![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Dit gaat te fur
![]() Gay telefoonseks
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Ik dacht even we zien hem dalijk nog met zn leuter voor de webcam. Maar ze stopten gelukkig op het goede moment
![]() Dalijk
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Charlie hoertje
![]() Vorige week zat ze nog te huilen om Rik. |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
In charlie hebben al een hoop mannen gezeten idd
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Al een paar dagen niet gekeken... Is Arnoud dood?
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Wie blijft er nou nog over, of schrijven ze 'n eind aan de serie of zo?
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Als we dan een ook een Farewell GTST Event krijgen, ga ik er zeker heen!
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
||
|
|
|
|
|
#112 |
|
Veel kijkers van Goede Tijden Slechte Tijden werden
vrijdagavond onaangenaam verrast toen bleek dat personage Edwin Bouwhuis zijn laatste adem uitblies. Edwin, gespeeld door Raynor Arkenbout, werd geveld door een ernstig virus waar hij niet tegen bestand was. De fans van de soapacteur zijn boos en verdrietig en hebben een petitie opgezet. soapacteur zijn boos en verdrietig en hebben een petitie opgezet. Raynor kreeg enkele maanden geleden te horen dat zijn personage niet langer in het script van 'Goede Tijden' zou terugkeren. 'Verschrikkelijk, zoveel als ik gehuild heb de laatste tijd', liet hij weten aan RTL Boulevard. De gehele cast had het moeilijk met de laatste scène, waarin duidelijk werd dat Edwin het derde moeilijk met de laatste scène, waarin duidelijk werd dat Edwin het derde slachtoffer zou worden van het Ebola-virus. Op de website Petities24.com is een petitie van Raynors fans terug te vinden. 'GTST wordt gemaakt voor de fans en Edwin is één van de gemaakt voor de fans en Edwin is één van de populairste karakters geworden', valt er te lezen. De emotionele fans hopen met de petitie Edwin terug in de tv-serie te brengen. 'En anders kunnen we in elk geval laten zien dat we onze steun en dankbaarheid aan de acteur die Edwin speelde, laten blijken.' speelde, laten blijken.' Of Edwin ooit nog zal terugkeren in de soap is onduidelijk. Voorlopig werkt Raynor achter de schermen en zal hij niet meer in beeld zijn. Op YouTube is het afscheid tussen Edwin en zijn vriend Lucas, samen ook wel 'Ludwin' genoemd, terug te vinden, compleet met dramatische achtergrondmuziek. http://light.m.ad.nl/article/5585/31...-Bouwhuis.html ![]() Verdomd,die Raynor is familie van me zie ik nu
Laatst gewijzigd door Zappie; 24-01-12 om 14:50 |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Zit ik gister opeens mee te kijken, is die Noud gast opeens niet dood?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Jeeetje, wat is dit nou weer
![]() De een zn dood... |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Goed voorbereid wel..
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Lucas aan de dope
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Hasj coke pillen!
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Wat moest ik enorm lachen om de opvoedingstechnieken van Ludo mbt Lucas. Grappig
! Nog meer actieve GTST volgers hier?
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Mega Toby!!
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Dacht dat die Danny al begraven was, maar ik viel weer in precies de verkeerde aflevering...
En dan nog die Anton
Laatst gewijzigd door TR; 07-03-12 om 00:23 |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Of course!