![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Ik gebruik hem eigenlijk alleen om te WZVen tijdens het Durqen, maar is verder een best ding met zijn mankementen. Ben wel benieuwd of een android tablet meer mogelijkheden heeft qua aanpassingen.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Chrome en Java verwijderen en opnieuw installeren
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Ik klik gewoon steeds op ''laat eenmalig zien'' __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
Als het goed is, zit er rechts van de adresbalk een schroevedraaier en een Skype-logo. Je moet even met je rechtermuisknop op het Skype-logo klikken en daarna klikken op 'uitschakelen'. Als het goed is, dan krijg je die melding daarna niet meer.
(tenminste, daar lag het bij mij aan en nu heb ik er geen last meer van) |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Ook niet als je daarna Chrome even opnieuw opstart ofzo? (zat er wel een Skype-logo? misschien ligt het ook wel aan een ander programma)
En wat stond er in die balk trouwens? Er is een aanvullende plug-in nodig om enkele elementen op deze pagina weer te geven? Misschien daar even op googlen, dat heb ik toen ook gedaan. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Ik had dat ook, ipv uitschakelen heb ik 'm verwijderd (niet Skype, alleen de toolbar ervan). Toen deed ie het goed.
Laatst gewijzigd door EddyAlbena; 18-12-11 om 19:57 __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Ik kreeg precies wat ik had neergezet en daar vond ik niet veel nuttigs over op google. Maar ik heb Chrome opnieuw geinstalleerd en hij doet het weer
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Is dit normaal? Ik heb vier niet-boeiende tabs openstaan in Chrome.
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
En wat voor extensies? Kan het daar aan liggen? Niet dat die bij mij zo boeiend zijn dat ze 108 mb geheugen nodig hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
extensies?
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Ah ok. Zover ik weet gebruik ik die niet nee.
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Ja, dat advies had ik ook gekregen van een vriend. 't Zijn de extensies.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Even synchronisatie-vraagje.
Ik heb: - laptops - iPod Touch - Android telefoon Eerder werd alles onderling gewoon gesynchroniseerd (uit zo'n drie email-adressen). Sinds dat iCloud (dat denk ik) vind ik de agenda-punten die ik op m'n iPod invoer niet meer terug in m'n mail en telefoon. Als ik in m'n mails of telefoon iets invoer komt het wel in m'n iPod te staan (lijkt dus op éénzijdige synchronisatie). Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Bij alle accounts staat Calendar-sync aan, op m'n telefoon ook. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
De laatste dagen doet mijn touchpad (zo noem je dat toch?) af en toe een beetje raar. Als ik er gewoon met m'n vinger over ga beweegt m'n pijltje heel schokkerig over het scherm. Beetje hoe het ook gaat als je een muis gebruikt zonder goede ondergrond. Wat kan dat zijn?
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
hij is viesssssss
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Zit op de pc van mijn pa en de windows 7 internet security 2012 vindt opeens 30 virussen. Als ik avira start dan zegt die dat er een trojan op zit en zelfs paint kan ik niet openen. Ik heb alleen de optie om te registeren voor 60 dollar ofzo, iemand weet wat ik moet doen?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
De firewall kan ook niet meer aan voordat ik dat gekocht heb
Wtf!?
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Win 7 Internet Security 2012 - how to remove
Dat kom ik tegen, iemand die me kan helpen? Tis de pc van m'n pa dus wil het niet verneuken
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Die 'virusscanner' is zelf een virus, heb het ook ooit gehad, weet niet meer hoe ik het heb opgelost.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Even een gratis goede virusscanner van Avast installeren. Die virusscanner is een virus, je betaald dus 60 dollar om van je virusscanner af te komen. Hoop je.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Ja daar kwam ik achter. Hij schakelt echter ook alle .exe uit en je kan geen virusscanners downloaden of opstarten. Heb wat moeten goochelen en uiteindelijk is die wel verwijderd.
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Is het mogelijk het MAC adres van je router te wijzigen?
edit: is dit gewoon de MAC Clone optie in je router? Laatst gewijzigd door EddyAlbena; 17-01-12 om 17:29 __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Ik krijg onderstaande melding als ik een mailtje wil opstellen in Outlook van schoolmail.
De toegang is geweigerd. Klik hier om verder te werken. Outlook Web Access heeft geen toegang tot de bron van Active Directory. Mogelijk bestaat het Active Directory-object niet, is het object beschadigd of beschikt u niet over voldoende toegangsrechten voor het object. Iemand enig idee? |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Verdomme ik wil even een wedstrijden kijken maar dat draadloze netwerk werkt niet, overal vind ik hem (telefoon, laptop, spelcomputer) maar nergens kan ik verbinding maken met deze helse KPN experiabox.
Bedraad werkt het internet wel |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Heb ik verbinding, kutsnelheid. Volgens speedtest.nl 3.7kbps. Hoe kan dat, met een kabel is het prima
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Oke even een vraag
Iemand een idee ?
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Yup dat werkt zonder problemen.
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Oke van switch naar switch kan dus gewoon? Dan ga ik er zo maar eens 1 bestellen.. is 1 gig data transfer nodig of is 100 mb snel genoeg?
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Weet niet of er veel prijsverschil in zit, maar 100MB is al snel genoeg. Ik weet niet of het kan, maar een 2e kabel naar boven is natuurlijk het goedkoopst als je niet van plan bent meer apparatuur boven neer te zetten.
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Tjah tot 100mb kost zo'n 15 euro.. 1000mb is al snel richting de 40.
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Toch maar die duurdere genomen, aangezien beneden ook een switch t/m 1000mb staat.
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Ik post hier maar alvast. Ben Windows 8 BETA aan het installeren. Hopen dat het goed afloopt.
Als er nog meer liefhebbers voor zijn: Windows 8 Consumer Preview |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Nou mensen, houdt het maar lekker bij het oude. Windows 8 is als je het mij vraagt pure bagger. Gebruiksonvriendelijk zooi.
Misschien moet ik gewoon nog even wennen, maar de eerste indruk is dramatisch. |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Vraag: labtop dient hier vervangen te worden.
Wens: 17" Budget ca. 1000,- Welke te nemen? __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Misschien meer iets voor Het grote hulp bij aankopen topic
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Van labtops heb ik sowieso geen verstand.
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Help. Mijn beeldscherm van mijn pc doet het niet meer. Kreeg gister opeens geen stroom meer. Andere kabel geprobeerd, ander stopcontact, geen succes. Hele nacht stroom uit gehad en net weer geprobeerd; het lampje ging even 2 seconden aan en daarna weer uit, iemand enig idee?
|
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
||
|
|
|
|
|
#98 |
|
Of je videokaart is stuk.
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Wat Durq en Palmboom zeggen.
of je videokaart is stuk of je scherm. Heb je de mogelijkheid het scherm op een andere pc te proberen? / een ander scherm op je pc te proberen? __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Nog niet, vanavond haal ik ff een nieuwe monitor op. Godverdomme.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het grote help-mijn-computer-is-kapot-topic #5
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |