![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() WZV op FIFA 11: PC: SuikerBrood (SCHPjotR) RayMania (Rayman1a) Rumille (Rumille82) Lamzak (Lamzak89) BertMaalderink (TragereHein) ForumSport (HP94ZP) PS3: Breach (kevba87) Clough (DeManVan500KG) Dos37 (UltraEwout) (ja, hij weet het ) Grulez NM. (Nick595) Patje (patje-fr) sjimmie (sjimz) W00h00 (KevinAFCA) Weebl (Evil_Tuinhek) XBox 360: Arcturus (Daan93banaan) Charie (Charieze) Damzkie (Damzkieee Kopbal (Kopbal) Mike Nico (Psychonikeo) Suikerklontje (Gerben18) TerroRobbie (TR) Laatst gewijzigd door Clough; 30-08-11 om 17:03 __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Waar Lamzak geen nieuwe aanmaakt
![]() Net een fantastisch potje gespeeld, Brazilie - Brazilie, 4-2 na verlenging, heel gelijkopgaand, met wat geluk gewonnen. En dan weer dat 'vast op rematch-menu'-trucje. Hoe zielig ben je dan. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() ![]() Lekker uitzitten Ik geef niet zomaar mijn streak van 5 (en nu dus eigenlijk 6) op.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Brazilië is echt een gruwelijk team
![]() 4-3-3 met Maicon op DMC, Kaka en Ronaldinho ervoor en Robinho en Hulk op de flanken
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() 't zweet staat op m'n handen Beiden maar 1 gemist. Keepers zaten ook vrijwel altijd volledig mis. Hele tijd afwisselend tussen hoeken kiezen en panenka's door 't midden. In de laatste ronde deed ik eerst een panenka en vervolgens gokte ik erop dat hij verwachtte dat ik zou duiken. Ik bleef staan, hij probeert panenka ![]() En hij had ook nog eens meer punten. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Godsamme, laat EA Sports alsjeblieft naar de AI van de verdediging kijken
Ik verlies echt keer op keer omdat verdedigers tegen elkaar opknallen, keeper opeens uitkomt terwijl de verdediger er makkelijk bij kan, backs opeens eerst dom instappen en vervolgens naar achteren rennen, waardoor de winger een gigantische voorsprong heeft, verdedigers die echt meters de buitenspelval opheffen, verdedigers die als een malloot de aanvaller inhalen en dan vervolgens opeens uit 't niets stoppen met lopen. Verdedigers die de bal aannemen, nog eens kijken, nog eens kijken en de bal verliezen terwijl ik als een malloot op 'pass' zit te drukken.Gatverdamme
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gast...
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lijkt wel of alleen Rumille last heeft van dat soort zaken
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Frustratie-outlet, dit topic, werkt goed. Ben weer happy.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
OP aangepast.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
![]() Potje doen Clough? (of iemand anders @ PS3) __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
![]() 10 jaar later heeft z'n zoontje hetzelfde probleem trouwens
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sta in de file weebs, mss straks.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
wat een kutexcuus
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nog een maand wachten
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik tegen Torres: minstens een hattrick van hem
Ik met Torres: gast kan geen bal fatsoenlijk aannemen. Ik snap niet hoe het kan dat de tegenstander 4 man voorbij sprint en beukt en als ik dat probeer met Torres ik door iedereen aan de kant wordt gezet. Gaat nergens meer over. Sowieso Engelse teams Winnen als ik tegen ze speel fysiek alles en als ik met Chelsea of Man Utd speel verlies ik alles.Ik mis echt een trucje waardoor je duels kan winnen geloof ik. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Typisch, speel 3 potjes tegen dezelfde gast. 1e potje speelt hij met Arsenal, ik verlies kansloos.
2e potje speelt hij met Real Madrid, ik win dik. 3e potje speelt hij met Spanje, ik win dik. Ik kan gewoon niet omgaan met Engelse teams
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
4-0 achter, 5-4 winnen
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Morgen trouwens om 11.00 de demo van Fifa 12 te downloaden voor Xbox 360 en PC. De demo van de PS3 volgt woensdag 18.00.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
discriminatie
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Waar blijft ie.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
KutSony, woensdag 18:00
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Heeft iemand voor mij zon code voor een paar uur Xboxlive?
