![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Bram van der Vlugt of Eric van Muiswinkel
Kerstavond of Sinterklaasavond Vuurwerk kopen is zonde van je geld of Leuk om zelf vuurwerk af te steken Oliebol of Appelflap Oudejaars conference van Yoep van het Hek Of Oudejaars conference van Freek de Jonge Kerstboom of Geen Kerstboom Ik kreeg te horen dat de Sint niet bestaat of Daar ben ik zelf achtergekomen Arreslee of Amerigo Ik heb wel eens zwarte Piet gespeeld of Dat heb ik nooit gedaan Sinterklaasliedjes of Kerstliedjes Lootjes trekken of Voor iedereen wat kopen Gekleurde ballen in de Kerstboom of Witte ballen in de Kerstboom The Sound of Music of Charles Dickens Ik geniet van de feestdagen of Ik ben blij als het voorbij is Ik kijk naar het schansspringen nieuwjaarsdag of Dan slaap ik mijn roes uit Lekker eten tijdens de Kerst of Die dagen genieten van de Kerstsfeer Ik ga naar de Kerstmis of Daar ga ik niet naartoe De top 2000 of De Glazen kooi Ik ga Bram van der Vlugt missen of Misschien is de nieuwe Sint wel een goede opvolger
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kerstavond of Sinterklaasavond Vuurwerk kopen is zonde van je geld of Leuk om zelf vuurwerk af te steken Oliebol of Appelflap Oudejaarsconference van Youp van 't Hek Of Oudejaars conference van Freek de Jonge Kerstboom of Geen Kerstboom Ik kreeg te horen dat de Sint niet bestaat of Daar ben ik zelf achtergekomen Arreslee of Amerigo Ik heb wel eens zwarte Piet gespeeld of Dat heb ik nooit gedaan Sinterklaasliedjes of Kerstliedjes Lootjes trekken of Voor iedereen wat kopen Gekleurde ballen in de Kerstboom of Witte ballen in de Kerstboom The Sound of Music of Charles Dickens Ik geniet van de feestdagen of Ik ben blij als het voorbij is Ik kijk naar het schansspringen nieuwjaarsdag of Dan slaap ik mijn roes uit Lekker eten tijdens de Kerst of Die dagen genieten van de Kerstsfeer Ik ga naar de Kerstmis of Daar ga ik niet naartoe De top 2000 of Het Glazen Huis Ik ga Bram van der Vlugt missen of Misschien is de nieuwe Sint wel een goede opvolger Ik vind weinig aan Youp van 't Hek, maar er zijn maar weinig vervelendere mensen dan Freek de Jonge. Schansspringen (en andere wintersporten) .
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kerstavond of Sinterklaasavond Vuurwerk kopen is zonde van je geld of Leuk om zelf vuurwerk af te steken Oliebol of Appelflap Oudejaars conference van Yoep van het Hek Of Oudejaars conference van Freek de Jonge Kerstboom of Geen Kerstboom Ik kreeg te horen dat de Sint niet bestaat of Daar ben ik zelf achtergekomen Arreslee of Amerigo Ik heb wel eens zwarte Piet gespeeld of Dat heb ik nooit gedaan Sinterklaasliedjes of Kerstliedjes Lootjes trekken of Voor iedereen wat kopen Gekleurde ballen in de Kerstboom of Witte ballen in de Kerstboom The Sound of Music of Charles Dickens Ik geniet van de feestdagen of Ik ben blij als het voorbij is Ik kijk naar het schansspringen nieuwjaarsdag of Dan slaap ik mijn roes uit Lekker eten tijdens de Kerst of Die dagen genieten van de Kerstsfeer Ik ga naar de Kerstmis of Daar ga ik niet naartoe De top 2000 of Het Glazen Huis Ik ga Bram van der Vlugt missen of Misschien is de nieuwe Sint wel een goede opvolger |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kerstavond of Sinterklaasavond Vuurwerk kopen is zonde van je geld of Leuk om zelf vuurwerk af te steken Oliebol of Appelflap Oudejaars conference van Yoep van het Hek Of Oudejaars conference van Freek de Jonge Kerstboom of Geen Kerstboom Ik kreeg te horen dat de Sint niet bestaat of Daar ben ik zelf achtergekomen Arreslee of Amerigo Ik heb wel eens zwarte Piet gespeeld of Dat heb ik nooit gedaan Sinterklaasliedjes of Kerstliedjes Lootjes trekken of Voor iedereen wat kopen Gekleurde ballen in de Kerstboom of Witte ballen in de Kerstboom The Sound of Music of Charles Dickens Ik geniet van de feestdagen of Ik ben blij als het voorbij is Ik kijk naar het schansspringen nieuwjaarsdag of Dan slaap ik mijn roes uit Lekker eten tijdens de Kerst of Die dagen genieten van de Kerstsfeer Ik ga naar de Kerstmis of Daar ga ik niet naartoe De top 2000 of De Glazen kooi Ik ga Bram van der Vlugt missen of Misschien is de nieuwe Sint wel een goede opvolger
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kerstavond of Sinterklaasavond Vuurwerk kopen is zonde van je geld of Leuk om zelf vuurwerk af te steken Oliebol of Appelflap Oudejaars conference van Yoep van het Hek Of Oudejaars conference van Freek de Jonge Kerstboom of Geen Kerstboom Ik kreeg te horen dat de Sint niet bestaat of Daar ben ik zelf achtergekomen Heb het gewoon gevraagd Arreslee of Amerigo Ik heb wel eens zwarte Piet gespeeld of Dat heb ik nooit gedaan Sinterklaasliedjes of Kerstliedjes Lootjes trekken of Voor iedereen wat kopen Gekleurde ballen in de Kerstboom of Witte ballen in de Kerstboom The Sound of Music of Charles Dickens Ik geniet van de feestdagen of Ik ben blij als het voorbij is Ik kijk naar het schansspringen nieuwjaarsdag of Dan slaap ik mijn roes uit Lekker eten tijdens de Kerst of Die dagen genieten van de Kerstsfeer Ik ga naar de Kerstmis of Daar ga ik niet naartoe De top 2000 of De Glazen kooi Ik ga Bram van der Vlugt missen of Misschien is de nieuwe Sint wel een goede opvolger |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hup Holland!
|
Kerstavond of Sinterklaasavond Vuurwerk kopen is zonde van je geld of Leuk om zelf vuurwerk af te steken Oliebol of Appelflap Oudejaars conference van Yoep van het Hek Of Oudejaars conference van Freek de Jonge Kerstboom of Geen Kerstboom Ik kreeg te horen dat de Sint niet bestaat of Daar ben ik zelf achtergekomen Arreslee of Amerigo Ik heb wel eens zwarte Piet gespeeld of Dat heb ik nooit gedaan Sinterklaasliedjes of Kerstliedjes Lootjes trekken of Voor iedereen wat kopen Gekleurde ballen in de Kerstboom of Witte ballen in de Kerstboom The Sound of Music of Charles Dickens Ik geniet van de feestdagen of Ik ben blij als het voorbij is Ik kijk naar het schansspringen nieuwjaarsdag of Dan slaap ik mijn roes uit Lekker eten tijdens de Kerst of Die dagen genieten van de Kerstsfeer Ik ga naar de Kerstmis of Daar ga ik niet naartoe De top 2000 of De Glazen kooi Ik ga Bram van der Vlugt missen of Misschien is de nieuwe Sint wel een goede opvolger |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kerstavond of Sinterklaasavond Vuurwerk kopen is zonde van je geld of Leuk om zelf vuurwerk af te steken Oliebol of Appelflap Oudejaars conference van Youp van 't Hek of Oudejaars conference van Freek de Jonge Kerstboom of Geen Kerstboom Ik kreeg te horen dat de Sint niet bestaat of Daar ben ik zelf achtergekomen Arreslee of Amerigo Ik heb wel eens zwarte Piet gespeeld of Dat heb ik nooit gedaan Sinterklaasliedjes of Kerstliedjes Lootjes trekken of Voor iedereen wat kopen Gekleurde ballen in de Kerstboom of Witte ballen in de Kerstboom The Sound of Music of Charles Dickens Ik geniet van de feestdagen of Ik ben blij als het voorbij is Ik kijk naar het schansspringen nieuwjaarsdag of Dan slaap ik mijn roes uit Lekker eten tijdens de Kerst of Die dagen genieten van de Kerstsfeer Ik ga naar de Kerstmis of Daar ga ik niet naartoe De top 2000 of De Glazen kooi (kooi?) Ik ga Bram van der Vlugt missen of Misschien is de nieuwe Sint wel een goede opvolger __________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kerstavond of Sinterklaasavond Vuurwerk kopen is zonde van je geld of Leuk om zelf vuurwerk af te steken Oliebol of Appelflap Oudejaars conference van Yoep van het Hek Of Oudejaars conference van Freek de Jonge Kerstboom of Geen Kerstboom Ik kreeg te horen dat de Sint niet bestaat of Daar ben ik zelf achtergekomenArreslee of Amerigo Ik heb wel eens zwarte Piet gespeeld of Dat heb ik nooit gedaan Sinterklaasliedjes of Kerstliedjes Lootjes trekken of Voor iedereen wat kopen Gekleurde ballen in de Kerstboom of Witte ballen in de Kerstboom The Sound of Music of Charles Dickens Ik geniet van de feestdagen of Ik ben blij als het voorbij is Ik kijk naar het schansspringen nieuwjaarsdag of Dan slaap ik mijn roes uit Lekker eten tijdens de Kerst of Die dagen genieten van de Kerstsfeer Ik ga naar de Kerstmis of Daar ga ik niet naartoe De top 2000 of De Glazen kooi Ik ga Bram van der Vlugt missen of Misschien is de nieuwe Sint wel een goede opvolger
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kerstavond of Sinterklaasavond Vuurwerk kopen is zonde van je geld of Leuk om zelf vuurwerk af te steken Oliebol of Appelflap Oudejaars conference van Yoep van het Hek Of Oudejaars conference van Freek de Jonge Kerstboom of Geen Kerstboom Ik kreeg te horen dat de Sint niet bestaat of Daar is Sint zelf achtergekomen Arreslee of Amerigo Ik heb wel eens zwarte Piet gespeeld of Dat heb ik nooit gedaan Sinterklaasliedjes of Kerstliedjes Gekleurde ballen in de Kerstboom of Witte ballen in de Kerstboom The Sound of Music of Charles Dickens Ik geniet van de feestdagen of Ik ben blij als het voorbij is Ik kijk naar het schansspringen nieuwjaarsdag of Dan slaap ik mijn roes uit Lekker eten tijdens de Kerst of Die dagen genieten van de Kerstsfeer Ik ga naar de Kerstmis of Daar ga ik niet naartoe De top 2000 of De Glazen kooi Ik ga Bram van der Vlugt missen of Misschien is de nieuwe Sint wel een goede opvolger Het glazen huis bedoel je neem ik aan?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kerstavond of Sinterklaasavond Vuurwerk kopen is zonde van je geld of Leuk om zelf vuurwerk af te steken Oliebol of Appelflap Oudejaars conference van Yoep van het Hek Of Oudejaars conference van Freek de Jonge Kerstboom of Geen Kerstboom Ik kreeg te horen dat de Sint niet bestaat of Daar ben ik zelf achtergekomen Arreslee of Amerigo Ik heb wel eens zwarte Piet gespeeld of Dat heb ik nooit gedaan Sinterklaasliedjes of Kerstliedjes Lootjes trekken of Voor iedereen wat kopen Gekleurde ballen in de Kerstboom of Witte ballen in de Kerstboom The Sound of Music of Charles Dickens Ik geniet van de feestdagen of Ik ben blij als het voorbij is Ik kijk naar het schansspringen nieuwjaarsdag of Dan slaap ik mijn roes uit Lekker eten tijdens de Kerst of Die dagen genieten van de Kerstsfeer Ik ga naar de Kerstmis of Daar ga ik niet naartoe De top 2000 of Ik ga Bram van der Vlugt missen of Misschien is de nieuwe Sint wel een goede opvolger __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kerstavond of Sinterklaasavond Vuurwerk kopen is zonde van je geld of Leuk om zelf vuurwerk af te steken Oliebol of Appelflap Oudejaarsconference van Youp van 't Hek Of Oudejaars conference van Freek de Jonge Kerstboom of Geen Kerstboom Ik kreeg te horen dat de Sint niet bestaat of Daar ben ik zelf achtergekomen Arreslee of Amerigo Ik heb wel eens zwarte Piet gespeeld of [/b]Dat heb ik nooit gedaan[/b] Sinterklaasliedjes of Kerstliedjes Lootjes trekken of Voor iedereen wat kopen The Sound of Music of Charles Dickens Ik geniet van de feestdagen of Ik ben blij als het voorbij is Ik kijk naar het schansspringen nieuwjaarsdag of Dan slaap ik mijn roes uit Lekker eten tijdens de Kerst of Die dagen genieten van de Kerstsfeer Ik ga naar de Kerstmis of Daar ga ik niet naartoe De top 2000 of Het Glazen Huis (Glazen Huis, hypcriet gedoe )Ik ga Bram van der Vlugt missen of Misschien is de nieuwe Sint wel een goede opvolger __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kerstavond of Sinterklaasavond Vuurwerk kopen is zonde van je geld of Leuk om zelf vuurwerk af te steken Oliebol of Appelflap Oudejaars conference van Yoep van het Hek Of Oudejaars conference van Freek de Jonge Kerstboom of Geen Kerstboom Ik kreeg te horen dat de Sint niet bestaat of Daar ben ik zelf achtergekomen Arreslee of Amerigo Ik heb wel eens zwarte Piet gespeeld of Dat heb ik nooit gedaan Sinterklaasliedjes of Kerstliedjes Lootjes trekken of Voor iedereen wat kopen Gekleurde ballen in de Kerstboom of Witte ballen in de Kerstboom The Sound of Music of Charles Dickens Ik geniet van de feestdagen of Ik ben blij als het voorbij is Ik kijk naar het schansspringen nieuwjaarsdag of Dan slaap ik mijn roes uit Lekker eten tijdens de Kerst of Die dagen genieten van de Kerstsfeer Ik ga naar de Kerstmis of Daar ga ik niet naartoe De top 2000 of De Glazen kooi Ik ga Bram van der Vlugt missen of Misschien is de nieuwe Sint wel een goede opvolger __________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kerstavond of Sinterklaasavond Vuurwerk kopen is zonde van je geld of Leuk om zelf vuurwerk af te steken Oliebol of [b]Appelflap[/] Oudejaars conference van Yoep van het Hek Of Oudejaars conference van Freek de Jonge Kerstboom of Geen Kerstboom Ik kreeg te horen dat de Sint niet bestaat of Daar ben ik zelf achtergekomen Arreslee of Amerigo Ik heb wel eens zwarte Piet gespeeld of Dat heb ik nooit gedaan Sinterklaasliedjes of Kerstliedjes Lootjes trekken of Voor iedereen wat kopen Gekleurde ballen in de Kerstboom of Witte ballen in de Kerstboom The Sound of Music of Charles Dickens Ik geniet van de feestdagen of Ik ben blij als het voorbij is Ik kijk naar het schansspringen nieuwjaarsdag of Dan slaap ik mijn roes uit Lekker eten tijdens de Kerst of Die dagen genieten van de Kerstsfeer Ik ga naar de Kerstmis of Daar ga ik niet naartoe De top 2000 of De Glazen kooi Ik ga Bram van der Vlugt missen of Misschien is de nieuwe Sint wel een goede opvolger |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kerstavond of Sinterklaasavond Vuurwerk kopen is zonde van je geld of Leuk om zelf vuurwerk af te steken Oliebol of Appelflap Oudejaars conference van Yoep van het Hek Of Oudejaars conference van Freek de Jonge Kerstboom of Geen Kerstboom Ik kreeg te horen dat de Sint niet bestaat of Daar ben ik zelf achtergekomen Arreslee of Amerigo Ik heb wel eens zwarte Piet gespeeld of Dat heb ik nooit gedaan Sinterklaasliedjes of Kerstliedjes Lootjes trekken of Voor iedereen wat kopen Gekleurde ballen in de Kerstboom of Witte ballen in de Kerstboom The Sound of Music of Charles Dickens Ik geniet van de feestdagen of Ik ben blij als het voorbij is Ik kijk naar het schansspringen nieuwjaarsdag of Dan slaap ik mijn roes uit Lekker eten tijdens de Kerst of Die dagen genieten van de Kerstsfeer Ik ga naar de Kerstmis of Daar ga ik niet naartoe De top 2000 of Het Glazen Huis Ik ga Bram van der Vlugt missen of Misschien is de nieuwe Sint wel een goede opvolger __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Tong's feestdagen dilemma-topic.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|