voordat je zoiets krijgt zit je toch wel boven de 600mg imo.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 | |
![]() Dat doe ik echt never nooit meer. |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik ook niet meer.
.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kut Robin Ootmarsum is een stad!!! En als je hier drugs gebruikt dan wordt je gezien als iemand die levensgevaarlijke capriolen uithaalt. Maargoed zou in Fleringen wel anders zijn, is ook gemeente Tubbergen natuurlijk.. Drugsdorp numero uno..
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
Maar het blijft verleidelijk rond evenementen als Qday, ADE en NYE.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Zaterdag truffels, de Hollandse voor de 3e keer
Ga het dit keer mengen met citroensap zodat de trip heftiger is en iets korter.Deze http://www.trufflemagic.com/psilocybe-hollandia en heb nu al vier zakjes gratis gekregen. Is weer wat anders dan MDMA, vind dit wel relaxer. Hele vette gedachtens, veel visuals en geen kater Trip filmpje Laatst gewijzigd door robdegekste; 12-01-12 om 23:22 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lol wist niet dat er zoveel gebruikers op dit forum zitten.
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ja we doen 't allemaal....
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik doe er niet aan hoor..
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Jaaaaa jaaaa.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
En dat zegt iemand die uit Amsterdam komt..
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
En ik wilde je nog wel een grammetje brandend sneeuw aanbieden de volgende meet..
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Geweldig die wietpas...werkt fantastisch...
Fijn dat gajes in je straat, bedankt Den Haag! __________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dat die wietpas hier maar nooit zal komen. Ik ga hem iig nooit aanschaffen, ik hoef niet als blower geregistreerd te staan
Misschien toch maar gauw nog wat plantjes inzetten en anders lekker de onderwereld spekken en uit principe ga ik ook maar meteen aan de coke en de bruin
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Drugstopic, voor al uw ervaringen #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |