![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
De programma's van Boudewijn Büch of De programma's van Menno Büch
Anti vuurwerk campagnes op TV hebben nut of Die zijn nutteloos Als kind op zondagmiddag naar de bioscoop of Als kind op woendagmiddag naar jeugdprogramma's op TV kijken Laurel & Hardy of Bud Spencer en Terence Hill Ik kijk films soms meerdere keren of Dat doe ik nooit Er is te veel aandacht voor Ajax in de media of Die aandacht is terecht Ik kijk nooit of vrijwel nooit naar buitenlande zenders of Dat doe ik regelmatig Nederland is een topland qua kinderfilms of Dat is overdreven Ik mocht als kind naar alles kijken op TV of Mijn ouders waren selectief Ik mis de grote spelshows op zaterdagavond of Die tijd is geweest Paul Verhoeven of Theo van Gogh Vreemd dat sigarettenreclame's verboden zijn en alcoholreclame's niet Wie is de chef of Topchefs Pauw en Witteman of Barend en van Dorp Vrijdag op maandag is na één aflevering al geflopt of Je moet het nog een kans geven Johnnie Kraaijkamp of Rijk de Gooyer De Aanslag of De ontdekking van de hemel Leo Driessen of Frank Snoeks
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Tong's TV-en film dilemma-topic.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|