|
|
#101 |
|
Ja dat is je wachtwoord inderdaad. Niet vergeten je MAC filter uit te zetten (en het wachtwoord met de andere mensen te delen
)
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Yoyo,
ik heb vanaf januari 2009 een iPhone met bijbehorend abonnement. Betaal nu 30 euro per maand. Heb 'm voor twee jaar afgesloten, maar inmiddels gaat m'n vierde jaar geloof ik in. ![]() Aangezien ik mijn iPhone in februari 2009 heb meegewassen met de vuile was zit ik dus al jarenlang naar een vaag kutschermpje te kijken en daar ben ik wel klaar mee. Ik wil een nieuwe! Nu kan ik bij T-Mobile mijn abo verlengen, in combinatie met een nieuwe iphone. Eenmalig 80 euro betalen, en dan 42,50 euro per maand. Is dat een goede 'deal'? Ik heb niet het idee dat ik met die gast dealtjes kan sluiten, maargoed. PS: ik ben een n00b. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Is dat voor 1 of 2 jaar?
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Ik gok voor twee jaar. Ik zou niet verlengen, maar gewoon een andere goede aanbieding zoeken. Nummerbehoud heb je toch wel.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Tis niet echt een goede aanbieding in ieder geval
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Niet naar KPN in ieder geval. Vriend van mij schijnt te betalen per Whatsapp bericht wat hij stuurt
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
|
|
|
|
#108 |
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Snapte er ook weinig van, maar hij was even wat info gaan halen na een rekening van 80 en een van 110 euro.
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Lijkt me sterk hoor.. Volgens KPN zelf:
|
||
|
|
|
|
|
#112 |
|
Misschien gebruikt hij wel meer internet dan z'n limiet, youtube filmpjes in de trein kijken ofzo, dan gaat het wel snel.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Altijd zo'n app installeren die je datalimiet bijhoudt.
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Wel een app die ook laat zijn welke applicatie zoveel data verbruikt, totalen zijn leuk maar zegt niet zo veel
Ik heb MyData manager geinstalleerd op Android. Ik ging bijna over m´n limiet heen, omdat 1 applicatie op hol sloeg, die applicatie maar verwijderd. |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Eindelijk m'n Desire Z geroot en een rom op gezet. Man wat is 'ie snel
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Heb mn SGSII ook al tijdje geroot, wil binnekort eens Android 4.0 proberen, iemand al ervaring mee?
|
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Thuis heb je toch altijd wifi en op de hoge school over het algemeen ook wel. Samsung Galaxy s2
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#119 |
|
Samsung Galaxy S2
![]() Een telefoon hebben die juist na een update spontaan uitvalt in plaats van voor een update ![]() Een telefoon hebben die je na het avondeten weer aan de lader moet gooien als je 'm er 's ochtends uit hebt gehaald. Verder werkt 'ie wel aardig. |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Ben een noob wat betreft telefoonabonnementen...
Heb nu nog een prepaid nokia. Ik wil graag OF 1. Een goedkope simlockvrije telefoon die 3g ondersteund en waar dus what's app op kan. En daarnaast dus een sim only abbo 2. Een abonnement met telefoon (wel nummerbehoud) Hoeveel mb is genoeg voor normaal gebruik? Voornamelijk what's app en af en toe even bustijden checken oid... 500Mb??? Naast dat internet is zo'n 100 bel/sms genoeg voor mij denk ik. Iemand tips voor wat ik het beste kan doen???
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Ik weet niet of je thuis Wifi hebt bijvoorbeeld, maar dan is 500 MB echt zat.
Ik gebruik m'n internet regelmatig om te whatsappen, forum te kijken, facebooken etc. en kom bijna nooit over de helft van mijn bundel (700 MB). Dan maak ik thuis gebruik van Wifi, maar daarnaast gebruik ik 'm ook echt wel veel. |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Ik heb thuis gewoon wifi ja
![]() Dus 500 mb is meer dan genoeg. Wat is dan voordeliger als je uitgaat van een abonnement van 500 mb + 100 sms/belminuten? 1. Een simlockvrije telefoonkopen die dit ondersteund en een sim only abonnement? (zoja, iemand tips?) 2. Een abonnement + toestel (iemand tips? ) __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Bij Tele 2;
500 mb 200 sms/belminuten 1 jarig contact, €13,50 per maand. Dat is volgens mij wel goedkoop. Nu nog opzoek naar een goedkoop simlockvrij toestel, iemand tips? __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Mijn nieuwe Samsung bevalt prima
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Die nieuwe Galaxy SIII wordt wel een gave. Even afwachten op berichten hoe lang de batterij mee gaat.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Weet iemand of je met dit toestel ook kan whatsappen?
Alcatel OT-819 __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Alcatel
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Nee, kan niet
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
![]() Weet je misschien een ander goedkoop simlockvrijtoestel waar dit wel op kan? __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Wat is je budget
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Het meest ideale zou eigenlijk zijn 50-75euro, maar dit zal wel niet lukken vrees ik...
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Wat vind je van die Samsung?
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
bol.com | Nokia Asha 201 - Graphite, Nokia | Elektronica
Deze bijvoorbeeld! Alle reviews die ik op internet lees zijn goed, ondersteund ook whatsapp. Enig nadeel, zit geen wifi op, Doen of Niet doen., ben je dus altijd afhankelijk van mobiel internet... __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Niet doen dan dus. Waarom neem je geen toestel met abo? Gewoon 1 jarig, dan betaal je hooguit 25 euro per maand ofzo als je niet zo'n hele nieuwe hoeft.
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
sim only tele 2: 100sms/belminutn + 500mb voor €10,50 per maand (aktie, deze prijs is voor de eerste 12 maandn maar het is een 1 jarig abonnement, dus gewoon die prijs.. toch?...) 12*10,50 = €126 Stel ik koop eentelefoon vn €80,- Totaal = €206,- op jaarbasis.. Stel ik neem een abonnement van 20eu incl telefoon, 20*12 =€240,-. Dan ben ik dus al duurder uit. Of ga ik ergens fout? __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
||
|
|
|
|
|
#138 |
|
Is ook wel zo, maar ik zou -als ik toch een nieuwe telefoon zou nemen- eerder voor een wat nieuwere smartphone gaan (betere camera, sneller, mogelijkheid om apps te downloaden, etc.) Maar als je daar niet veel om geeft dan is wat je voorstelt wel verstandiger denk ik inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#139 | |
Naast bellen en smsen of course
||
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Een mid range Android toestel kost zo'n 170 tot 200 euro nieuw. Of je moet er een van marktplaats afhalen, dan is je 80 euro wel genoeg. |
||
|
|
|
|
|
#141 |
|
En waarom dan niet? Is het alleen sloom als je op het forum of op facebook zit, of 'trekt ' hij het uberaupt niet?
Damn waarom ben ik zo'n noob in dit soort dingen... __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Maar alleen met GPRS snelheid, daar wordt je niet vrolijk van, langzaam. Voor internetten is hij niet echt geschikt, de browser is niet goed op de Nokia. Wat is je budget ? 80 euro ? Dan zou ik een HTC Wildfire of vergelijkbaar van Marktplaats afhalen |
||
|
|
|
|
|
#143 |
|
De Nokia E71 dan? (marktplaats)
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Blijft het verhaal van rja overeind.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Ja kan whatsappen en hij heeft Wifi
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Ik zou gewoon de Samsung voor 90 euro halen die ik liet zien
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Dat verhaal is dus voor bijna elke nokia geldig?
Ik heb ook wel wat BlackBery's gezien, maar daar hoor ik in mijn omgeviing just niet echt goede verhalen over; toetsen die het al snel niet meer den, vaak uitvallen etc.. __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Die is met Vodafone, ik wil erg graa een simonly van tele2 in doen
![]() Daarnaast heb ik liever een toetsenbord dan touchscreen toetsenbord ...
|
|
|
|
|
|
#149 | |
|
Waarom wil je een toetsenbord ? leuk, wordt het scherm veel kleiner, dat merk je bij het browsen. Misschien de telefoon van m''n nichtje die veel whatsapp gebruikt. Samsung Galaxy Gio S5660 Zilver prijzen | Mobile | Tweakers.net Pricewatch |
||
|
|
|
|
|
#150 |
|
Hmm.. da heb je ook weer een punt..
|
|