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Jaaa, de pc versie is er
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Jezus alweer allemaal errors bij de PC versie, kan het nou ook nooit in 1x goed gaan
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Vieze vuile tyfus Torres
overrated tering mongool ![]() 3 potjes tegen Chelsea. 1-0 gewonnen, 5-4 verloren na verlenging en 4-1 verloren. 9x Torres Elke keer dat ie gewoon door de verdediging heen beukt. 2x zelfs dat ie vanaf 't middenveld begon, ik beuk 'm opzij met Cambiasso, hij beukt gewoon weer terug, rent naar Samuel heen, die beukt 'm van de bal af, hij beukt gewoon weer terug, Lucio beukt 'm er van af, hij beukt weer terug en ramt 'm vanaf 20 meter de kruising in.Die gast is gewoon de To Medeira van FIFA 11, gaat helemaal nergens over. Die gast speelde ook gewoon 4-5-1 met Torres als enige spits. Alleen maar diepsturen en maar diepsturen. Of in de voet aanspelen en dan gewoon draaien en beuken. Ik krijg 'm toch niet van de bal af
Laatst gewijzigd door Rumille; 14-09-11 om 01:59 __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Gelukkig heeft die gast een kutseizoen gedraaid, dus die zal in FIFA 12 niet zo goed zijn
.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Denk het wel hoor. Een Hargreaves is ook altijd goed, terwijl hij al jaren geen pepernoot meer heeft geraakt.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Kut EA Sports met z'n Engelsen-fetish
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Mja, is helaas wel waar. Engelse spelers zijn altijd overrated in footie games.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Tegen België spelen in FIFA 11 is ook frustrerend, die negers zijn niet van de bal te krijgen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Schiet lekker op met die demo
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
De demo is KAK. Ga dit jaar denk ik voor PES.
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
2-1 gewonnen met 2 heerlijke goals
1e goal opbouw van achteruit, pass met Puyol RB + passen, zodat hij naar voren rent. In plaats van dat ik 'm meteen inspeel verleg ik 't spel naar rechts, bouw daar verder op. Middenveld inpassen, die past Villa in die vervolgens Torres in de spitspositie inpasst. Die houdt de bal even vast en ziet Puyol nog steeds naar voren rennen, de 16 in, steekpassje en doelpunt 2e goal ongeveer hetzelfde alleen geeft Puyol de bal op 't laatst af aan Torres, 2-1 ![]() Heerlijke tactiek in elkaar geknutseld. Wel risico factor met een hoge verdedigende lijn en de backs die veel aanvallen. Dus als ik de bal vroeg in de opbouw verlies, ben ik vaak de sjaak. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
En Torres schiet 3x van 30 meter afstand, 3-2 verloren
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Zijn er mensen die die verhaaltjes van Rumille telkens lezen?
Oh, ik vind 't niet heel vernieuwend, FIFA 12. Zonde om hier het volle pond voor neer te leggen. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Manchester United 6 - 2 Inter
Manchester United 3 - 1 Brazil Manchester United 7 - 2 FC Barcelona Dat bedoel ik
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hierna nog 3x op rij dik gewonnen tegen dezelfde gast (weet niet waarom hij steeds rematch wou), speel voor de 4e keer tegen hem, nu neemt ie met Chelsea en ik verlies opeens 4-2
. Mijn team speelt ook gewoon slechter, want geen enkele pass kwam meer aan.Chelsea
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik ook niet, sla wel weer 1 of 2 edities over. Of ik laat me door de budgetbak verleiden.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hup Holland!
|
Speel sinds 2002 zelden tot nooit nog voetbalgames. Nu net even 10 potjes demo FIFA 12 gedaan. 0x gewonnen
3x gelijk ofzo maar verloor steeds op penalties want ookal deed ik 'finesse shot' en stick maar héél klein beetje richting een hoek bewegen én de power bar in het groen dan nog ging ie elke keer over en naast??
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Net iemand die 800 punten hoger staat met 6-0 ingemaakt (55e minuut), toen verbrak ie de verbinding
M'n beste wedstrijd ooit, tikjes over de tegenstander heen, hakjes, passjes in de 16 en maar niet afmaken, gallery play
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
En als je daarna ook nog eens in de sneeuw van Chelsea wint, dan is 't tijd om te stoppen. Beter wordt 't echt niet
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
In de Arena (als je 1 op 1 met de keeper speelt) kun je oefenen. Je kunt daar een target aanzetten, waardoor je precies kunt zien waar je de bal heen schiet.
edit: dat was althans zo bij FIFA11, ik heb de FIFA12 demo nog niet. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |