![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Eerste keer dat ik post, sluit ik hem ook nog
. Maar vroeg me dus af of dat boekje van jou interessant is Dos. En daarnaast of het in redelijk engels is, ik lees namelijk nooit boeken in het engels, dus het moet niet direct van het hoogste niveau zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Deze lees ik nu:
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik lees voor het eerst in jaren een boek. Grand Pursuit, the Story of Economic Genius van Sylvia Nasar (New York Times).
Boeiend tot nu toe. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Het is zeker een aanrader, ik heb hem trouwens in het Nederlands.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Broodje gezond op de kop getikt op een boekenmarkt. Ik heb niet veel tijd om voor een boek te gaan zitten. Daar is dit boek wel geschikt voor.
Hiervoor heb ik Mijn vrouw en andere stukken van Giphart gelezen. Stonden een paar hele goede columns tussen. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
![]() Vooralsnog erg leuk! Over de ondergang van een groep Britse miljonairs. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ben 3 boeken tegelijk aan het lezen.
![]() Normaal heb ik het niet zo op biografieën, maar deze is wel leuk geschreven. ![]() Uit de Bibliothek van de Eerste Wereldoorlog serie van uitgeverij Dulce et Decorum. Alle boeken uit die serie al gelezen en allemaal erg goed geschreven. Wat een ellende toen, in 14-18. ![]() Beste aflevering ditmaal. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
Momenteel niet in een boek bezig, een uur geleden net klaar met het boek waarin ik bezig was. Morgen waarschijnlijk beginnen in COntrapunt van Anna Enquist. |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Heb bij Piet Snot in Utrecht gister dit pareltje opgepikt, geen boek maar wel
![]() ![]() Mijn all-time favoriete reeks van heel Disney. Straks deel 1 en 3 nog even een keer kopen, die was er nu niet. __________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik heb gisteren 'Tonio' van A. F. Th. van der Heijden gekregen van de beste Sint.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Mensen nog wat goede tips voor mijn SinterKerstlijstje?
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nog een voorkeur voor een bepaald onderwerp?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dijkshoorn-achtige boeken doen het altijd wel goed. Maar bijvoorbeeld ook dat verhaal over de kinderen van Boerebach. Ik ben meer een non-fictie lezer.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Heb je de broncode van Eric Smit gelezen?
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Het is nooit leuk als je tegen een boom rijdt van Marcel van Roosmalen.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Het eerste goede non-fictie-boek moet nog geschreven worden, dus ik kan je niet helpen.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Rien ne va plus van Marcel Rosman lijkt me wel een interessant boek (DWDD).
|
|
|
|
|
|
#26 |
![]() Een van de meest indrukwekkende autobiografieën die ik ooit gelezen heb. En dan lees ik m ook nog in het Duits, omdat ik dat op peil moet brengen. __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Goede tip, misschien ook maar eens in het Duits proberen te lezen
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
![]() Hier heb ik er een paar honderd van gekocht. Heb hem geselecteerd voor het kerstpakket van de NCRV. Heel mooi boek voor jong en oud en veel leuke reacties op gekregen. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#31 |
![]() Gruwelijk boek. Toch uitgelezen. Waarom? Om nooit te vergeten. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Wat vertelt het precies? Ooggetuigenverhalen? Reconstructie?
Interessant dergelijke boeken __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Met getuigenverslagen van mensen die de opstand hebben overleefd en SS-ers die daar 'gediend' hebben. Veel documentatie ook. |
||
|
|
|
|
|
#34 |
![]() Interessant tot nu toe en dan moet ik nog aan het echte werk beginnen. Zit nu in hoofdstuk 2. Vooral achtergrondinformatie voor de rest van het boek. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Vorige week deze gelezen:
![]() Maakte me weer eens goed duidelijk hoe verknipt sommige mensen zijn. Nu een iets luchtiger boek besteld:
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Ik had tijdens mijn studie eigenlijk totaal geen zin om naast al die artikelen nog wat te lezen, maar probeer het nu weer wat meer te doen. Nu bezig in Fever Pitch van Nick Hornby, leuk tot zo ver
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik heb hansie hansies boekje ook besteld.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
Hij heeft wel meer interessante boeken, "The Selfish Gene" bijvoorbeeld. ![]() Ik ben momenteel Psycho Cybernetics van Maxwell Maltz (weer) aan het lezen. __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik ben gelukkig op tijd geweest. Is nu uitverkocht.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Het boek Stemmen uit zee van Dan Sleigh. gaat over Zuid-Afrika. En dan specifiek over de intrede van de Hollanders tijdens de VOC tijd. 650 pagina's genot
![]()
Laatst gewijzigd door DurQ; 23-02-12 om 17:44 |
|
|
|
|
|
|
#43 |
![]() Nerdish
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
vorige week trouwens dit kleine verhaal gelezen:
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik ben nu bezig in het lievelingsboek van 99 van de 100 Nederlandse profvoetballers
...
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik lees momenteel "Om de democratie", een proefschrift/boek van 800 pagina's over de geschiedenis van de Vrijzinnig-Democratische Bond.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Het klinkt mij in de oren als een boek om goed bij in slaap te vallen.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik denk ook niet dat het bovenaan de bestsellerlijsten van de selexyz zal komen te staan, maar ik vind het erg interessant.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wat lees je nu? Waarom?!! #4
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|